Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mulla anemia vai mitä nää "oireet" on?

Vierailija
31.01.2016 |

Mulla on aina kylmä ja oon väsyny. Silmissä mustenee usein kun nousen seisoo. Välillä toi tapahtuu yhtäkkiä vaikka olisin ollu liikkeessä pitkään. Oon lapsena pyörtyny pari kertaa ja toi näön meneminen tuntuu samalta ku olis pyörtymässä mut ei sit kuiteskaa pyörry.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala verenpaine, huippaa pystyyn noustessa.

Vierailija
2/7 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen verenpaine? Huippaus ja silmissä musteneminen viittais siihen. Entäs syötkö kunnolla ja säännöllisesti? Liian matala verensokeri ja alhainen energiatasokin voi paleltaa ja olla lisäsyynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön terveellisesti ja unohdan välil syödä mut oon unohtanu sen aina eikä koskaa ennen oo ollut tällasta. Mitä matalalle verenpaineelle voi tehdä? AP

Vierailija
4/7 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö enemmän

Vierailija
5/7 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin oireisiin voi olla monta syytä, juurikin nuo mainitut matala verenpaine, anemia tms. Kannattaa käydä lääkärillä, verikokeillakin selviää jo paljon. Onko sinulla mahdollista mittauttaa verenpaine jossain? Myös sairaanhoitajan vastaanotolla se hoituu, mutta joissain kunnissa on ns. palvelupisteitä joissa se on mahdollista.

Vierailija
6/7 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala verensokeri voi myös pyörryttää ja tehdä huonon olon.

Syöpä ihan säännöllisesti ja kunnolla ja katso meneekö ohi.

Hanki verenpainemittari kotiin, seurailee paineita säännöllisesti.

Vierailija
7/7 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juotko tarpeeksi päivän mittaan. juominen vaikuttaa verenpaineeseen. huimaus voi olla oire myös raudanpuutteesta tai anemiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän