Vierailija

Melkoista huijausta. Vanhan minän ikä arvioitutetaan vähän vanhemmilla ihmisillä. Vähän vanhemmilla kuin mitä henkilö itse on. No tulee sitten korkeampia arvioita.

Sitten kun muutos on tehty, niin kysellään noin 20 vuotialta, joilla ei ole hajuakaan miltä yli 50 v. näyttää. Ja sitten saadaan niin nuori arvio.

Äh, kaikkea sontaa sitä tulee katsottua.

• ylös 12
  • alas 1

Kommentit (10)

Vierailija

Mulle on yllätys, että vanhat ihmiset arvioi nuorempiaan yläkanttiin. Ja et nuoret arvioi vanhoja niinkin nuoriksi. 

Mun järjen mukaan kakskymppisten silmissä esim. 40-vuotiaat on jo ikälopun näköisiä.

Ja kuuskymppisten silmiin 40 v näyttää niin nuorelta.

Voisko joku avata tätä vähän, koska mä ajattelen ihan päinvastoin kuin näköjään suurin osa

• ylös 15
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olet oikeassa. Lisäksi alkutilanteessa päähenkilön rumuutta ja tyylittömyyttä liioitellaan. Tiedän yhden muuttujista ja hän ei ole kyllä ollut livenä ennen ohjelmaa koskaan samanlainen ryysyläinen ja hampputukka kuin ohjelman alussa vaan suhteellisen tyylikäs ja asiallisesti pukeutuva.

• ylös 15
  • alas 1
50.

Ja miksi lopussa laitetaan aina jotain ns. Lindexin "juhlamekkoja". Kuka arkisin pukeutuu tollain? Jos mä olisin muuttujana, haluaisin kyllä ihan arkikäyttöön kuteet. Eikä tällä niittiterolla kyllä kauheen hyvä maku oo tyylin suhteen, mut tää on vaan mun mielipide.

• ylös 18
  • alas 0
19 vuotias miettii

Oon ihmetelly tossa kyseises phjelmas sitä et kun ne käy ostoksil ni miks niit vaatteit mitä ne ostaa ei kuitenkaa käyetä ohjelman lopussa.. otoa.

Vierailija

19 vuotias miettii kirjoitti:
Oon ihmetelly tossa kyseises phjelmas sitä et kun ne käy ostoksil ni miks niit vaatteit mitä ne ostaa ei kuitenkaa käyetä ohjelman lopussa.. otoa.

Johtuu varmaan siitä, että vaatteita vain katsellaan, ei osteta.

Vierailija

Kyseessä on köyhän miehen versio kyseisestä ohjelmasta. Brittiläisessä "10 vuotta nuoremmaksi" -ohjelmassa saatetaan tehdä täyshammasremontti (kuoret kaikkiin hampaisiin), kasvojen kohotus kirurgisesti ja joillekin on korjattu jopa kaljuuntumista (naisilla miestyyppinen kaljuuntuminen). En tarkoita, että kannattaisin plastiikkakirurgian käyttöä, mutta nyt suomi-versiossa vain laitetaan hiuksiin uusi väri ja malli sekä meikataan kuvausta varten. Lisäksi heitetään kaikki vanhat - täysin käyttökelpoiset - vaatteet pois ja valitaan tilalle halpoja rytkyjä.

Hiukan kokonaisvaltaisempaa näkemystä kauneuteen kaipaisin näiltä suomalaisilta "asiantuntijoilta". Siksi muuttumisleikki pitäisi kestää pidempään brittiläiseen tyyliin 3 - 6 kk eikä olla vain tuollainen yhden illan tuhkimo-kokemus.

• ylös 12
  • alas 0
-NN--

Vuosia nuoremmksi mainoksessa meikkaaja sanoo että kikkien pitäisi käyttää kirkasta huulipunaa joka tuo hehkua ihoon.

Olen hyvin eri mieltä, liian kirkas /vpimakas huulipunan väri vanhentaa kasvoja ja tekee kotkamaiseksi.. samoin liian tumma silmämeikkirajaus jota kyseinen meikkaa useimmille.

Vaatteet ovat yleenaä valittu väärillä mittasuhteilla ja eivät sovi kohteiden vartalon mittasuhteisiin vaan tekevät heidät epäsuhtaisiksi... aivan kuin asiantuntijat eivät koskaan olisi kuulleet golden ratiosta, eli kultaisesta jakauksesta joka tulee kaikessa luonnonsymmetriassa vastaan kasvoista alkaen.

Myös psykedeelisten kuvioiden sekä likasävyisten murrettujen värien käyttö tekee pahaa kun ihmiset näyttävät joko mielisairailta tai mutaan vivahtavilta likaisen sävyisine vaatteinensa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat