mitä ruokaa teillä on tänään?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihakastiketta ja perunamuusia. Kasviksina tomaattia ja kurkkua. Ainoot ainekset mitä on jääkaapissa, sunnuntaina syödään pelkkää makaronia. Maanantaina palkkapäivän juhla-ateria.
Kädestä suuhun lifestyle. Mä söisin tänään makaroonia ja huomenna sitten kunnon aterian. Yleensä kertoo arvomaailmasta paljon ja sen takia sitä rahaa siellä tilillä ei olekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihakastiketta ja perunamuusia. Kasviksina tomaattia ja kurkkua. Ainoot ainekset mitä on jääkaapissa, sunnuntaina syödään pelkkää makaronia. Maanantaina palkkapäivän juhla-ateria.
Kädestä suuhun lifestyle. Mä söisin tänään makaroonia ja huomenna sitten kunnon aterian. Yleensä kertoo arvomaailmasta paljon ja sen takia sitä rahaa siellä tilillä ei olekkaan.
Missä sun huumorintaju on?
Vierailija kirjoitti:
Voitko varastaa kaupasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sun huumorintaju on?
Taitaa olla hieman erilainen kuin sinun, kun en nähnyt tuossa mitään hauskaa. On nimittäin joskus tuollaisia pohdittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hernaria
Kuka alapeukutti?
Batman
thumbman, didi didi didi didi...
Lohimurekepihvejä, muusia ja kermaviikikastiketta
Illalla tehdään pizzaa
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla se pelkkä makaroni on valmistettu? Syöttekö esim voin ja kasvisten kanssa vai ilman mitään?
Uunilohi, perunamuusi ja kasvikset
Vierailija kirjoitti:
Uunijuureksia ja broilerin fileitä käärittynä pekoniin.
Hyvältä kuulostaa :-)
Täällä uunijuureksia ja naudanpaistia ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kaikki eivät ole jotain idiootteja kauppatieteiden maistereita etsimässä elämää jostain latteravintolasta.
Mä tein pari pellillistä pizzaa aamulla. Sitä riittääkin koko päiväksi ja ehkä vielä huomiseksikin.
Vierailija kirjoitti:
Läskisoossia! Osui silmiin kaupassa siankylki ja pitkästä aikaa laitan tätä herkkua.
Kävikö kipiää?
Varmaankin beef  wellington, perunamuussi ja vihannekset. Jälkkäriksi juustokakkua.
Mennään lähiravintolaan.
Salaattia, basilikapastaa ja vihannespyöryköitä.
Karvakäsiltä haetaan muutama lätty. Koko viikko kituutettu kaikella terveellisellä kuituhutulla, mutta nyt mässätään.
Jauhemaksapihvejä, perunoita, kermakastiketta, puolukoita ja porkkanaraastetta.
Pakastelihapullia ja ketsuppia. Olen sinkkunainen ja liian väsynyt laittamaan nyt itse mitään järkevämpää ja terveellisempää. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hernaria
Kuka alapeukutti? Itsetehty pitkään keitetty hernekeitto kunnon lihalla on yksi meidän perheen lempiruoista.
Mä teen huomiseksi! Mies tulee kolmen kuukauden komennukselta Suomeen ja toivoi hernekeittoa :) Siis kaikista ruoista hernekeittoa. Joka onkin ihanaa, kun tosiaan pitkään keittelee ja on hyvät ainekset.
Mitä lihaa muuten käytät hernekeittoon?
Vierailija kirjoitti:
Jauhemaksapihvejä, perunoita, kermakastiketta, puolukoita ja porkkanaraastetta.
Nam! Pitäisikin tehdä pitkästä aikaa jauhemaksapihvejä. Kiitos ruokaideasta.
Uunijuureksia ja broilerin fileitä käärittynä pekoniin.