Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina näissä muka kilteissä sinkkumiehissä onkin syvällä jokin piiloviha ja piruilu. :(

Voiko sinkkunaisista sanoa samaa? Miksi voi? Miksi ei voi?

Sinkkunainen ja -mies eroavat usein ainakin siinä, että nainen voi olla sinkkuna uskottavasti omasta halustaan.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama koskee naisia. Kyllä parhaat on varattu kahteen kymppiin mennessä, sen jälkeen on jäljellä vain jämiä ja suhteissa epäonnistuneita.

Kolmeenkymppiin ehkä, mutta ei ainakaan ennen sitä. Nykyään varmaan 35 lisäksi pikemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama koskee naisia. Kyllä parhaat on varattu kahteen kymppiin mennessä, sen jälkeen on jäljellä vain jämiä ja suhteissa epäonnistuneita.

Mielestäni tuo väite ei koske kumpaakaan sukupuolta.
Se kertoo enemmän väitteen kertojan omista pettymyksistä parisuhteissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa nyt puhutaan jostain ap:n ihastuksesta. Vittu mitä vinkumista.

Torjuttu mies tietysti kääntää sen noin.

No minkä tapahtuman ap on kääntänyt omaksi totuudekseen? Yleistäminen on aina pahasta.

No onneksi ei ole tapahtunut vielä yhtään mitään. Rupesi vain kellot soimaan, että pakene kun vielä kerkeät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina näissä muka kilteissä sinkkumiehissä onkin syvällä jokin piiloviha ja piruilu. :(

Sinkkunainen ja -mies eroavat usein ainakin siinä, että nainen voi olla sinkkuna uskottavasti omasta halustaan.

Milä tavoin ollaan sinkkuna uskottavasti / epäuskottavasti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Uskottavilta vaan joka päivä tulee näitä alotuksia, että bybyyy kun miehet ei kelpaa mulle, vaikka niin epätoivoisesti haluisin jonkun ja lisääntyäkin pitäisi kun kello tikittää.

Mites me miehet? Meillä taas aika on meidän puolella, ei ole mitään kiirettä lisääntyä ja kilpailukin naisista vähenee vuosi vuodelta.

Vierailija

Moni varattu mies vaikuttaa noin päällepäin normaalilta vaikka ei olekaan.Et sinä ap tunne niitä kaikkia varattuja miehiä läpikotaisin. Paskoja sitä kuule paljastuu sieltäkin kun pintaa rapsutetaan ja vaimot vaan kattelee.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Uskottavilta vaan joka päivä tulee näitä alotuksia, että bybyyy kun miehet ei kelpaa mulle, vaikka niin epätoivoisesti haluisin jonkun ja lisääntyäkin pitäisi kun kello tikittää.

Mites me miehet? Meillä taas aika on meidän puolella, ei ole mitään kiirettä lisääntyä ja kilpailukin naisista vähenee vuosi vuodelta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juu noista kilteistä miehistä paljastuu aina joku peliriippuvuus, naisviha tai mammanpoikamaisuus joka tuhoaa viimeisenkin halun katsella tuollaisia vinkujia.

Se on vähän sama kuin entisessä neuvostoliitossa, on vain huonosti kuulusteltuja. Syyllisiä ne kaikki kuitenkin on.

Vierailija

Eiköhän epätäydellisyys mene helposti sinne normaaliuden alueelle. Mutta en mä tunne juuri ketään sinkkumiehiä, piste.

Olen isossa työpaikassa jossa on periaatteessa satoja miehiä (joita en tietenkään henkilökohtaisesti kaikkia tunne), mutta en ole ainakaan huomannut että niistä kukaan olisi sinkku. Kaikillahan niillä tuntuu olevan sormukset. Sukulaiseni ja kaverini ovat kaikki naimisissa, ja niin tuntuvat olevan heidän veljensäkin, eikä kukaan koskaan puhu mistään sinkkukavereistaankaan.

Keksin etäisestäkään tuttavapiiristäni vain kaksi sinkkumiestä, ja heillä on molemmilla pahoja mielenterveysongelmia, toisella myös vakava päihdeongelma.

Täällä av:lla saa sen kuvan kuin maailma olisi täynnä sinkkumiehiä joiden ainoa vika on se etteivät he ole rikkaita ja komeita, mutta ei mun maailmani näytä ollenkaan siltä. Suurin osa tuntemistani miehistä ei ole rikkaita ja komeita (ei juuri kukaan), mutta kyllä niillä tuntuu melkein kaikilla vaimot olevan.

Vielä alle nelikymppisenä oli miessinkkuja tuttavia, mutta nyt niidenkin fb-seinät täyttyvät vauvakuvista ja lomakuvista vaimon kanssa.

Vierailija

Tunnen useita sinkkumiehiä ja mielestäni ovat aika normaaleja. Fiksuja, mukavia, kouluttautuneita ja työssäkäyviä, osa jopa liikunnallisia

Vierailija

En tiedä. Ehkä huomioni johtuu vain siitä seikasta, että moni varattu mies osaa suhtautua naiseen normaalisti. Heidän ei tarvitse jännittää, heidän maailmansa ei romahda jos nainen ei osoita kiinnostusta. Harmiton flirtti onnistuu.

Vierailija

Totta, tiedän vain yhden sinkkumiehen joka on toki omasta mielestään kovin normaali, mitä nyt kolmekymppinen peräkamarinpoika joka asuu vieöäkin täysin äitinsä elätettävänä ja huollettavana ja on täysi juoppo ja mielenterveysongelmainen, sekä naisvihaaja joka samalla valittaa kun ei saa koskaan pimppiä, eikä ole töitä koskaan tehnytkään jne.... aika normaalia kai sitten? :D sinkkuna on ja sinkkuna pysyy eikä kukaan ympärillä kyllä ihmettele yhtään vaikka hän itse ihmetteleekin kun onhan hän vain ihan normaali mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tunnen useita sinkkumiehiä ja mielestäni ovat aika normaaleja. Fiksuja, mukavia, kouluttautuneita ja työssäkäyviä, osa jopa liikunnallisia

Minkä ikäinen olet? Minulla oli tällainen tilanne viimeksi kymmenen vuotta sitten, sitten kaikki pariutuivat.

N42

Vierailija

Mun eksäni suuttui aina kovasti jos häntä kutsui "normaaliksi mieheksi", hänen mielestään se on loukkaava sanapari joka tarkoittaa sitä ettei välitä tai tiedä kuin urheilusta ja autoista.

-ohis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mutta oletko miettinyt miksi heistä on tullut sellaisia. Monista on tullut sellaisia vasta vuosien jälkeen kun ovat huomanneet että eivät kelpaa sellaisenaan naisille, vaan heidän pitäisi olla täydellisiä kympin miehiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ehkä huomioni johtuu vain siitä seikasta, että moni varattu mies osaa suhtautua naiseen normaalisti. Heidän ei tarvitse jännittää, heidän maailmansa ei romahda jos nainen ei osoita kiinnostusta. Harmiton flirtti onnistuu.

Ja toinen seikka miksi koen näin on mustasukkaisesta miehestä/suhteesta toipuminen. Eli ehkä ongelma onkin sitten minussa? En ole vielä valmis mihinkään ja pienikin merkki ongelmista ahdistaa.

Vierailija

Voin ainakin itse myöntää olevani epänormaali, koska olen pitkäaikaistyötön ja sosiaalisesti taidoton. En ole seurustellut ikinä, mutta en kyllä mikään inhottava vittuilija, vaan minulla olisi lämmin sydän varattuna jollekin yhdelle naiselle. :) Se ei kyllä yksistään riitä ja ymmärrän kyllä. Elämä on kurjaa köyhänä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun eksäni suuttui aina kovasti jos häntä kutsui "normaaliksi mieheksi", hänen mielestään se on loukkaava sanapari joka tarkoittaa sitä ettei välitä tai tiedä kuin urheilusta ja autoista.

-ohis

No se nyt riippuu kuka ja missä yhteydessä sitä käyttää. Kun miettii sitä mikä on sanoja näkökulma miehiin niin siitä voi päätellä onko toteamus neutraali, halventava vai kehumista.

Usein kyllä sitä käytetään kun luokitellaan joku alentavasti normaaliksi mieheksi, samalla tavalla kun puhutaan "taviksista" niin siinä on usein mainitsijalla tarkoitus osoittaa, että hän ei kuulu joukkoon vaan katsoo toisia ylhäältä alas.

t. 55v mies.

(Periaatteessa ihan tavallinen mies, mutta ei kuitenkaan auto-, urheilu- tai mikään muukaan -hullu, -intoilija ja kaikkein vähiten penkkiurheilijaksi luokiteltava mies. Harrastan mieluummin liikuntaa itse joko yksin tai kaverin kanssa pelatessa kunnon ylläpitämiseksi, kun katson toisten harrastamista livenä tai TV:stä. Aika paljon aikaa menee työviikottain tietty yksin asuvana ruoan ja vaatteiden pitämiseen kunnossa samoin kuin kodin pitämiseen siistinä ja viihtyisänä. Asiallinen auto on, mutta se ei ole harraste. riittää että se on kunnossa, turvallinen, siisti,  toimii luotettavasti ja lämmin talvella.)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.