Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te, sinkut ja kaverittomat, teette viikonloppuisin?

Vierailija
30.01.2016 |

Ei puolisoa eikä kavereita. Mitä keksisi?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän käteen

Vierailija
2/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV ja se mitä ykkönen sanoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen käynyt lempi  bändini keikoilla yksin.

Baariin en kehtaa mennä yksin.

Muuten olen vain kotona.

Vierailija
4/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn baarissa.

Vierailija
5/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pyykkiä, katselen televisiota, luen kirjaa, surffailen netissä, hoitelen kukkia, laitan uunipaistia ja uuniperunoita, saunon, asennan digiboksin, otan torkut ynnä muuta sellaista.

Vierailija
6/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun kellon ympäri. Kun herään, heitän taas uninappulan huuleen ja matkaan höyhensaarille uudestaan :)

Vierailija
7/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan, luen, opiskelen, teen hyvää ruokaa ja syön, katson tv:tä, roikun netissä, otan rennosti.

Vierailija
8/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhuan kotona (sisustan, järjestän, teen kotitöitä), katson telkkaria, luen, lenkkeilen koiran kanssa. Vahdin sukulaisten lapsia. :)

Vierailija
9/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen, katselen leffoja, kuuntelen musiikkia, ulkoilen, käyn kaupungilla, teen kotitöitä ym, ym...

Vierailija
10/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan pc- ja videopelejä. Surffailen netissä.

On kavereita mutta ei sellaisia joiden kanssa joka viikonloppua viettäisin, että pitää tuota yksinäistäkin tekemistä olla.

Vierailija
11/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna kävin lavatansseissa. Sinne voi hyvin mennä yksinkin. Tämän ansiosta minun ei ikinä tarvinnut pelätä yksin jäämistä.

Sit katsoin telkkaria ja herkuttelin. Joskus vedin kalsarikännejä, en onneksi liian usein. Silloin ei ollut av:tä, mutta telkkarin chattejä harrastin ja sieltä ajoilta on yksi tuttu edelleen.

Vierailija
12/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään kotona ja oon av-palstalla. Joskus saatan olla sosiaalinen ja hakea pitsaa.

Vierailija
13/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tilasin elämäni ensimmäisen oman PERHEPIZZAN! :D

vähän elokuvia ja löhöilyä.

baariin menisin mut rehellisesti sanottuna tää nojatuoli tuntuu tänään niin pehmeelleja en jaksa vaihtaa kotivaatteita.. mukavuus voittaa :)

joskus käyn elokuvissa, museoissa.. kaikkea kivaa tulee kyllä tehtyä. niin ja keikoillakin tulee käytyä jos joku kiva bändi esiintymässä.

Vierailija
14/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis erosta jonkin aikaa ja olen huomannut, että aika paljonhan se elämä pyöri kumppanin ympärillä.. En meinaa keksiä mitään tekemistä. Tänään nukuin yli puoleenpäivään ja siivoilin.. Äseken kävin kaupassa ja kohta saunaan. Tuntuu tosi tyhjälle!

Onneksi ensi viikkona on rahaa lähteä baariin, jospa saisin sinne seuraa.

Mulla kyllä on tosiaan myös kavereita, mutta tolla kysymykselläni hain lähinnä sitä että mitä tehdä jos ei ole ketään seurana..

Ap

Vierailija
15/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen kissavideoita...

Vierailija
16/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla siis erosta jonkin aikaa ja olen huomannut, että aika paljonhan se elämä pyöri kumppanin ympärillä.. En meinaa keksiä mitään tekemistä. Tänään nukuin yli puoleenpäivään ja siivoilin.. Äseken kävin kaupassa ja kohta saunaan. Tuntuu tosi tyhjälle!

Onneksi ensi viikkona on rahaa lähteä baariin, jospa saisin sinne seuraa.

Mulla kyllä on tosiaan myös kavereita, mutta tolla kysymykselläni hain lähinnä sitä että mitä tehdä jos ei ole ketään seurana..

Ap

Rupea pelaamaan, siihen menee hyvin aikaa ja ajatuksia. Monia pelejä saa pc:lle nykyään laillisestikin tosi halvalla eikä vaadi koneelta edes hirveästi.

Vierailija
17/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

istun koulussa, omat eväät mukana kun ei kehtaa mennä ravintolaa yxin syömää :(

Vierailija
18/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä mies mutta ei hänestä mitään seuraa ole, joko hän nukkuu tai on tietokoneella kuulokkeet päässä. Teen kotitöitä, teen pitkiä kävelylenkkejä, katson televisiota, kuuntelen musiikkia, poljen kuntopyörää, joskus ompelen tai askartelen.

Vierailija
19/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoilen ja sisutelen, käyn ostoksilla ja kirppiksillä, teen ruokaa, treenaan... Juuri kohta alotan suursiivouksen ja laitan volat kaakkoon :) myöhemmin saunaan ja ruokaa! Mullakin on kyllä kavereita, mutta en jokaista viikonloppua vietä heidän kanssa. Eilen olin yhden luona iltaa istumassa :)

Vierailija
20/39 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön. Mietin koko ajan ruokaa ja herkuttelua. Suunnittelen ruokaorgiat tarkkaan viikonloppua varten. Kokkailen kaikkia herkkuruokiani: pizzoja, pasta-aterioita, hampurilaisia, juustoisia quesadilloja... Usein myös leivon toscapullia, mokkapalaa, kakkuja, muffineita...

Olen saanut Luojalta synnyinlahjaksi pysyvän hoikkuuden. Lisäksi, kun viikolla ei niin överiherkuttele, niin viikonloppuna voi syödä mielin määrin.

Herkkujen äärellä katselen elokuvia ja surffaan mm. av:lla.

Syöminen on ihan parasta nautintoa.