Montako pussilakanasettiä teillä on per nuppi?
Kommentit (33)
En ole laskenut. 4-henkinen perhe, muutamia per pää. Vanhat menee autotalliin.En tiedä mitä mies niillä siivoaa, jotain vanteita?
Aivan liian monta. Lapsillekin useammat. Keräsin yhteen aikaan muumisettejä. Pitäs käydä läpi nuo. Minun isä ostaa meille joka joulu uusia lahjaksi.
Ehkä 10 paria yksöislakanoita, pari paritonta ja tuplalakanoita 6 kpl.
Eikä meitä ole kuin 4 hlö, noita on vähän liikaa. Puhki kuluneet aluslakanat mene ihan roskiin.
Meillä on lapsilla kaksi pussilakanaa ja kaksi aluslakanaa. Meillä vanhemmilla on kaksi paripeiton lakanaa ja kaksi parisängyn aluslakanaa. Kaikki ovat valkoisia.
"Varmaan 20, koska asun yksin ja mulla on tuplat kaikkia." - ihanaa ja mieltälämmittävää lukea, että en ole ainoa sinkku, joka ostanut pussilakanoita tupla -erissä. Vaikka se kieltämättä, joskus on hieman kirpassutkin, kun sitä ni-in toivoisi löytävänsä sen 2. puolsikon, jonka saattaisi jakaa samat lakanat. Tuntuisi tylsältä, jos molemmilla aina olisi erilainen pussilakana...
Mulla on kaksi settiä: kaksi isoa tuplapeiton pussilakanaa, aluslakanaa ja kaksi x kaksi tyynyliinaa. Asun yksin, ja yritän välttää liikaa tavaraa. Kun lakana menee liian kuluneeksi, heitän roskikseen ja ostan uuden.
Vierailija kirjoitti:
"Varmaan 20, koska asun yksin ja mulla on tuplat kaikkia." - ihanaa ja mieltälämmittävää lukea, että en ole ainoa sinkku, joka ostanut pussilakanoita tupla -erissä. Vaikka se kieltämättä, joskus on hieman kirpassutkin, kun sitä ni-in toivoisi löytävänsä sen 2. puolsikon, jonka saattaisi jakaa samat lakanat. Tuntuisi tylsältä, jos molemmilla aina olisi erilainen pussilakana...
Enpä minä enää olekaan sinkku, vaikka yksin asustelenkin. :) 10 vuotta varmaan etsin ennenkuin löysin ihanan miehen. Kyllä sinäkin joku päivä löydät kumppanin, uskon niin. :) t. 2
Kaksi settiä (aluslakana, lakana, tyynyliinat). Toinen käytössä, toinen pesussa tai kaapissa. Asun yksin.
Kämppiksestä en tiedä. Itsellä on kolme. Kahdet on huonoja, koska ne kerää kissankarvaa. Yleensä siis pesen ton yhen heti aamusta, että se on illaksi kuiva. Jos on yövieraita, laitan niille noi kissankarvamagneetit ja pesen vain mahd. pian.
16 pussilakanaa, osasta on tuplat ja osa yksittäisiä. Parivuoteen aluslakanoita (=käyttökelpoisia) 3, pari vieraskäytössä olevaa kapeampaa. Kaksi aikuista, ollaan asuttu omillamme/yhdessä vasta sen verran vähän aikaa, että yhdetkään eivät ole menneet huonoiksi. Sitten kun menevät, niin leikkaan varmaan räteiksi ja käytetään vessanpesussa ynnä muussa, missä ei huvita käyttää pestäviä kestorättejä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun tapaat sen toisen puoliskon, joka myös on ostanut tuplat, on lakanoita yhtäkkiä 20 paria. Näin meillä kävi. :) Siihen sitten vielä lasten lakanat päälle. Ei tarvi lähteä vähään aikaan lakanoita ostelemaan..
Täällä on turhautuneita naisia. Lakanoita lasketaan. Jokin kiva harrastus??
Vierailija kirjoitti:
Lakanoiden laskeminen on kiva harrastus. Ilman turhautumista. ;)
2 settiä aikuisille (toiset pesussa, toiset käytössä) 1 setti vierassänkyyn, 2 muumisettiä vauvalle. Esim. kissataloille voi lahjoittaa vanhoja lakanoita ja pyyhkeitä!
Vierailija kirjoitti:
Heh, eipä siinä paljon laskettavaa ole jos on 2-3 settiä per nuppi :D Johan sen muistaa laskemattakin.
Meillä on lapsille kahdet setit; parivuoteessa settejä pn kolme. Sen lisäksi yhdet vierassetit ja yhdet lastenlakanat. Me saadaan nippa nappa omien lisäksi 5 hengen perhe lakanoihin.
Varmaan 20, koska asun yksin ja mulla on tuplat kaikkia.