Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi saanut parisuhteenne aikana koskaan ennenaikaista siemensyöksyä?

Vierailija
30.01.2016 |

Niin?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei milloinkaan, kun kestää ja jaksaa vaan. Käyn välillä töissä ja mies jää paneen. Kun tulen mies panee edelleen ja siitä hyppään vaan mukaan ja otan isosuuren sisään.

Vierailija
22/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni laukesi noin minuutissa.

Pitäisikö minun tehdä siitä draamaa ja kriisi? Erota?

M

Jätä se minuuttitoosa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
24/29 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ennenaikainen tapahdu aina silloin tällöin jokaiselle miehelle, ei ne yhdyntäkerrat onneksi ole samanlaisia aina.

Minä olen ainakin ihan tyytyväinen siitä että näin joskus käy. Se on todiste siitä että minä olen tarpeeksi kiihottava ja haluttu miehelle.

Mies vain tarvitsee tukea ja kannustusta tuossa tilanteessa, jostain syystä se tuntuu käyvän kovasti itsetunnolle. Lerpahtaahan se homma siinä hetkeksi, mutta sopivalla rohkaisulla oikeilla hiplailuilla päästään taas uuteen alkuun.

N33

Vierailija
25/29 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kärsin aiemmin tuosta ennenaikaisesta siemendyöksystä, pano ei yleensä kestänyt kuin minuutin-pari. Kokeilin puuduttavia voiteita, penisrenkaita ja lääkärin reseptillä saatavaa priligy nimistä lääkettä. Mikään noista ei auttanut. Nyt pari vuotta mennyt paljon paremmin. Aloin aluksi miettimään kotakin aivan arkisia asioita ja en ollut henkisesti ns.läsnä hetkessä. Aktin kesto on huomattavasti pidentynyt tuolla keinolla. Vaimo ei ole ennen saanut yhdynnässä orgasmia edes ex kumppaniensa kanssa, nyt siinäkin on onnistuttu jo useita kertoja. Suurin ongelma itselle on päästää ajstukset karkailemaan naisen voihkinta, sillä vaimoni saadessa otgasmin en kyllä itsekkään pysty pidättelemään enää. Suurimman nautinnon saan itsekkin toisen nautinnosta.

Vierailija
26/29 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. 20v yhdessä ja hyvin kroppansa ja mielensä hallitseva mies:)

Kai tiedät, ettei sille aina paljoakaan itse mitään voi

Voi, ihan joka kerta.

Itse laukeaisin joka kerta parin työnnön jälkeen ellen hallitsisi kroppaani, täysin opeteltavissa oleva asia

Vierailija
27/29 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa sanoa mikä on ennenaikainen. En saa orgasmia yhdynnässä, vaan mies laukaisee minut muulla tavoin ensin.  Joskus on jyystetty hiki päässä yli puoli tuntia, ilman tulosta ja se ei kummallekaan ole parasta seksiä. Ja vaikka esileikissä olisin jo lähellä, niin jos siirrytään yhdyntään, en saa. Joskus mies, riittävästi esilämmitettynä, laukeaa yhdynnässä parissa minuutissa, joskus taas nautiskelee pitempään, mutten pidä tuota mitenkään ennenaikaisena:)

Vierailija
28/29 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paremmalta tuntuu sitä nopeammin tulee! Onko se huono, jos tuntuu hyvältä? Ei se seksi siihen lopu kun mies saa. Nainen hoidetaan sitten vaan jotenkin muuten. Meillä taas vaimo hoidetaan jo etukäteen muutamia kertoja ja hän osaa valita niin, että lopuksi tulemme yhtä aikaa. Tätä se on kun homma toimii!

Vierailija
29/29 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nykyään aika usein, johtuen siitä että seksiä on tällä hetkellä liian harvoin. (Vauva-arki..)

Pinnistelee kyllä kovasti. Mutta nuolee mulle aina eka 1-3 orkkua ja sit paukuttaa meneen, kyllä mulle pidempikin aika kelpaisi mutta en kyllä valita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän