Citymarket/Anttila seksivälineet, mistä löytää?
Anttilassa oon vaivihkaa yrittänyt ettiä, mutta en tiedä onko myymälöissä vai myykö pelkästään netin kautta vibroja yms. Cittarin sivuilta en pääse edes ettimään että onko siellä myynnissä, joku joskus sano että on mut paikan päällä en oo nähnyt.
Apteekissa myydään jotain, mutta äitini hyvä ystävä on siellä _aina_ töissä, joten en kehtaa ostaa.. :D
Että mistä osastolta niitä oikein löytää?
Kommentit (21)
Samassa hyllyvälissä kuin kortsut eli just siellä hammasharjojen jälkeen samassa välissä on pumpulipuikkoja
Ok, eli cittaristakin(ko) löytyy?
Ap
Tilaa seksivälinekaupasta. Toimittavat sen täysin anonyymisti sinulle. Parempi valikoimakin. Mutta Anttilasta ja cittareissa ne tosiaan löytyy sieltä mistä kortsutkin
Vierailija kirjoitti:
Anttilassa oon vaivihkaa yrittänyt ettiä, mutta en tiedä onko myymälöissä vai myykö pelkästään netin kautta vibroja yms. Cittarin sivuilta en pääse edes ettimään että onko siellä myynnissä, joku joskus sano että on mut paikan päällä en oo nähnyt.
Apteekissa myydään jotain, mutta äitini hyvä ystävä on siellä _aina_ töissä, joten en kehtaa ostaa.. :D
Että mistä osastolta niitä oikein löytää?
Mene seksikauppaan ne yleensä sellaisia myyvät. Jos omalla paikkakunnalla ei ole mene isompaan kaupunkiin. Sieltä löydät ne vibrasi.
Haluisin mennä seksivälinekauppaan, mutta kynnys on ainakin vielä korkea. Sen takia jostain Cittarista olis helpompi ostaa, vaikka tosiaan valikoima on pieni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluisin mennä seksivälinekauppaan, mutta kynnys on ainakin vielä korkea. Sen takia jostain Cittarista olis helpompi ostaa, vaikka tosiaan valikoima on pieni.
Ap
Huippukiva.fi, tilasin sieltä just jelly jortikan, sormi vibran, liuku voiteen (sori erilleen kirjoitetut yhdyssanat mutta en halua että puhelin tallentaa noita yhdyssanoina, automaattinen teksrinsyöttö :D) postikuluineen 20€
Anttilan nettikaupastakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Enemmän se jortikan osto cittarin kassalla huomiota herättää.
Mieluummin itse ainakin kehtaisin mennä seksikauppaan, kuin ostaa sittarista kun kaikki pällistelevät dildoa kassahihnalla :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHuippukiva.fi, tilasin sieltä just jelly jortikan, sormi vibran, liuku voiteen (sori erilleen kirjoitetut yhdyssanat mutta en halua että puhelin tallentaa noita yhdyssanoina, automaattinen teksrinsyöttö :D) postikuluineen 20€
Tuleeko postiin vai ovelle? Onko se laatikko sellanen missä ei lue kissankokosin kirjaimin HUIPPUKIVA tai KAALIMATO etc? :D Tietääkö postin työntekijä mistä laatikko tulee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin itse ainakin kehtaisin mennä seksikauppaan, kuin ostaa sittarista kun kaikki pällistelevät dildoa kassahihnalla :o
No joo, totta toikin. :D mutta yleensä kun aamupäivällä (viikolla) käy, niin siellä on vaan eläkeläisiä tai vanhempia lapsien kanssa, illalla taas tietty enemmän,väkeä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHuippukiva.fi, tilasin sieltä just jelly jortikan, sormi vibran, liuku voiteen (sori erilleen kirjoitetut yhdyssanat mutta en halua että puhelin tallentaa noita yhdyssanoina, automaattinen teksrinsyöttö :D) postikuluineen 20€
Mä tilasin Kaalimadosta. Tuli ihan tavallisessa ruskeassa paketissa lähikaupan postilokeroon parissa päivässä. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko postiin vai ovelle? Onko se laatikko sellanen missä ei lue kissankokosin kirjaimin HUIPPUKIVA tai KAALIMATO etc? :D Tietääkö postin työntekijä mistä laatikko tulee.
Ap
Tilaa pakettiautomaattiin ;) Ei noloja tilanteita!
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos tuo pelottaa, niin tilaa vaikka Ellokselta tai Anttilan nettikaupasta.
Mulla ei ainakaan koskaan ole kaalimadon postipaketissa lukenut mitään paljastavaa. Eli mainita kaalimatoa eikä seksivälineistä sanaakaan paketissa. Vaikka mulle se nyt on se ja sama mitä mitä lähipostin kassa ajattelee. Sille voisin vaikka vibran lahjoittaa, sen verran hapanta on palvelu. :D
"Tuossa sulle, ehkä se ravistaa hiekat jalkovälistä..." :'D
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan koskaan ole kaalimadon postipaketissa lukenut mitään paljastavaa. Eli mainita kaalimatoa eikä seksivälineistä sanaakaan paketissa. Vaikka mulle se nyt on se ja sama mitä mitä lähipostin kassa ajattelee. Sille voisin vaikka vibran lahjoittaa, sen verran hapanta on palvelu. :D
"Tuossa sulle, ehkä se ravistaa hiekat jalkovälistä..." :'D
Siitäpä ne just tietääkin et kyseessä seksileluja kun paketissa ei lue mitään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuossa sulle, ehkä se ravistaa hiekat jalkovälistä..." :'DSiitäpä ne just tietääkin et kyseessä seksileluja kun paketissa ei lue mitään :)
:D no huh, siinä tapauksessa ne varmaan ajattelee että kaikki on ihme pervoja vauvasta vaariin kun ei mitään lue.
oisko siel missä on sähköhammasharjat jne? tilaa jostain mualta netistä esim.ellos