Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitoja aiheuttava Growtopia-peli

Vierailija
31.01.2016 |

Onko teidän jälkikasvunne joutunut hankaluuksiin kyseisen pelin takia? Meidän pojan kaveripiirissä on vähän väliä jotain draamaa ja äidit soittelevat toisilleen, kun pelissä on ryöstetty toisen omaisuutta. Onko tuttua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuttua. Poika pelasi ja luotti kavereihinsa jotka kävivät aina ryöstämässä hänet ja hajoittamassa maan. Kävi meillä leikkimässäkin tämä kaveri.. Mutta ei siis pelaa enää, eikä tulisi mieleenikään soittaa vanhemmilleen!

Vierailija
2/13 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siis kill'em all

Fire in the hole :D

Ain't life a bitch ? Try to get use to it :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu meillä. Kaverit huijasivat ja varastivat. Eräs lapsen kaveri osti vanhempiensa luottokortilla sadoilla euroilla jotain juttuja jotka sittemmantoi ihastukselleen. Meillä vaihdettiin minecraftiin.

Vierailija
4/13 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on. On niin pahan mielen peli toi, onneksi jäbä ei sitä pelaa enää.

Vierailija
5/13 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös peleissä aina joku häviä? Miksi se tässä pelissä on pahempaa kuin muissa? En siis tunne koko pelin ideaa.

Vierailija
6/13 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 12v poika on pelannut ja on ollut ties mitä kärhämiä. Onneksi moni kaveri on joutunut lopettamaan. Miten lopettaminen käytännössä tapahtuu? Riittääkö että vain poistaa pelin puhelimesta?

Vierailija
7/13 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin syvältä tuo peli. 9v sai jonkun hysteerisen itkukohtauksen ja menin tietysti hädissäni katsomaan että onko hamsterinsa kuollut tai jotain muuta kamalaa, mutta ei, oli joku tuhonnut jotain ko. pelissä.

Vierailija
8/13 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Growtopiasta aiheutuu paljon riitoja. Mutta jos haluat välttää näitä että muilta äideiltä tulee puhelin soittoja niin sano lapsellesi että huijaaminen on vaarallista ja growtopiassa se on LAITONTA Yleisin/vanhoin Huijaus on "Drop Game" Tuohon peliin menee henkilöitä ja ne innostuu siitä ja sit se hävisi ne. "Moderator" on Growtopian valvoja ja se antaa kiellon peliin yleisin 60 päivää.

Ota Yhteyttä:

https://www.growtopiagame.com/contact-us (Oma Englannin kielinen)

Tai

growtopia.supportfin@gmail.com (Suomen kielinen)

Vierailija
9/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut mitää iha syöpäne peli vittu joku 7-12 vuotiaat itkee ku scämmätään joku dirtti tai top hatti.... s

Vierailija
10/13 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin itketty tuon pelin takia.

Mutta toisaalta on opittu että takaiskuistakin selvitään. On opittu varomaan varkauksia ja huijauksia. Ovat oppineet tosi paljon elämästä, siitä miten ystävystytään ja keneen kannattaa luottaa jne.

Meillä minä äitinä olen pelannut lasten kanssa tuota peliä. Samalla on opittu todella paljon uuttaa. Englantia oppi kaikki lapset tosi paljon tuossa pelissä. On saatu hyviä ystäviä joista osaa on nähty ihan irl.

Eniten harmittaa ne menetykset jotka on johtunut pelintekijöiden virheistä eli niiden takia on menetetty todella arvokkaita tavaroita pelissä.

Kuitenkin ihan opettavaista.

Vierailija
11/13 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa hujjattiin 2wl ja sitten vanha mies tuli ja pisti sen kikin mun kakka reikään.

Vierailija
12/13 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeses kirjoitti:

Multa hujjattiin 2wl ja sitten vanha mies tuli ja pisti sen kikin mun kakka reikään.

SAMA TAPAHTU MULLE XDDD pensi punppu

Vierailija
13/13 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin on itketty tuon pelin takia, jätkä agr

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän