Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoojaan rakastuminen

Vierailija
31.01.2016 |

Niin..45v mies tässä pohtii...aika moneen naiseen tullut elämän aikana tutustuttua ja on kyllä todettava että aika harva niistä loppujen lopuksi on ollut kiinnostavia parisuhdemielessä ..että jotain kipininää siis olisi naisen kanssa.

Mutta sen tiedän että ihan hyvin voisin rakastua vaikka siivoojaan...ammatilla ei olisi yhtään mitään väliä..tärkeintä olisi että naisen kanssa viihtyy ja on samalla aaltopituudella..itseäni puistattaa naisten yleinen pinnallisuus ja se on aikamoinen turn off minulle.
Miksiköhän naisille ammatti on niin tärkeä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sulle kelpaa siivoojanainen, jos se on nuori ja kaunis. Että ihan samanlainen pinnallinen paska olet loppujen lopuksi. 

Vierailija
2/16 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sulle kelpaa siivoojanainen, jos se on nuori ja kaunis. Että ihan samanlainen pinnallinen paska olet loppujen lopuksi. 

Eikä yh. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kelpaako sulle sitten 45 v. siivooja, ulkonäöllä ei väliä, eikä entisen suhteen kakarat haittaa? :)

Vierailija
4/16 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet katsonut liikaa Unelmien Manhattan -elokuvia

Vierailija
5/16 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiltä taisi mennä pointti kokonaan ohi...jos kerran aidon yhteyden kokeminen ja naisen kanssa hyvin juttuun tuleminen on näin harvinaista niin kyllä..em asioilla ei merkitystä.

Ja sanotaanko että olen kyllä ikäisekseni komea ja urheilullinen ja on sanottu että kelpaisin monelle naiselle..

Ap

Vierailija
6/16 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olet itse ammatiltasi, kun selvästi pidät siivojia niin paljon alempana? Siivoojissakin on jopa korkeakoulutettuja, jotka eivät ole saaneet oman alansa töitä.

Vierailija
7/16 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olet itse ammatiltasi, kun selvästi pidät siivojia niin paljon alempana? Siivoojissakin on jopa korkeakoulutettuja, jotka eivät ole saaneet oman alansa töitä.

Sinultakin meni pointti kokonaan ohi..

Ap

Vierailija
8/16 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teiltä taisi mennä pointti kokonaan ohi...jos kerran aidon yhteyden kokeminen ja naisen kanssa hyvin juttuun tuleminen on näin harvinaista niin kyllä..em asioilla ei merkitystä.

Ja sanotaanko että olen kyllä ikäisekseni komea ja urheilullinen ja on sanottu että kelpaisin monelle naiselle..

Ap

No sieltähän se tuli. Kuvittelet olevasi ikäiseksesi poikkeuksellisen hyvässä kunnossa (kuten lähes kaikki muutkin ikäisesi miehet) ja juokset 15 vuotta nuorempien perässä. Syytät pinnallisuudesta kun eivät innostu.

Että ihan siivooja kelpaisi? No tämäpä on oikea onnen ja ilon päivä. Että olet niin suurpiirteinen että voisit jopa minun ammattini hyväksyä, vaikka olen niin paljon huonompi kuin muut ihmiset. Sinä et kuitenkaan kelpaisi minulle, olet liian naisvihamielinen ja vanha. T: siivooja 34v

Vierailija
9/16 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on nuoruutensa kukoistuksessa, lapseton, ulkonäkö huippuluokkaa, positiivinen ja miellyttävä luonne, pari hymyä ja kivaa sanaa vanhemman miehen suuntaan, niin mies on myyty. Tämä tarkoittaa miehille samaa kuin "samalla aaltopituudella olemista" ja "sielunkumppanuutta" ym. Heti, jos naisesta puuttuu jokin/jotkut näistä ominaisuuksista, niin mitään "samaa aaltopituutta" ei sitten ollutkaan. 

Vierailija
10/16 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nih... annat ymmärtää, että "vaikka siivojaan", niin onko siivooja sun mielestä yleisestikatsottuna perseestä, mutta sinä voisit auliina rakastua siivoojaan, vaikka onkin "vain siivooja"?

Vierailija
11/16 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ap tarkoitti ettei nainen kuuna päivänä voi rakastua mieheen joka 'vain siivooja' ? Koska naisille se on häpeä...miehille ei

Vierailija
12/16 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu maailma...yleensä naiset haukkuu miehiä pinnallisiksi jos katsovat vain ulkonäköä ja kun ilmoittautuu mies joka haluaa henkistä yhteyttä niin sekään ei kelpaa...

Vierailija
13/16 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei ap. Minäkin olisin aikanani voinut rakastua vaikka paskakuskiin. Ei minuakaan häiritse ihmisen ammatti, pääasia on se, että on tavoitteita ja päämääriä. Eli sinä olet paskakuski ja minä olen siivooja ja haluamme ostaa unelmiemme talon. Eipä minulle ole väliä missä ammatissa olemme, kunhan saamme ostettua sen unelmiemme  talon. Kasvatettua lapset, matkusteltua välillä ja elettyä ihan mukavaa elämää joka meille sopii.

Tässä on se kiteytettynä, jota tällä palstalla viljellään, mutta jota en ymmärrä. Nainen on KUITENKIN lompakkoloinen, enkä vieläkään ymmärrä miten. Nainen tavoittelee aina rikasta miestä, vaikka se ei koskaan toteudu suurimmalla osalla. Nainen on aina pahan alku ja juuri.

OK. Olen itsekin jo kyllästynyt tähän puheenaiheeseen.

Vierailija
14/16 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksiköhän etsit edelleen sitä naista, jossa olisi kaipaamaasi kipinää? Sinä asetat vaatimuksia, mutta entä saako sinulle asettaa myös? Oletko henkevä, syvällinen ja mitä sinä nyt vaaditkaan naiseltasi?

Vierailija
15/16 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin ap:n pointin, mutta monella se meni näköjään yli hilseen ja lujaa menikin. Mukaan mahtui myös tietenkin mielensä pahoittajia, jotka eivät edes yrittäneet ajatella asiaa ennen kuin hyökkäsivät.

Olen siivooja. Olen yrittäjä, joka tekee mm. siivouksia. Ennen yrittäjyyttä olen ollut töissä isossa kansainvälisessä firmassa ja siellä työkavereitani nousi vuosien aikana hyvinkin korkeisiin asemiin, mutta mitä sitten? Eivät he minulle olleet mitään johtoportaassa olevia isoja heppuja, vaan mukavia, hyvin fiksuja Pekkoja, Liisoja ja Janneja. Asiakaspalvelussa en muutenkaan ole koskaan oppinut kumartelemaan titteleitä ja eivät he sitä todellakaan edes halunneet. Nykyään asiakkaina minulla on muutama silmää tekevä, mutta taas kerran, mitä sitten? En ole heille ollut koskaan vain "se siivooja", vaan yksi ihminen lisää, joka pyörittää heidän kanssaan arkea. En katso heitä karvoihin ja niin hekään eivät tee, vaan olemme yksilöitä tässä laumassa, tärkeitä sellaisia. Itseämme arvostavia. Sisin on tärkein, ei titteli tai maallinen mammona.

Vierailija
16/16 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos edelliselle kommentoijalle

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi