Arvaa ammattini ammattislangin perusteella
Arvaillaan toisten ammatteja ammattislangilla kirjoitettujen lauseiden perusteella. Mitä vaikeampi lause, sen parempi.
Ap aloittaa: 00100-15999 jäävä, 16000-99999 lähtevä, 01000 = ulk...mitä työtä teen?
Kommentit (445)
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaalla anamneesin perusteella mcc, cabg -09 ja pci -15, hta, ic, dm ja aso. MMSE 16/30 ja RaVa 2,35. Tehdään huomenna hrct ja katsotaan lab.
Geriatri tai muu lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Kato solut niin nähään saako tankkiin vai otetaanko vielä erilleen.
Maitotilallinen.
Vierailija kirjoitti:
lymfo, lymfo, mono, lymfo, seg, seg, lymfo, seg, eos, lymfo, seg...
Bioanalyytikko.
Tarkista onko se lotulla. Worsti listan katoin eilen, eikä ollut siellä. Onko kaikki otettu jo vastaan? Oliko eroja?
Ei, ei sinne saa mennä. Tule pois.
Älä! Ei saa lyödä, se sattuu.
Noin, tosi hienosti! Hyvä!
Ai missä isä on, isä on töissä.
Miten tällä voi vahingoittaa itseään jos oikein kovasti haluaa?
Pitäskö siitä tehdä tarra?
Kässäri ok, kontaktoi kuvaaja niin paltsataan asappina.
Onko jollain varausta pädeille tunnin päähän? Jos ei, niin mä otan noille nelosille.
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain varausta pädeille tunnin päähän? Jos ei, niin mä otan noille nelosille.
Ope
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei sinne saa mennä. Tule pois.
Älä! Ei saa lyödä, se sattuu.
Noin, tosi hienosti! Hyvä!
Ai missä isä on, isä on töissä.
Desperate housewife
Anna ensin dekantoitua, ennen kun viet.
Platta tais kaatua, käyn katsomassa onko Tomppa nurin vai mikä lie mättää.
Ota nauha ja lähetä se vispilään, sit annetaan asa ja dinitti ja letkutetaan norri valmiiks kun RR ei kestä.
Ja mä en sit suostu, jos et käytä kortsua. Mullon on niit tossa,ota ennenku tuut ja mä en sit suostu mihinkään kinkkisiin juttuihin ?
Vierailija kirjoitti:
Yks hb plain, tupla kedalla dt:lle!
Hampurilaisravintolan työntekijä! Täällä toinen 😁
Paa sä täys satsi megaa tuleen, mä hoidan ton tortun ilman jalluu. Sen jälkeen vois heittää kabinetin ja toiset tykit pesuun. Sali pitää kans käydä tsekkaa. Otan toin toisen draivin kasaan pois kun sitä ei oo käytetty tänään.
Aika sairas potilas sulla, lääkäri.