Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaiset kutsumatta kylään todella huonoon aikaan

Vierailija
30.01.2016 |

Miten sukulaiset voivat olla niin törkeitä että tunkevat kylään aina juuri silloin kun on kamala stressi ja kiire.
Eikö näiden ihmisten päässä liiku mikään ?
Olemme remontoimassa ja muuttamassa.
Kauhea kiire kun työpäivän jälkeen yritetään hoitaa remonttiasioita.
Stressiä on ihan hirveästi.
Aikaa ei ole ollut viikkoihin nukkumiseen eikä edes lasten ruokkimiseen ja sitten se ainoa vapaapäivä kuluukin yllättäen kylään tulevien sukulaisten kahvittamiseen .
Ei hel...tti.
Kuinka tyhmiä ihmiset oikein voivat olla vai onko tämä ihan harkittua toisen perhe-elämän terrorisointia ?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et sitten kysynyt heiltä? Täällä me tiedetään kaikkien aivoitusten liikkeet,

No minulta ei taaskaan kysytty yhtään mitään ja mies on niin lammas ettei osaa sanoa omille sukulaisilleen koskaan ei.

Nämä ihmiset kyllä tietävät että miellä n remontti ja muutto kesken. Sen verran tilannetajua pitäisi olla että ymmärtää pysyä poissa jaloista.

Toivottavasti mies itse kahvittaa sukulaisensa, jos ei osaa sanoa että nyt ei sovi.

Vierailija
22/24 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon siitä, missä päin Suomea avaaja asustaa, mutta täällä itä-Suomessa on totuttu, että esim. sunnuntaina voi pistäytyä kutsumatta kylään, sillä sunnuntai on lepopäivä.

Tuolloin joko itse kyläillään, käydään museoissa, konserteissa, kaupungilla syömässä ravintolassa, kahvilla tai jos ollaan oikein laiskalla päällä odotellaan kotona yllätysvieraita, jotka ovat AINA tervetulleita.

Ihmiset, jotka eivät koskaan haluaisi päästää tuttavia, sukulaisia ja muita rakkaitaan kotiinsa ovat vähintäänkin psykiatrisen avun tarpeessa. He häpeävät kotiaan tai itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan normaalia, että vieraita tulee yllättäen ja kutsumatta. Itsekkin poikkean yleesä kylässä, jos satun liikkumaan lähistöllä. 

Pitää vain muistaa, "Talo elää tavallaan, vieras tulee ajallaan". 

Vierailija
24/24 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli kotoisin rajan taakse jääneestä Karjalasta ja ainakaan minuun ei tarttunut tuo kutsumatta kyläily. Minä en mene kylään kutsumatta, eikä minun oveni aukea kutsumattomille vieraille, olkoon vaikka kuinka sukulaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi