Ostin unelmieni auton. Olen hyvin onnellinen.
Ja tää unelmieni auto ei tarkoita sellaista, jos saisi valita minkä tahansa auton maailmasta, vaan mikä on realistista normaalin ihmisen ostaa.
Mä oon niin iloinen, tää on ihan uskomatonta! ja vielä ihan itse, ei ole miehen sentinkään vertaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Suski79 kirjoitti:
Onko volvo?
Kenen unelma-auto on Volvo? :D
Aika monen voisi olla uusi XC90 T8...
Volvo on kiinalainen kuravellivatkain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka lande tarvii autoa?
Hah. Varmaankin kaikki me, joitten elämä ei rajoitu hieltä ja kuselta haisevien joukkoliikennevälineitten kulkualueelle. Maailma on ulkona tuolla, uskaltaisit sinäkin vaan rohkeasti....
Heh, aika väsynyt selitys landelta, joka kyörää jossain Köyliössä ruuhkaa valitellen.
Ei tulisi mieleenkään asua Eiraa kauempana Stadissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka lande tarvii autoa?
Me jotka emme alennu joukkoliikenteen armoille.
Kotirouva vie räkänokat hoitoon ja käy kaupassa autolla. Siinä onkin landen kotirouvan päivän askareet minkä jälkeen onkin ihan kuitti ja miehen syyllistäminen voi alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin. Käytkö haistelemassa sen uutuustuoksua vähän väliä?
Mersun E-sarjalainen. Ei ole uusi, minusta ei ole järkeä ostaa nopean arvon tippumisen takia aivan uutta autoa. Mutta, kyllä, tässä tuoksuu silti "uusi". Ap
Olet selvästi fiksu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka lande tarvii autoa?
Hah. Varmaankin kaikki me, joitten elämä ei rajoitu hieltä ja kuselta haisevien joukkoliikennevälineitten kulkualueelle. Maailma on ulkona tuolla, uskaltaisit sinäkin vaan rohkeasti....
Heh, aika väsynyt selitys landelta, joka kyörää jossain Köyliössä ruuhkaa valitellen.
Ei tulisi mieleenkään asua Eiraa kauempana Stadissa.
Ihan hyvä, pysy sinä vaan siellä.
Se on tosi hyvä auto, ap! Turvallinen, mukava ajaa, tilava ja sopivasti tyylikäs muttei liian pramea. Loistava auto arkikäyttöön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suski79 kirjoitti:
Onko volvo?
Kenen unelma-auto on Volvo? :D
Aika monen voisi olla uusi XC90 T8...
Minä ajelen tyytyväisenä ihan aidolla takavetoisella, ruotsalaisella Volvolla enkä unelmoi yhtään sen hienommasta tai uudemmasta autosta. Tai no joo, vähän pienempi bensankulutus olisi kyllä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mersun E-sarjalainen. Ei ole uusi, minusta ei ole järkeä ostaa nopean arvon tippumisen takia aivan uutta autoa. Mutta, kyllä, tässä tuoksuu silti "uusi". Ap
Pari kertaa kyseisenlaisen auton kyydissä istunut eikö yhtään hullumpi valinta :) itselle unelma range rover evoque ja siihen tähdätään!
Harkitsin itse tuota eevokkia, kun mietin uutta autoa. E vei voiton käytännöllisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se sinun vai rahoitusyhtiön?
T. Auton omistaja ei vain haltiaMitä sillä on väliä? sulle näyttää olevan, mutta ei ainakaan mulle.
Miten se on hienompaa että olet heti omistaja, tai vähän aikaa pelkkä haltija. Ihan se on sun käytössä samalla tavalla ja sä määräät kuka sillä ajaa kummassakin tapauksessa.
Oon ostanut autoja elämässä käteisellä että rahoituksella. Ap
Kuinka vähän aikaa siihen, että auto on sinun?
En ole missään kohtaa kertonut, millä tavalla olen autoni ostanut :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet selvästi fiksu nainen.
Olen, ja se helpottaa elämää ja tuntuu hyvältä. Vaikka olen kylläkin vasta 28v. Ap
Voi Lassukkaiseni, voisit edes joskus yrittää näiden provojesi kanssa.