Varhaisin tavara jonka muistat olleen sinun?
Itsellä se on sellainen kelta-valkoinen leppäkerttu (?) lelu jossa oli tappi jota painamalla se rullaili eteenpäin. Ja siivetkin vissiin liikkui.
Tämä joskus 80-luvulla.
Kommentit (25)
Pienet nukenvaunut, jotka veljeni rikkoi. Tallasi tahallaan rikki.
Pehmokirahvi froteekangasta. Sisällä oli kulkunen. Kasari lla myös.
Mulla oli kanssa sellainen peltinen leppakerttu, joka kulki pohjasa olevilla pikkuisilla pyörillä eteenpäin. Omani oli sininen, siskolla oli punainen. Siivet ei kyllä liikkuneet, ne oli ihan vain maalattu.
Vierailija kirjoitti:
Pehmokirahvi froteekangasta. Sisällä oli kulkunen. Kasari lla myös.
Mulla oli kans joku tällainen! Ei mikään yksityiskohtainen vaan just se oranssi froteekangas ja sit ehkä silmä kirjailtu siihen
Sahanpuru täytteinen nalle 60 luvulla Siihen aikaan ei ollut vielä pehmolelua keksitty
Joululahjaksi saamani nukke 1970-luvun alussa. Olin silloin kuusivuotias enkä pitänyt nukeista, kuten en myöhemminkään. En varmaan muuten muistaisi koko nukkea, mutta minulla on valokuva, jossa minun on selvästi käsketty poseerata nuken kanssa ja ilmeeni on lievästi sanoen huvittava.
Vierailija kirjoitti:
Sahanpuru täytteinen nalle 60 luvulla Siihen aikaan ei ollut vielä pehmolelua keksitty
Oi! Nyt muistuu mun mieleen noi vanhat nallet. Liekö sahanpuru vähän liioittelua tosin ;)
Nalle 1960-luvulla. Neuloin vastikään nallelle uuden irlantilaisvillapaidan ja pipon.
Sellainen karvainen nalle se oli. 70-luvun lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Nalle 1960-luvulla. Neuloin vastikään nallelle uuden irlantilaisvillapaidan ja pipon.
Oi ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi! Nyt muistuu mun mieleen noi vanhat nallet. Liekö sahanpuru vähän liioittelua tosin ;)
Vanhat nallet ja muut täytettiin sahanpurulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi anteeksi, totta.
Miten muistan omani niin pehmoisena. Anteeksi että epäilin. Omassani oli sellaiset kädet joissa oli olan kohdalla saranat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi anteeksi, totta.
Miten muistan omani niin pehmoisena. Anteeksi että epäilin. Omassani oli sellaiset kädet joissa oli olan kohdalla saranat.
Sahajauho antaa pikkuisen periksi, ja turkki tai kangas tuntuu pehmeältä. Ja rakkaalla nallella on joka tapauksessa pehmeä hali. :)
Joku animetyttöplush. En muista tarkkaan minkä näköinen se oli, mutta jos näkisin kuvan, niin varmaan voisin tunnistaa. Olen varma, että oli siniset hiukset, mutta muuten on aika hämäräinen kuva.
70-luvulla sain synttärilahjaksi nuken jolla oli liikkuvat silmät. Eipä se kauaa kestänyt ehjänä ja silmät meni pysyvästi vinksalleen. Silti se oli hyvin rakas minulle. Täytin 4v.
Nalle 80-luvulta täälläkin. Sain sen elämäni ensimmäiseksi joululahjaksi kahden kuukauden ikäisenä. Saamista en tietenkään muista, mutta vauvakirjasta löytyi se tieto. Se nalle vain on aina ollut minun. Tallessa se on vieläkin.
Vaaleansiniset nahkakengät jotka sain 50 luvulla. En ole ikinä unohtanut!
Vinkulelu. Istuva ruskea lehmä. 60-luvun alussa.