Mikä 2000-luvun biisi on kyseessä? Apua!
Olen jo pitkään yrittänyt etsiä kyseistä biisiä ja artistia turhaan. Muistan että soi 2000-luvulla yhteen aikaan todella paljon erityisesti radiossa, ainakin Novalla ja Kiss FM:llä. Genre on ehdottomasti pop, laulaja (tai ainakin ne laulu/puheosuudet) on nainen. Biisi oli todella menevä, biitissä oli mukana "haitari" tai vastaavalta kuulostava soitin (vähän samantapainen kuin Akcentin - my name biisissä) ja ennen kaikkea: laulu/puheosuudet oli ranskaksi. Sanoja en tietenkään muista yhtään, mutta minulla on hatara mielikuva että naisääni sanoisi tietyn saman lauseen ranskaksi (muistaakseni alkoi sanalla je loppui lyhyeen sanaan kuten trop, mutta tästä en mene YHTÄÄN takuuseen) ja kertosäe ikään kuin toisti itseään. Oli siis sellainen radiohitti mutta en muista kuulleeni samalta artistilta juuri muita biisejä, tai ainakaan ole osannut yhdistää niitä.
Olen ikuisesti kiitollinen, jos joku tämän muistaa!! Kaikki ehdotukset ovat tervetulleita vaikkei 100% kuvaukseen kävisikään. :)
Kommentit (15)
Voisin kuvitella, että on soinut yökerhoissa siihen aikaan. On siis vähän sellaista aikansa "bilepoppia". Ap
Tiedän mitä biisiä tarkoitat, mutten saa päähäni sen nimeä :D
Odota kun mietin...
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä biisiä tarkoitat, mutten saa päähäni sen nimeä :D
Odota kun mietin...
Olisikohan tällaisista listoista apua?
sama
Vierailija kirjoitti:
Ingrid: Tu es foutu.
JES, KIITOS!!!
http://lyricstranslate.com/en/tu-es-foutu-you-have-given.html
Tuossa sinulle vielä sanat ja niiden käännös englanniksi, jos oikein innostut
3
Vierailija kirjoitti:
http://lyricstranslate.com/en/tu-es-foutu-you-have-given.html
Tuossa sinulle vielä sanat ja niiden käännös englanniksi, jos oikein innostut
3
Ihania olette, kiitos!!
Samaan syssyyn muistaako kukaan suunnilleen samalta ajalta toista radiohittiä, jossa oli italialainen (tai ainakin italialaiselta aksentilta kuulosti) mieslaulaja? Ääni oli sellainen hyvin persoonallinen, ei käheä vaan... karhea? Italialainen nimi oli myös, saattoi alkaa F:llä. Saman tyylistä poppia kuin vaikka Savage Garden, mutta tavallaan ei kuitenkaan. :D kokeilen onneani...
Tai ei ehkä karhea, vaan hyvällä tapaa "nariseva", raspinen ääni? Saakohan kukaan kiinni mitä ajan takaa
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se :D
3
Yes! Hyvä biisi! Mies 55v
cheekkiä vai