Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+/- vauvan kanssa AI-hotelliin vai huoneistohotelliin?

Vierailija
31.01.2016 |

Vauva matkan aikana 8kk. All inclusivessa houkuttais helppous, ei tiskejä/ruuanlaittoa, tosin vauva söis matkan aikana varmaan enimmäkseen purkkiruokaa/pussipuuroja. Huoneistohotellissa houkuttais kaksio eli asuinpinta-alaa enemmän ja jääkaappi jonne sais vedet ja hedelmät kylmään :D Hintaeroa ei ole kuin 100-200 euroa vähän hotellista riippuen. Reissussa oltais 2-3 viikkoa eli ravintolassakaan ei rahan vuoksi voi kaikkia ruokailuja suorittaa eli keittiössä ois pyörittävä jonkun verran vaikka itse varmaan enimmäkseen leivällä ja jogurtilla ja hedelmillä pärjäiskin☺ Omakohtaisia kokemuksia, kumman ottaisitte? ☺

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä maa kyseessä?

Vierailija
2/8 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta pääs kommentoimaan :D

Turkki tai Kreikka, kolmen tähden hotelleja ollaan vertailtu.

Jos ois vanhempia lapsia niin en epäröis hetkeäkään ottaa AI, mutta kun ei ole edes omaa kokemusta all inclusivesta niin en tiedä onko hotelleissa yleensä mitään mitä 8kk ikäinen voisi syödä (esim puuroja) vai joutuuko kaikki hänen ruokansa joko tuomaan suomesta tai ostamaan kaupasta soseita...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva lentokoneeseen?

Eikö niille tule kovat tuskat ja korvakivut ilmanpaineen vaihtelusta?

Provoa taitaa olla.

Vierailija
4/8 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin huoneistohotellin. Saat siellä tehtyä helposti puurot vauvalle (yleensä on vedenkeitin) ja säilytettyä ruuat. Itse joutuu tietenkin tekemään sitten ruokaa, mutta mä oikeestaan tykkään siitä kun saa mitä haluaa. Välillä kevyempää ruokaa ja välillä sitten ravintolaan. Aamupala on myös ihana syödä oman huoneen terassilla/parvekkeella. Olen ollut AI-hotelleissa ja ihan okei on ollut sen max viikon. En ikinä jaksaisi syödä 2-3 viikkoa niitä samoja ruokia mitä on tarjolla.

Vierailija
5/8 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lisää vielä että AI-hotelleissa se ruuan määrä (ja laatu) on aika järjetön. Jos olet hedelmä-jogurttikombolla pärjäävää tyyppiä niin mielestäni AI-on turha. Osta ihania hedelmiä ja vihanneksia toreilta :) Ja sitten muuta mitä haluatte syödä. Välillä sitten ravintolaan :)

Vierailija
6/8 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin myös huoneistohotellin. Oltiin 2vk Kanarialla AI paikassa 8kk ja 4v kanssa ja ne ruokailut ahdisti. Jos vauva nukkui sinne saliin ei mahtunut rattaita ja oli muutenkin kova meteli ja kirkkaat valot. Toisaalta siellä oli paljon hedelmiä mitä sai kuorittua sormiruoiksi...puuroa tehtiin itse ja omat piltit oli myös mukana...Viinit ym jäi nauttimatta kun pikaisia ruokailut oli. Vauva ei jaksanut istua pitkään ja toisen piti sit lähteä aina lopulta ulos hänen kanssa...Isomman kanssa nuo paikat on käteviä. Jätskiä saa hakea miten haluaa ja juomia, on ohjelmaa ja leikkipaikkoja...

Vierailija
7/8 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon, että hienostohotelliin :D :D Aattelin, että nyt pitää lukea vinkkejä, jos sattuisi itsellekin tarvetta mennä hienostohotelliin.

Vierailija
8/8 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! :)

ap joka taitaa kaatua huoneistohotellin kannalle :)