Fanittaako 30-40 -vuotiaat vielä innolla jotain?
Vai onko se vain teinien hommaa? Pyöriikö keski-ikäiset vielä jossain faniryhmissä tai tapaamisissa ym.?
Kommentit (23)
Eikö Adam Lambertia ollut lentokentällä vastassa jotain viiskymppisiä?
Kokoomusta fanitetaan rajusti vaikka itsellä on puoli miljoonaa velkaa.
Luin vähän aikaa sitten jutun jostain Neljänsuora-yhtyefaniryhmästä. 20-50vuotiaita naisia, jotka kulkee keikoilla ympäri Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Robinista ja Mustasta Barbaarista. Ne yrittää saalistaa niitä joka paikassa.
Unohdit Cheekin.
Eikös BB-katsojatkin olleet jonkun tutkimuksen mukaan enimmäkseen keski-ikäisiä?
32v tässä moi, fanitan ihan hulluna erästä näyttelijää. Ei ole vaan teinien etuoikeus. ;)
No itse fanitan Sherlockia ja Benedict Cumberbatchia, mut en mä mihinkään fanitapaamisiin lähde. Netissä fanittelen kyllä, instassa ja tumblr:ssa. Ja aina oon ollut Somerjoki- ja L. Kinnunen-fani, vaikka muuten kuuntelen indie-rockia ja muuta nykymusaa.
Sitten kun lakkaan fanittamasta ja teineilemästä, saa mut pistää hautaan. Mieluummin vanha tai kuollut kuin aikuinen. Edelleen.
Täti, 53 v.
En usko että samaan tapaan kuin teinit. Itsellä ainakin on vaikeuksia enää "hurahtaa" mihinkään, vaikka se olisi välillä hauskaa. En vaan tunne enää sellaista myllerrystä sisuksissa, mitä tuntui joskus kun seurasin jääkiekkoa. Nykyään en voisi vähempää välittää.
N36
Vierailija kirjoitti:
No itse fanitan Sherlockia ja Benedict Cumberbatchia, mut en mä mihinkään fanitapaamisiin lähde. Netissä fanittelen kyllä, instassa ja tumblr:ssa. Ja aina oon ollut Somerjoki- ja L. Kinnunen-fani, vaikka muuten kuuntelen indie-rockia ja muuta nykymusaa.
Sitten kun lakkaan fanittamasta ja teineilemästä, saa mut pistää hautaan. Mieluummin vanha tai kuollut kuin aikuinen. Edelleen.
Täti, 53 v.
En ole kyllä missään nähnyt Raulin tai Lailan faniryhmiä, innokasta kirjoittelua foorumeilla jne. Jos kotonaan kuuntelee levyjä ja fiilistelee, se on mielestäni eri asia. Fanituksella ymmärrän enemmän henkilöön kohdistuvaa intoilua, jota perustellaan siilä että on lahjakas muusikko, näyttelijä tms. Pelkkä artistin tuotantoon keskittyminen on enemmän taideharrastus kuin fanitus-ilmiö.
Ainakin tällä palstalla käy Joonas Nordman fani. Nyt se on pitänyt hieman matalampaa profiilia asiasta.
Donald Trump on kyllä maailman seksikkäin mies, harvinaisen älykäskin. Voi kun sillä olisi vielä Cheekin lauluääni, niin sitten hän olisi jo täydellinen pakkaus. T: Pirkko 62v.
Ei fanita. Kyllä se typeryys loppuu 29-vuotiaana. Kolmestakympistä eteenpäin ollaan vaan ja annetaan ajan kulua.
Täytän pian 36v ja fanitan paria artistia ihan kunnolla, mutta ei se näy päällepäin. Eivät käy Suomessa, niin en missään kentällä voi olla vastassa yms.
Toista näistä rakastan sydänjuuriani myöten ja näen kiihkeitä unia ja unelmoin. :D Jos en olisi perheellinen, niin varmaan vuoraisin seinät julisteilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä seuraan Tauskia joka paikkaan.
Oletko siis Tauskin ehdollisenvalvoja?
Kyllä Robinista ja Mustasta Barbaarista. Ne yrittää saalistaa niitä joka paikassa.