Arvaa ammattini ammattislangin perusteella
Arvaillaan toisten ammatteja ammattislangilla kirjoitettujen lauseiden perusteella. Mitä vaikeampi lause, sen parempi.
Ap aloittaa: 00100-15999 jäävä, 16000-99999 lähtevä, 01000 = ulk...mitä työtä teen?
Kommentit (445)
Laita noille kahelle ulkkarille tq:t ja pyydä sitten lead officea lähettämään meille helmikuun billing template. Laita mulle reviewhun kun oot draftannu viestin.
Käydään tänään toinen maailmansota loppuun ja ensi kerralla mennään sitten kylmään sotaan.
Vierailija kirjoitti:
Käydään tänään toinen maailmansota loppuun ja ensi kerralla mennään sitten kylmään sotaan.
Historian opettaja.
Joo mä teen viel tonnisen pätkän ja puran kuvat. Oli kiva keikka. Apinalaatikko pitää muuten päivittää. Laitettiinko tähän isku?
Vierailija kirjoitti:
Joo mä teen viel tonnisen pätkän ja puran kuvat. Oli kiva keikka. Apinalaatikko pitää muuten päivittää. Laitettiinko tähän isku?
Toimitaja / toimitusihteeri
Nämä ihmiset eivät kuolleet sodassa sen takia että sinä saisit istua siinä ja kommentoida heidän ulkonäköä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielen ja leuan liikkeet eivät vielä eriytyneet, kielen nosto hammasvallille työlästä. Rotaatiopurentaa ei tutkimustilanteessa nähdä. Levossa kieli devioi oikealle. Huulion tahdonalainen sulku ei onnistu, sylkivuotoa esiintyy edelleen runsaasti.
(Oikova) hammaslääkäri ?
Tuossa pitäisi varmaan olla SP. Entä tuleeko noihin kaikkiin haaroihin putsluukut?
Vierailija kirjoitti:
Muuta se translatiiviin.
Translatiiviksi? Muuta ite.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa pitäisi varmaan olla SP. Entä tuleeko noihin kaikkiin haaroihin putsluukut?
Muurari suunnittelee savuhormin toteutusta. Savupeltiä ja puhdistusluukkujen paikkoja sovittelee.
Vierailija kirjoitti:
Tee 5-7x3 50-80%1RM, 1'-2' täydellisellä palautuksella, eka low bar squat, sjmv, sitten penkki leveellä otteella, hip thrust ja vielä rocky-vatsat.
Personal raineri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muurari suunnittelee savuhormin toteutusta. Savupeltiä ja puhdistusluukkujen paikkoja sovittelee.
Hajulla, mutta ei kuitenkaan. SP ei mennyt oikein tässä tapuksessa, tai pelti on kyseessä, mutta ei savupelti. Tavallaanhan savupeltikin on sellainen SP kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Testeri paikantaa vian neekerinpäähän.
Metsäkonetta katsova mekaanikko on löytänyt vian ohjauskahvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajulla, mutta ei kuitenkaan. SP ei mennyt oikein tässä tapuksessa, tai pelti on kyseessä, mutta ei savupelti. Tavallaanhan savupeltikin on sellainen SP kyllä.
Siinä tapauksessa IV-asentaja. Säätöpelleistä ja IV-kanavien puhdistusluukuista on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuolla nelosessa G1P0, eikä oikein lähe avautuu.
Kätilö.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli puhelun alkamisaika? Oliko maallikkoa edeltävästi? No laita sä lätkät ni mä valmistelen ii oon.
Ensihoitaja
Kaannan nyt suoraan kotimaani kielesta kun en ole tehnyt Suomessa naita hommia. Aika lahelle samat ilmaisut lienee, jonkun on pakko tietaa :)
Vaihda katta k-x-m, vaihda katta k-x-m. Pysy istuen a:lla, pysy istuen a:lla.
Istu kahdesti, jaakko. Kayta enemman sisajalkaa. Istutko oikealla jalalla, kirsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yy, kaa, koo, nee, vii, kuu... ...kakskytyks. kaikki on!
luokanopettaja retkellä,tai uimahallissa luokkansa kanssa?
Lastentarhan ope (silloin kuin ryhmä koko oli 21, jos kolme opea, nythän se taisi kasvaa 24:ään)
Hautaustoimiston väkeä.