Vierailija

olimme eilen illalla " romanttisesti" suihkussa, ensin niisti käteen ja sitten pissasi. tuli paha olo ja seisokki katosi samantien, ilmoitin meneväni tekemään iltapalaa.
tuolla se nyt nukkuu.. ihana nainen muuten mutta se käteen räkiminen , hyi helvetti ! :( :x

• ylös 20
  • alas 16

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No itsehän sinä olet sen tytön valinnut. Valitse ensi kerralla paremmin. Taisit aiemminkin valittaa täällä hänen ällöttävistä tavoistaan?

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko ikäpäovänä et joku kusis suihkussa toisen mukana ollessa.

Olen nähnytkin, kun näin tapahtuu.

Vierailija

Mihin se räkä olisi pitänyt suihkussa niistää? Kai se pesi kouransa sen jälkeen.
taitaa tykätä pissa ja kakkaleikeistä,seuraavaksi suihkussa kuset sen päälle.

• ylös 21
  • alas 4
Vierailija

Nuhassa on helpompi niistää sormiin ja huuhdella siinä suihkun alla, kuin lähteä märkänä repimään vessanpaperia !

• ylös 23
  • alas 3
Vierailija

Kyllä mä niistän avoimesti suihkussa. Usein onnistun saamaan vettä nenään (älkää kysykö miten) ja siitä vasta päristelyä seuraakin. Tuota pissaamista en käsitä. Mua ällöttää mennä vessaankin jos ilmassa leijuu jonkun pissa-aromit. Saati sitten suihkussa, lämmin, kostea ilma :x

• ylös 15
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
no ehkä se johtuu siitä että oot niin surkee mies. älä syyllistä naista turhaan

Naiset eivät kykene ottamaan vastuuta edes sikamaisesta käytöksestään. Sekin luetaan miehen viaksi.

• ylös 11
  • alas 7
Vierailija

Mulla on kans se, että jos olen flunssassa, niin niistä suihkussa käteen (pesen käden totta kai) tai jos pesen naamaa lavuaarissa niin niistänyt silloinkin käteen (ja pesen vieläkin sen käden), koska turha alkaa märillä käsillä jotain paperia hapuilemaan. Lenkilläkin niistänyt "käteen" tai siis painan toisen sieraimen kiinni, niin ettei räkä mene käteen. Isältä opittu tapa pienestä pitäen niin jäänyt elämään. Viimeksi eilen jouduin ukon läsnä ollessa niistämään suihkussa käteen ja hyvä, että edes noteerasi mitenkään.

Vierailija

Mua ärsytti kun mies tunki suihkussa seksimielessä kimppuun. Minusta se ei vaan ole oikea paikka sille touhulle. Hyvä että tuo tehosi. :-)

• ylös 15
  • alas 3
Vierailija

moi, naisten tekemisistähän on vaiettu kautta vuosikymmenten, koska nainen on uhri ja mies tekijä ja tätä illuusiota ei saa horjuttaa, sen mä viimein tajusin tosta hoivajohtajan katsele kuuntele - neuvosta.

minä uutisvinkkasin iltalehden toimitukseen silloin kuukausi sitten ett mites ois josko survister-feature viikonlopun iltalehteen, vaan eipä oo mailiin vastausta tullut, eilinen Iltalehti.fi todistaa minulle miksei yhteydenottoa ole tullut, naistoimittajat juoksee missien peräss ja miestoimittajat lottovoittajien ni ei niill oo aikaa... ;)
survister.blogspot.com

Vierailija

Suihkussa on helppo siistiytyä kokonaisvaltaisesti. Miksi käyttää suotta paperia niistämiseen? Onpa paha juttu joku räkä lol. Olet sinä sen pilluakin jo nuollut tuhansia kertoja. Ikään kuin joku kehon neste olisi toista myrkyllisempi. No joo ripuli ehkä mutta ei sentään sellaista rykäissyt.

Vierailija

Suihkussa virtsaaminen on kuin navettaelukan toimintaa. Virtsaa imeytyy laatasaumoihin ja haju pinttyy kylppäriin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suihkussa virtsaaminen on kuin navettaelukan toimintaa. Virtsaa imeytyy laatasaumoihin ja haju pinttyy kylppäriin.

Kivaa mutuilua. "Kyllähän sen hajun nyt täytyy pinttyä." Minä virtsaan lähes aina suihkussa ja kylppäri ei todellakaan haise virtsalta.

fdsfsdfsdfasdf

Suihkuhan on pirun kätevä hoitaa nuo molemmat hommat, saa kunnon sissiniistolla mujut pois nenästä ja kusi menee samaan viemäriin kuin muukin sinne kuuluva tavara. Ei voi oikeasti olla ongelma tuollainen. Tuliko sulle jotenkin yllätyksenä, että naisellakin on ne samat ruumiintoiminnot?

Mietipä, kun yhdyt tuohon tyttöön niin se kusireikä on ihan siinä emättimen yläpuolella! Ja mitä kaikkea sitten emättimestä tuleekaan, hyiiiiii!!

Ryhtiä, mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko ikäpäovänä et joku kusis suihkussa toisen mukana ollessa.
Meidän futisjoukkueessa se on ihan normaali hauska rutiini :D Lisäks piereskellään saunassa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat