Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko on tiedossa kuka on Teemu S:n "ystävä"?

Vierailija
30.01.2016 |

Snif snif

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se kiihkeä tapa jolla Selänne asian ilmaisi puhu sen puolesta että asia on koskettanut todella läheltä? Kun ei ole lainkaan Selänteen tyyliä muuten.

Palstapersutkin jauhaa todella kiihkeästi kaikista keksityistäkin raiskauksista.

Tietyt (palstapersut) ovatkin jatkuvasti kiihkeitä. Selänne ei. Ymmärätkö eron ja miksi se puhuisi sen puolesta että Selänne puhuu totta?

Vierailija
22/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkistyrkky t, keksitty ystävä, aina pitää teen olla esillä, nyt voisi jo hävitä, kun pelit ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkistyrkky t, keksitty ystävä, aina pitää teen olla esillä, nyt voisi jo hävitä, kun pelit ohi.

Enpä usko että Teemu tyrkkää itteensä. Eiköhän asia ole päinvastoin, julkaisu kuin julkaisu haluaa siitä juttua, koska Teemu myy.

Vierailija
24/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta pätkääkään mitkään Teemun avautumiset, mutta toi on kyllä kiinnostavaa, jos sen annetaan valehdella mamuraispauksista ihan lämpimikseen ilman että mikään media selvittää asiaa.

Vierailija
25/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi oli täydellinen hätävalhe Selänteen tiimiltä, koska se antaa ymmärrettävän selityksen möyhöämiselle eikä tarinan paikkansa pitävyyttä viitsitä lähteä selvittämään sen arkaluontoisuuden vuoksi.

Peukuista päätellen kansa on valavuorensa ansainnut.

Vierailija
26/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kuka tahansa niin ei se kuulu teistä kenellekään eikö myöskään minulle. Tyttö joutunut jo kestämään vaikka mitä, älkää väkisin kaivako sitä nimeä julkisuuteen ja aiheuttako hänelle lisää pahaa oloa.

Niinpä. Silti herra Selänne katsoi asiakseen tiedottaa koko valtakunnalle. Mauton äijä. :/

Vierailija
27/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se kiihkeä tapa jolla Selänne asian ilmaisi puhu sen puolesta että asia on koskettanut todella läheltä? Kun ei ole lainkaan Selänteen tyyliä muuten.

Palstapersutkin jauhaa todella kiihkeästi kaikista keksityistäkin raiskauksista.

Tietyt (palstapersut) ovatkin jatkuvasti kiihkeitä. Selänne ei. Ymmärätkö eron ja miksi se puhuisi sen puolesta että Selänne puhuu totta?

Teemukin paljastui putintrolli palstapersuksi =D

Vierailija
28/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kuka tahansa niin ei se kuulu teistä kenellekään eikö myöskään minulle. Tyttö joutunut jo kestämään vaikka mitä, älkää väkisin kaivako sitä nimeä julkisuuteen ja aiheuttako hänelle lisää pahaa oloa.

Niinpä. Silti herra Selänne katsoi asiakseen tiedottaa koko valtakunnalle. Mauton äijä. :/

Pakkohan sen oli selittää kun monien hampaisiin joutui ja rasistiksi syytettiin. Mutta eihän hän vihjannut lainkaan kuka se ystävä on eikä tarvitsekaan vihjata. Eiköhän hänellä ole melkoisen laaja ystäväpiiri ettei ole helppo arvailla jos joku sellaisella yrittää mässäillä. Ne tietävät joita asia jotenkin koskee tai joille perhe on halunnut siitä kertoa ja hyvä niin.

Vierailija
29/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta pätkääkään mitkään Teemun avautumiset, mutta toi on kyllä kiinnostavaa, jos sen annetaan valehdella mamuraispauksista ihan lämpimikseen ilman että mikään media selvittää asiaa.

Teemulla on laaja ystäväpiiri ja pienessä Suomenmaassa on raiskattu jo lukuisia teinityttöjä turvapaikanhakijoiden toimesta. Ei ole mitenkään mahdotonta etteikö yhden tytön perhe sattuisi Teemun tuttavapiiriin.

Miksi haluat että tytön henkilöllisyys paljastuu koko Suomelle? Voisin kuvitella että nuorelle ihmiselle melko traumatisoivaa kun koko kansa tietää että mitä hänelle on käynyt.

Vierailija
30/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähinnä häiritsee se, ettei Teemua ilmeisesti kiinnostaisi, jos raiskattu ei olisi lähipiiristä / raiskaaja olisi suomalainen. Omituista kerjätä huomiota sillä että, Teemu on nyt itse kokenut suuren tragedian, kun uhri on ystävän lapsi.

Vierailija
31/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa oliko juttu keksitty vai ei, mutta Teemu ei todellakaan ole mikään tunnettu totuudessa pysyvä.

Vierailija
32/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua lähinnä häiritsee se, ettei Teemua ilmeisesti kiinnostaisi, jos raiskattu ei olisi lähipiiristä / raiskaaja olisi suomalainen. Omituista kerjätä huomiota sillä että, Teemu on nyt itse kokenut suuren tragedian, kun uhri on ystävän lapsi.

Kaikki normaalit ihmiset ovat tyrmistyneitä raiskauksesta tapahtui se kenelle tahansa. Mutta kun osuu noinkin lähelle niin varmasti se järkyttää eri tavalla kun uhri on tuttu.

Vierailija
33/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kiinnostaisi? Jos Suomessa on ongelmana esimerkiksi kotiväkivalta, niin pitääkö kotiväkivallan tuomitessaan ihmisen varmuuden vuoksi tuomita kaikki muukin väkivalta?

Raiskattu kärsii vuosikausien traumoista ja TOTTAKAI se heijastuu myös lähipiiriin todella rajulla tavalla. Raiskatun vanhemmat eivät ole välttämättä oikeita ihmisiä ottamaan kantaa julkisesti asioihin, koska se koskettaa aivan liian läheltä, mutta perheen ystävä todellakin voi olla oikea henkilö kannanottoon.

Vierailija
34/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu ilmeisesti ei kuitenkaan tuominnut aviopuolison pettämistä?

Vierailija
35/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista sisällöntulkintaa. Eihän tuosta mistään voi päätellä häiritsisikö vai ei. Jos Teemu Selänne kerjäisi huomiota ko asialla hän olisi heti kertonut olevansa niin raju sanomisissaan koska hyvän ystävän tytär on joutunut tuollaista kokemaan. Kovin erilailla me asiat näemme/ymmärrämme, minusta hän ei yrittänyt olla itse mikään tragedian kokenut.

Vierailija
36/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siksi hänellä ei ole oikeutta kommetoida tai tuomita mitään muutakaan?

Vierailija
37/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän Suomessa tuomita koko kansan voimin perheväkivaltaa.

Vierailija
38/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siksi hänellä ei ole oikeutta kommetoida tai tuomita mitään muutakaan?

Suomessa pitäisi olla joku laki, että vain tietyn älykkyysosamäärän ylittävät ihmiset saisivat kommentoida  julkisesti yhteiskunnallisia asioita. Jäisi esim. nämä rajat kiinni -hörhöt pois ja Suomesta tulisi parempi paikka.

Vierailija
39/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu ei ole rasisti mutta syyttää silti raiskauksesta kaikkia muita paitsi raiskaajaa?!

Vierailija
40/53 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävintä tässä on, että kaikki oikeasti tietää, että Valavuori kirjoitti tuon tekstin. Teemu ei ole eläessään kirjaa lukenut, ja tekstit tosi omanlaisiansa, semmosta perus. Tuo blogi oli klassista Valavuoren kieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä