Jaana Pelkonen katsoo kateellisena Essi Helleniä TV2lla nyt
Kommentit (23)
Jaana on rupsahtanut. Huomasin kateellisen ilmeen :D
Siinä näkyy, että 39-vuotias on jo aika paljon kauempana parasta ennen -päiväyksestä kuin 27-vuotias.
Miksi sen pitöisi kadehtia .. Essi ei ole erityisen hyvännäköinen, eikä edes hauska.
Onks Jaana jo 39?! Vau! Kauniisti on ikääntynyt sitten. Nuorekas, tyylikäs ja rauhallinen.
En kans ymmärrä miksi. Jaana on edelleen todella kaunis fiksu tyylikäs nainen.
Essiä en oo voinut sietää. en ymmärrä miksi se on nykyään joka ohjelmassa. Niin huono tasan yhden ilmeen ja hahmon näyttelijä
Häh, mielestäni Essi näyttää ikäistään vanhemmalta... Nätti toki.
Miksi pienen siron ja älykkään naisen pitäisi kadehtia bimboblondia möhköfanttia?
(varsinkin jos ensimmäisen reisi on hädin tuskin saman suuruinen kuin jälkimmäisen käsivarsi, alleineen...)
Jaana Pelkonen uskomattoman kaunis ikäisekseen, onpas täällä kateellista porukkaa :D
Jaana on ihana ja oli hyvä juontajakin euroviisuissa. En tykkää tuosta Rakelista.
Saisiko linkin siihen katseeseen.
Essi on kauniimpi! Parempi kroppa. Jaana on vähän kuivan kesän orava
Wau, juuri eilen kun katsoin pätkän ohjelmaa niin ajattelin, että tuo Essi varmaan haluaisi olla yhtä kaunis kuin Rakel ja Jaana. Essi on todellinen plain Jane meikeissä ja ero on aivan ilmiselvä. Itse olen ns. maahanmuuttokriittinen joten en sano tuota erityisen mielelläni Rakelista, mutta tottahan se on.
Mun mielestä Essi on hassusti höveli. Jaana on vähän kuivakka.
Ei varmasti ole Jaanalla mitään syytä katsoa Essiä kateellisena. Jaana on aivan upea dooris. Paljon kauniimpi kuin esim silloin joskus Tiltin aikoihin 20v sitten ☺️
Vierailija kirjoitti:
Jaana on ihana ja oli hyvä juontajakin euroviisuissa. En tykkää tuosta Rakelista.
Jaana kirkui kuin vähäjärkinen.
En tiedä, kuka kattoi ketäkin, mutta huomasin sen jännitteen niiden välillä. Sanoin miehellekin, että noi ei tykkää toisistaan.
Minä ihan oikeasti luulin, että Jaana on nuorempi kuin Essi tai ainakin samanikäinen. Olisin veikannut heitä noin 32-37-vuotiaaksi.
En huomannut? Miksi Jaanan pitäisi kadehtia Essiä?