Vierailija

Onko teillä ikinä jokin fetissi vain pahentunut iän myötä?

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (18)

Vierailija

Univormut. Ei kaikki kylläkään, vaan lähinnä auktoriteetteihin viittaavat. Ei mitkään kotoiset kurkkusalaatit myöskään. Kaippa ne kaikki pahenee, ainakin jos ei saa toteuttaa. Tai no, ei se toteutuskaan helpota :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Univormut. Ei kaikki kylläkään, vaan lähinnä auktoriteetteihin viittaavat. Ei mitkään kotoiset kurkkusalaatit myöskään. Kaippa ne kaikki pahenee, ainakin jos ei saa toteuttaa. Tai no, ei se toteutuskaan helpota :D

Joo mulla sama. Voimakkain reaktio tulee mustista SS-univormuista. En kannata mitään natsien ideologiaa, mutta jumankauta ne osasivat tehdä tyylikkäitä ja auktoriteettia huokuvia univormuja. Tähän voi minulla lisätä myös kaasumaskit ja nahkahanskat. ;) N26

Vierailija

Minulla myös univormut ja kaasumaskit. Pidän myös sukista ja kengistä luvattoman paljon.
N31

Vierailija

Naamiot. Ei mitkään Vappuna käytetyt örkkinaamiot, vaan esim. Sellaiset kokonaan valkoiset tai kommandopipo.

Vierailija

Onko teillä fetissien voimakkuus vaihdellut? Vai onko ollut kokoajan samanlainen. Itellä on tuntunnu vaan iän myötä voimistunnut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo mulla sama. Voimakkain reaktio tulee mustista SS-univormuista. En kannata mitään natsien ideologiaa, mutta jumankauta ne osasivat tehdä tyylikkäitä ja auktoriteettia huokuvia univormuja. Tähän voi minulla lisätä myös kaasumaskit ja nahkahanskat. ;) N26

Aivan sama juu mullakin, minä olen kyllä pasifistikin vielä  :D No miinus kaasunaamarit, mutta muuten. Poliisiunivormujen kanssa sama homma, tuli ihan likainen olo jo Sydämen asiallaa katsoessakin! Mies nauraa mulle kun käyn välillä Fetlifessä kuolaamassa muiden fettarien asuja, voi kun saisikin aikaiseksi tilattua tuolle omalle, kieltämättä hyvin arjalaisesta käyvälle, miehellekin jonkun vormun.. Saisikohan hävetä silmät päästään tulliselvitysten kanssa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aivan sama juu mullakin, minä olen kyllä pasifistikin vielä  :D No miinus kaasunaamarit, mutta muuten. Poliisiunivormujen kanssa sama homma, tuli ihan likainen olo jo Sydämen asiallaa katsoessakin! Mies nauraa mulle kun käyn välillä Fetlifessä kuolaamassa muiden fettarien asuja, voi kun saisikin aikaiseksi tilattua tuolle omalle, kieltämättä hyvin arjalaisesta käyvälle, miehellekin jonkun vormun.. Saisikohan hävetä silmät päästään tulliselvitysten kanssa...

Tilaa sille Varustelekalta joku hyvännäköinen manttelitakki ja upseerilakki. Kaikkia merkkejähän niissä ei ole, mutta tunnelmaan pääsee kun miehen pukee sellaisiin. ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, kun Hugo Boss suunnitteli ne SS-univormut :P

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tilaa sille Varustelekalta joku hyvännäköinen manttelitakki ja upseerilakki. Kaikkia merkkejähän niissä ei ole, mutta tunnelmaan pääsee kun miehen pukee sellaisiin. ;)

Oon liian pedantti pystyäkseni tuollaiseen. Joko aito tai täydellinen replika, muu ei käy :D Ja käytös sen mukaan sitten kans tai lopetan homman siihen! Joitakin vormuja onkin tullut jo tilattua ulkomailta, mutta sattuneesta syystä tuo suurin haave jäänyt toteuttamatta kun on niin hankalaa saada mitään käsiinsä edes ilman järjettömiä hintoja ja kun mies on vielä hyvin pitkä ja harteikas... Täytyy katsella sitten vain SS:n sutta Ilsaa paremman puutteessa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaasumaskit ??? Mikä siinä sytyttää? Miehen ruma naama peittyy vai?

Itse asiassa, pidän kaasunaamareista ihan esineinä. En kaipaa niitä omille tai toisen kasvoille seksissä, mutta esim. fetissivalokuvissa rakastan niitä, ja tykkään hipelöidä käsissäni. En osaa sanoa mikä niissä viehättää. Miesten rumista naamoista en osaa sanoa, kun muutenkin tykkään naisista enemmän. T: 4

Vierailija

Tupakkafetissi, tupakoiva mies on minusta todella seksikäs. Itse en todellakaan polta tupakkaa.

Lisäksi nautin alistettuna olemisesta sängyssä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla myös univormut ja kaasumaskit. Pidän myös sukista ja kengistä luvattoman paljon.
N31

Keroisitko lisää noista kengistä ja sukista. Siis pidätkö oikeasti miesten kengistä ja sukista vai omistasi?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat