monella on inf. rokotteesta huolimatta
Moniko sen inf. On saanut?.moniko sai alle 9v tänä vuonna kaksi rokotetta?
Kiitos ei sitten pään aukomista
Kommentit (9)
Mitä tämä avaus tarkoittaa?
"moniko sai alle 9v tänä vuonna kaksi rokotetta?"
Minä sain jonkin aika lievän rokotteesta huolimatta. Selvät influenssan oireet jonka lisäksi mm. huimausta ja voimakasta pahoinvointia, vapinaa ja voimattomuutta, hetki mietittiin että tarvitseeko lähteä sairaalaan, onneksi ei tarvinnut. Meni itsestään ohi.
Myös lähipiirillä oli rokotteet kuten kuuluukin mutta ei pidätellyt. Näin perussairaana mietityttää seuraava kausi, kehtaakohan sitä mihinkään mennä kun rokotteestakin huolimatta mm. asuinkaveri sairastui, hänelläkin siis rokote.
Onpa harmi :|
Siis saiko alle 9vuotiaanne kaksi rokotetta kuten tänä kautena piti antaa?
Minä sain vain yhden, ei kai niitä sen enempää saanut kukaan? Lapsista en tiedä, minulla ei ole lasta.
-4
Tiedän muutaman jotka on saaneet influenssan rokotteesta huolimatta. Tosin itse epäilen, että joillakin rokote on aiheuttanut tänä vuonna niin kovat sivuvaikutukset että ne on diagnosoitu influenssaksi. Jos tää tauti olisi niin ärhäkkä että sen saa rokotteesta huolimatta, niin miksi siihen tässä omassa empiirisessä havaintopiirissäni on sairastuneet enemmän rokotetut kuin rokottamattomat?
Mulle terkkari sanoi, että nyt on liikkeellä rajua flunssaa, mikä ei ole kuitenkan influenssaa. Kuulemma joku sen rokotettu kolleega oli sairastunut siihen. Itse olin viikon flunssassa ja kuume oli monta päivää yli 39. Ei tainnut kuitenkaan influenssaa olla, kun ei ollut flunssasta poikkeavia oireita kuin korkea kuume.
Kaksi rokotetta annetaan lapsille, joille ei ole aikaisempina vuosina annettu influenssarokotetta. Minun lapselleni annettiin tänä vuonna kaksi, koska viime vuonna ei voitu lääkityksen takia antaa toista rokotusta.
Sanopa nyt selvemmin mitä tarkoitat.