Onko kamalaa kun otetaan miehen kanssa talolainaa 145 000e?
ja ollaan nuoria. Minä 22v ja mies 25....
Meillä yksi lapsi ja toinen tulossa...
kaverini ihmettelee että miten me uskalletaan tässä iässä ottaa lainaa noin paljon...
miksei uskallettais?
Kommentit (11)
No mä oon ottanut miehen kanssa ton verran lainaa 27 vuotiaana ja voin sanoa, että kyllä nyt pännii, ettei ruvettu maksamaan lainaa aikasemmin. jokainen vuosi on plussaa, kun vaan lainaan on laskettu korkojen nousun vara.
teeti:
Saanko udella, mikä maksusuunnitelmanne mahtaa olla? Takaajiakin tuollaiselle summalle täytyy varmaan useampi olla.?
25v laina-aika ja takaajat löytyy ja meillä on nyt oma kämppä josta saadaan voittoa...
-ap-
saanko udella mikä maksusuunnitelmanne mahtaa olla ja takaajiakin tuollaiselle summalle tarvitsee varmaan useamman.?
saa hyvää asuntoa. Ainakin täällä Turussa jo 4h+k -rivarit on tosi kalliita. Itsellä ei vielä ole niin paljon lainaa, kun asutaan vaan kerrostalokolmiossa. Jos teillä on alkurahaa tai hyvät takaajaat ja työpaikat ja pankkikin lainan myöntää, niin kait tuo summa on ihan ok.
paljon lainanlyhennys mahtaa olla per kuukausi?
Vaikka maksaahan se vuokrallakin asuminen.
Itse varmaan ottaisin jos vaan sais
Viime viikolla kun joku oli ottamassa 250 000 lainaa, niin se ei ollut yhtään hurjaa, mutta nyt kauhistelee kaikki! kun kauhistelin omaa lainasummaamme 130 000, niin sain hirveät paskat niskaani.
Jos asunto täytyy myydä saattehan siittäkin voittoa.
Elikkä teillähän on hyvät lähtökohdat, kun takaajat on ja asunto, jonka myytte. Ja lainanlyhennys on sitä luokkaa, mikä on vuokrakin perheellisillä varsinkin pääkaupunkiseudulla eli ei kun vuan kannattaa ottaa laina!
Täällä av-mammat ottaa just niitä reilusti yli 200.000,- lainoja ilman
minkäänlaista alkupääomaa, koska pitää saada heti ja kaikki viimosen
päälle laitettuna. Kunpa nämä onnelliset perheet muistaisivat elämän raadollisuuden, että puolet aviopareista eroaa ja samalla korttipakka
romahtaa.
Saanko udella, mikä maksusuunnitelmanne mahtaa olla? Takaajiakin tuollaiselle summalle täytyy varmaan useampi olla.?