otsajuonne

Olen huomannut että minulle on tullut kulmakarvojen väliin pystyjuonne. saako sitä millään pois?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (12)

Vierailija

Miehelleni on ollut 17 vuotiasta asti. Ei kai sitä muuta ku botoxilla saa, jos ei kestä sitä katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Botoxilla ja sitten happokuorinnoilla ja laserilla voi saada ihan vähän matalammaksi, ei varmaan kuitenkaan kokonaan pois.

Vierailija

Onko se samanlainen kuin Emmerdalen Laurelia näyttelevällä? Ei ole kovin nätti :( 

Vierailija

49v. ja ihmettelee, kun tulee ryppyjä? Olen samanikäinen ja ihmettelen, jos niitä ei tulisi.

Vierailija

Mitäs jos asennoituisit niin, että olet viisikymppinen ja viisikymppiselle nyt vaan tulee kasvoihin ryppyjä ja juonteita. Sille et mahda mitään ja jos niitä vastaan alkaa taistella, on se loputon suo. Keskity tärkeämpiin asioihin, kuten huolehtimaan fyysisestä ja henkisestä kunnostasi ja lopeta peiliin tuijottaminen. Liiku, syö,hyvin ja tervellisesti, nauti elämästä ja keskity oman naamasi ulkopuolisiin asioihin. Ja ennenkaikkea ole kiitollinen jokaisesta päivästä, jolloin suurin ongelmasi on joku yksittäinen ryppy. Elämäsi on aika mallillaan. Terveisin N52

Vierailija

Mä oon 32 ja sain tarpeekseni omasta sibeliuksestani ainakin tältä erää. Botoxilla ne lihakset lamaantuu ja eivät pahenna ryppyä enempää. Suosittelen jos asia vaivaa, mä olen ainakin tosi tyytyväinen. Toi yks näkyvä ryppy vanhensi mun kasvoja ihan mielettömästi. Ja teinistä asti ollut mullakin.

Vierailija

Sama täällä. Mua häiritsi tosi syvä pystyryppy vuosia. Kävin kk sitten ottamassa Botoxia, nyt ryppyä ei näy lainkaan! Maksoi 129e. Harmittaa etten aikaisemmin tehnyt tätä. Muitakin ryppyjä on vaikka muille jakaa, mutta ne eivät minua häiritse. Tää sibeliusryppyy sai mut näyttämään vihaiselta. Nyt en pääse yhdenkään peilin ohi ihailematta uutta ilmettäni;) Olen 52v nainen.

Vierailija

Sama täällä. Mua häiritsi tosi syvä pystyryppy vuosia. Kävin kk sitten ottamassa Botoxia, nyt ryppyä ei näy lainkaan! Maksoi 129e. Harmittaa etten aikaisemmin tehnyt tätä. Muitakin ryppyjä on vaikka muille jakaa, mutta ne eivät minua häiritse. Tää sibeliusryppyy sai mut näyttämään vihaiselta. Nyt en pääse yhdenkään peilin ohi ihailematta uutta ilmettäni;) Olen 52v nainen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat