Minne katosi se matki bloggaria -ketju? :(
Ehdin lukea ekan sivun, ne oli aivan sairaan hauskoja! :D
Kommentit (9)
Harmittaa myös, se oli hauska! Kaikki kiva poistetaan...
Chicago Iida ei kestänyt taaskaan kritiikkiä ja ilmiantoi koko ketjun.
Mikä siinä oli sääntöjen vastaista? Jos ei mikään niin todellakin, pitäisi katsoa tarkemmin mitä poistavat, meni hauska ketju!
Joskus aikoinaan kun oli vastaava ketju, niin bloggaajathan itse pitivät sitä hauskana ja kopsasivat itseään koskevat imitaatiot omille sivuilleen. Minäkään en ehtinyt nyt lukea kuin ekan sivun 😤
Minä en edes itse seuraa mitään blogeja, mutta vilkaisin ketjua, ja se oli ihan hauska. Hyvin kävi selväksi, miten erilaisia kirjoitustyylejä ja aiheita siinäkin skenessä on! Ja imitointihan on suurin ihailun muoto ;)
Vierailija kirjoitti:
Jep, ihan vähän aika sitten julkaissut uuden postauksen. Viimeeksi vielä naureskeli blogissaan että tulinpa ilmiantaneeksi sen hauskan ketjun vauvapalstalta.
Vierailija kirjoitti:
Miten Iidasta kommentoitiin siinä ketjussa?
Miksi siitä tsikakosta sitten edes kirjoittaa kukaan. Ei kai hän ole mitenkään tunnettu tai blogi suosittu, tuskin monikaan tunnistaisi imitaatiota
Joku pahoitti mielensä.. Ketju oli mielestäni hauska ja asiallinen, ei todellakaan tarkoituksena loukata ketään vaan tarjota huumoria!! Ylläpito saisi vähän katsoa tarkemmin, mitä poistaa...