Kysy hevarilta mitä tahansa :)
Täällä on aina sopivin väliajoin tullut esiin keskusteluja, joissa "hevikulttuuri" musiikkityyleineen on epätoivottua, varsinkin omien lasten keskuudessa.
Ajattelin tulla muuttamaan käsityksiä aiheesta! :)
T: 10- vuotiaasta asti kuunnellut hevi- ja metallimusiikkia kaikkine alalajeineen ilman, että olen mielenterveysongelmainen ongelmanuori. Joten, kysy ihan mitä mieleen tulee!
Kommentit (36)
Mitä mieltä olet nykyfestareista? Rock-festarit tuntuu vähentyvän koko ajan kun sekaan buukataan cheekiä ja robnia. Pitäiskö siis sun mielestä rock genren konsertteja lisätä. Nykyään tuntuu että hevikulttuuri katoaa popin varjoihin. Omakohtainen mielipiteeni tähä asaan on että sekalaisia konsertteja saa olla, mutta enemmän rock festareita saisi olla kun tuntuu että pop-artistit hyppii joka suunnasta silmille
No mitkäs on sun suosikki hevibändejä?
Mitä mieltä Death-bändistä? Viime aikoina oon itse hurahtanu täysillä niihin :) t. M22, myös hevari
Kolahtaako Motörhead? Itse olen kuunnellut jo 80-luvulta lähtien.
Hawkwind: Silver Machine https://www.youtube.com/watch?v=IfniG-AdSC4
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet nykyfestareista? Rock-festarit tuntuu vähentyvän koko ajan kun sekaan buukataan cheekiä ja robnia. Pitäiskö siis sun mielestä rock genren konsertteja lisätä. Nykyään tuntuu että hevikulttuuri katoaa popin varjoihin. Omakohtainen mielipiteeni tähä asaan on että sekalaisia konsertteja saa olla, mutta enemmän rock festareita saisi olla kun tuntuu että pop-artistit hyppii joka suunnasta silmille
Siinä mielessä nykyfestarit on jees, että vaikka siellä olis vähän sekalaista seurakuntaa niin kyllä sieltä löytyy jokaiselle ainakin vähän jotakin. :) Rockfestareita on kuitenkin aika vähän ja uskoisin että monet haluaisi jo lippujen hinnoilla nähdä mahdollisimman monta bändiä, en pistäisi pahakseni jos näitä saataisiin vähän useampi. 🙈
Vierailija kirjoitti:
No mitkäs on sun suosikki hevibändejä?
Niitä on niin monia etten osaa luetella muutamaa suosikkia ja jokaisen mainitseminen veisi ikuisuuden. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä Death-bändistä? Viime aikoina oon itse hurahtanu täysillä niihin :) t. M22, myös hevari
Oi tykkään! Joskus kuuntelin lähes päivittäin mutta nyt vähän jäänyt, voisin laittaa itseasiassa soimaan. :D Kiitos kun mainitsit!
Käytät ihan liikaa hymiöitä ja olet liian positiivinen hevariksi.
Mites Iron Maiden. Ekalla keikalla kävin 1983 silloin oli vielä kunditkin nuoria
Vierailija kirjoitti:
Kolahtaako Motörhead? Itse olen kuunnellut jo 80-luvulta lähtien.
Hawkwind: Silver Machine https://www.youtube.com/watch?v=IfniG-AdSC4
Kolahtaa! Ensimmäisiä bändejä joihin pikkutyttönä rakastuin.
Lepää rauhassa Lemmy. 💕
Miksi kutsut itseäsi hevariksi? Miten määrittelet hevärin?
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitko äitisi/isäsi mukaan keikalle? Ite kävin äidin kanssa kolmella Nightwishin keikalla viime kesänä. XD
T. Se sama teini
Niitä oli suomessa kaksi...
Vierailija kirjoitti:
Käytät ihan liikaa hymiöitä ja olet liian positiivinen hevariksi.
Rakastan näitä ah aina niin hauskoja ennakkoluuloja.
Vierailija kirjoitti:
Mites Iron Maiden. Ekalla keikalla kävin 1983 silloin oli vielä kunditkin nuoria
Kolahtaa sekin!
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, muistatko järkkäreiden kovakouraisuudesta mitään? Muistan lukeneeni että jollain Maidenin 80-luvun Helsingn keikalla Bruce olisi ruvennut vittuilemaan idioottijärkkäreille Suomen tuolloisesta neuvostomeiningistä keikoilla :D
Ei ole :)