Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen osa-aikatyötä - voinko ilmoittautua työkkäriin?

Vierailija
30.01.2016 |

Olen tehnyt osa-aikatyötä jo viisi vuotta. Voinko tässä vaiheessa ilmoittautua työkkäriin työttömäksi työnhakijaksi ja saada soviteltua päivärahaa? Olen kohta 30 eikä ammatillista koulutusta. Olen lopettanut amk:n aikoinaan, tuleekohan siitä karenssi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi ilmoittautua työttömäksi työnhakijaksi koska käyt töissä. Työssäkäyv työnhakija on se nimike jolla ilmoittaudut. Siinäkin on muistaakseni joku tunti/palkka raja antaako työkkäri puoltavan lausunnon tuen maksajalle.

Vierailija
2/8 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit ilmoittautua työkkäriin, kokopäivätyössä käyväkin voi. Päiväraha-asia selviää sitten kun ilmoittaudut. Ilmoittautuminen tehdään verkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin siis tuolla Kelan laskurilla, että saisin soviteltua päivärahaa osa-aikaisena. Myös yksi tuttavani saa, häneltä sain idean itsekin hakea. Mutta vaikuttaakohan tuo pari vuotta sitten kesken jätetty amk asiaan? En ole koskaan työkkärissä asioinut, joten antavatko karenssia?

Ap

Vierailija
4/8 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä yhdessä  ammattitutkinnon puutteen kanssa = ei päivärahaa ?

Vierailija
5/8 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Tuttavani on 30 ja lukion vain käynyt, saa soviteltua päivärahaa ja käy osa-aikatöissä, on työtön työnhakija työkkärissä ja hakee kokoaikatyötä. Itselläni sama tilanne, mutta täytän työssäoloehdon. Miksen saisi soviteltua päivärahaa?

Ap

Vierailija
6/8 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40 ja tein viime vuonna osa-aikaista työtä ja sain soviteltua päivärahaa. Totta ihmeessä sinun kannattaa mennä virkailijan juttusille tai ilmoittautua netissä.

Vierailija
7/8 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Otan heti maanantaina yhteyttä työkkäriin. Nyt vaan jännittää tuo lopetettu amk, että tuoko se 5 kk karenssin. Tietääkö kukaan? Jätin kesken 2013, mutta töissä olen ollut keskeytyksettä 5,5 vuotta.

Ap

Vierailija
8/8 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat varmaankin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi