Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ei pitäisi juoda lainkaan alkoholia

Vierailija
30.01.2016 |

Parasta olisi paluu Niskavuori-elokuvien tyyliseen tapakulttuuriin, jossa illanistujaisissa naisten jäädessä saliin juoruamaan kahvittelun jälkeen miehet vetäytyvät isännän kammariin nauttimaan konjakkia tai muuta väkevää ja keskustelemaan tärkeistä asioista.

Kunniallisen naisen arvolle ei sovi olla humalassa tai haista viinalle.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen vaimoni ei ollut juoppo. Otti ehkä pari kertaa vuodessa ja tuli känniin hyvin pienesta alkoholimäärästä, muutama siideri riitti. Hänestä näki heti, jos jotakin oli otettu, hänestä tuli niin pöhkön näköinen, kuin puusta pudonnut. Vähän lisää niin silloin alettiin roikkua kiinni vieraissa jätkissä, seuraava vaihe ennen sammumista tai oksentelua oli riidan haastaminen kaikkien kohdalle sattuneiden kanssa. Pääpiirteittäin sama kaava toistui joka ikinen kerta, mutta onneksi harvoin. Nykyinen vaimoni on täysin raitis.

Vierailija
22/28 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin aikoinaan yhden alkoholistimiehen, jolla oli vastaavia mielipiteitä. Millainenhan tapaus ap mahtaa olla.

Juon itse liikaa. -ap

Minä en tunne ketään joka olisi ollut itseäni kovempi juoppo. Join koska en ymmärtänyt miten helppoa on päästä eroon viinasta, ja ei, en ole uskovainen enkä niin ollen myöskään tuputa uskontoa kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh. Naiset kestävät alkoholia ja varsinkaan sen suurkulutusta miehiä heikommin, mutta tuo sun perustelu ap on niin nolo! Ei kännissä olo kaunista ketään, ei miehiä sen paremmin kuin naisia. Minun puolestani alkoholin voisi kieltää saman tien, mutta kas kun se ei estä sen kulutusta, kuten kieltolain ajasta tiedämme - alkoholin kulutushan kasvoi sen aikana. Ja ihmisillä on luontainen taipumus haluta vetää pönttö sekaisin tavalla tai toisella. Jos ei alkoholilla, niin huumeilla tai lääkkeillä.

Ei alkoholia pidä kieltää. Olen alkoholisti, tosin raitistunut sellainen. Minä katson, ettei viina ole minulle mitään pahaa tehnyt vaan minä itse juomalla sitä. Niille jotka sitä osaavat käyttää alkoholia kohtuudella se on mitä mainioin aine.

Vierailija
24/28 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei pitäisi juoda alkoholia. 

Miksei? Siksihän sitä valtio myy, vai meinasitko, että pesuaineeksi tai koristeeksi kirjahyllyyn?

Vierailija
25/28 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuolla tavalla matut vaatii Saksassakin. Naisten ei pitäisi juoda alkoholia ja pitäisi pukeutua peittävämmin, niin kuin "heillä kotona"

Vierailija
26/28 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinänsä samaa mieltä kanssasi, että humalaiset naiset valitsevat kelvottomia miehiä itselleen. 

Kunpihan valitsee huonommin? Se kelvoton mies, joka valitsee humalaisen naisen vai humalainen nainen, joka valitsee kelvottoman miehen?

Vierailija
27/28 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinänsä samaa mieltä kanssasi, että humalaiset naiset valitsevat kelvottomia miehiä itselleen. 

Kunpihan valitsee huonommin? Se kelvoton mies, joka valitsee humalaisen naisen vai humalainen nainen, joka valitsee kelvottoman miehen?

Mies ei juuri koskaan valitse, vaan aina nainen. Kun teillä on se seksuaalinen valta.

Vierailija
28/28 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa illalla viskipaukun. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan