Olen nainen ja uskon TheRedPill vallankumoukseen!
Enkä usko, eikä usko kukaan normaali mieskään, vain sosiaalisesti kieroutunut luuserien luuseri. Harmi ettei heitä voi edes parantaa, koska siihen tarvittaisiin hyväksyntää ja rakkautta, eikä sellaiset tunteet herää tuohon langenneita kohtaan.
Kommentit (4)
Höh olen itsekin nainen ja olin tulsossa komppaamaan mutta ei sitten:(
Vierailija kirjoitti:
Onko se joku e-pilleri?
Tavallaan kyllä :D
Mua surettaa maailma ja ihmisten tärkeysjärjestykset. Psykopatian ja narsismin rajoilla keikkuvat saavat aina ainakin joltain ihailua. Minulle pehmeät arvot ovat henkilökohtaisissa ihmissuhteissa tärkeitä, ja olen uskonut enemmistön olevan kanssani samaa mieltä. Netissä päinvastainen tuntuu olevan totta.
Mulla käy eniten sääliksi niiden uhreja, kaikki niitä raiskattuja lapsia ja naisia/tyttöjä.
Samoin esim. elliot rodgerin uhreja käy sääliksi, sekin oli lassukka.
Osahan niistä on tajunnut olleensa sekaisin jne. täällä tarinoita niistä, huvittavaa tuossa on se, että noi ex-repillit on ihan kuin kultin jäseniä, niillä on samanlaista oireilua ja se koko juttu on jättänyt pysyvät jäljet niihin.
Nehän metsästääkin onnettomia otuksia erilaisten lupausten kautta (saat valtaa naisiin, saat pimperoa jne.), ihan niin kuin uskonnolliset kultit.
https://www.reddit.com/r/exredpill/