Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikkaaminen on turha työ

Vierailija
30.01.2016 |

Itse käytän henkareita.

Sinkkumies

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitatko henkarit myös hyllyille

Vierailija
2/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie kuivatan puserot henkreilla, vievät vähemmän tilaa. Olkaan samaa pataa siis. Mutta perus kotivaatteet laitan kuivaustelineeseen ja sitten kaappiin.

Niin. Mutta onpa mukava laittaa henkaripaidat suoraan vaatekaappiin, sileänä pysyvät. Itse silitän käytännössä vaan lakanat. Hitusen saatan raudalla paitoja pikaisesti painaltaa töihin lähtiessä.

Niin. Iloista lauantai-aamua kaikille!

Niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laitatko henkarit myös hyllyille

Hyllyille laitan kalavehkeet.

Sinkkumies

Vierailija
4/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun lauantaiaamua! Itse olen yhdyssanakyklooppi, tuli virhe. Olen vähän kännissä ja niin pirskatin yksinäinenkin. Nyyh. 

Vierailija
5/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän henkareita.

Sinkkumies

Noin minäkin tekisin, jos meidän asunnossa olisi 1,5 km vaatetankoa.

Neljän lapsen äiti

6/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se turha työ silloin, kun itketään töissä elämän raskautta, kun pitää viikatakin.

Tämä on tosi. En vaan helvetti ymmärrä, jos on on niin raskasta ja kehotetaan tulemaan "heidän saappaisiin" kokemaan sitä elämän kurjuutta, niin miksi lisätä sitä raskautta vielä viikkaamalla, kun sekin on niin helvetin raskasta?

Vierailija
7/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Sinkkumies on se tyyppi jolla on kämpän seinät täys henkarikaappeja joissa on patteri, kun on niiiin paljon kätsympää kuivattaa vaatteet tuollain.

Sinkkumieshän ei todellakaan hanki mitään sellaisia vaatteita joita EI voi kuivata henkarilla, hällä ei ole villapaitoja yms. Ja sen takia hällä ei myöskään ole pyykinkuivaustelinettä tms.

Sinkkumies säästää tuolla lailla aikaa ainakin 2min/ päivä... Mitäköhän varten?????

Vierailija
8/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän henkareita.

Sinkkumies

Noin minäkin tekisin, jos meidän asunnossa olisi 1,5 km vaatetankoa.

Neljän lapsen äiti

Onhan se noinkin. Mulla oli vanhassa kämpässä 5 kaappia joissa koreja ja 5 tavallista vaatekaappia. Olishan niitä voinut purkaa pois ja laittaa tilalle tankoa kahteen kerrokseen kuten nyt olen laittanut, mutta kun asunto ei silloin ollut oma, niin ei viitsinyt.

Sinkkumies

Vierailija
9/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laittaisin. Mutta sama ongelma kuin neljän lapsen äidillä...ei tuollainen tanko mahdu mihinkään. Ellei sitten luovu olohuoneesta ja laita sinne tankoja koko huoneen leveydeltä. Voitais viettää sitten perheaikaa vaatekaapeissa.

Vierailija
10/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin laittaisin. Mutta sama ongelma kuin neljän lapsen äidillä...ei tuollainen tanko mahdu mihinkään. Ellei sitten luovu olohuoneesta ja laita sinne tankoja koko huoneen leveydeltä. Voitais viettää sitten perheaikaa vaatekaapeissa.

Kolmen lapsen äiti

Vierailija
11/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäjä-11350 kirjoitti:

Onhan se turha työ silloin, kun itketään töissä elämän raskautta, kun pitää viikatakin.

Tämä on tosi. En vaan helvetti ymmärrä, jos on on niin raskasta ja kehotetaan tulemaan "heidän saappaisiin" kokemaan sitä elämän kurjuutta, niin miksi lisätä sitä raskautta vielä viikkaamalla, kun sekin on niin helvetin raskasta?

Juuri näin. Tämäkin palsta on täynnä valitusta lapsiperheiden kiireistä, mutta ei pohdita ollenkaan miten sitä voisi suoraviivaistaa ja helpottaa.

Sinkkumies

Vierailija
12/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tämäkin palsta on täynnä valitusta lapsiperheiden kiireistä, mutta ei pohdita ollenkaan miten sitä voisi suoraviivaistaa ja helpottaa.

Sinkkumies

Minne sinkkumies laittaisi ne neljän tai kolmen lapsen vaatteet roikkumaan? Collarit, t-paidat, farkut, hameet, treenikamat, pelisukat...?

Vierailija
13/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Sinkkumies on se tyyppi jolla on kämpän seinät täys henkarikaappeja joissa on patteri, kun on niiiin paljon kätsympää kuivattaa vaatteet tuollain.

Sinkkumieshän ei todellakaan hanki mitään sellaisia vaatteita joita EI voi kuivata henkarilla, hällä ei ole villapaitoja yms. Ja sen takia hällä ei myöskään ole pyykinkuivaustelinettä tms.

Sinkkumies säästää tuolla lailla aikaa ainakin 2min/ päivä... Mitäköhän varten?????

On mulla villapaitoja, mutta niillä pärjää pitkälle tuulettamalla. Mä olen pohtinut laittaisiko kengän kuivaimen siihen kaapin yhteyteen, jonka rakentaminen on mielessä. Puutavarat olen jo hankkinut. 

Luulen, että jos sen hurauttaisi säilytyskaapissa tunniksikin päälle niin avot. Lisäksi olen tilannut ulkomailta nopeasti kuivuvia t-paitoja, jotka toimivat hikilenkeillä. Kotona sitten mukavampaa päälle.

Vierailija
14/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Minne sinkkumies laittaisi ne neljän tai kolmen lapsen vaatteet roikkumaan? Collarit, t-paidat, farkut, hameet, treenikamat, pelisukat...?

No lähestyppä asiaa toisinpäin. Jossainhan ne roikkuvat nytkin kuivumassa, eli joku tilahan niiden kuivaamiseen nytkin on. 

Tämä on siis järjestelykysymys.

Sinkkumies

Vierailija
15/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulla villapaitoja, mutta niillä pärjää pitkälle tuulettamalla. Mä olen pohtinut laittaisiko kengän kuivaimen siihen kaapin yhteyteen, jonka rakentaminen on mielessä. Puutavarat olen jo hankkinut. 

Luulen, että jos sen hurauttaisi säilytyskaapissa tunniksikin päälle niin avot. Lisäksi olen tilannut ulkomailta nopeasti kuivuvia t-paitoja, jotka toimivat hikilenkeillä. Kotona sitten mukavampaa päälle.

Mikset hanki suoraan kuivausKAAPPEJA, ei tartte tuhlata aikaa rakentamiseen?

Vierailija
16/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Kannattaisi pitää huolta ehkäisystä. Helpottaa ja virtaviivaistaa elämää aika lailla.

Vierailija
17/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan teillä nyt herranjumala ne vaatekaapit missä ne vaatteet nytkin ovat. En käsitä tuota -> mitään tilaa ei ole. Onhan se tila, jos nytkin on. Sinne pitää laittaa vähintään 2 tankoa siihen kaappiin ja katsoa saako lisäpaikkoja johonkin. 

Sinkkumies

Vierailija
18/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja miten ajattelit hoitaa kosteuden poistumisen noissa henkarikaapeissa?

Vierailija
19/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää laittaa vaatteet viikattuina hyllyille ja sitten suoraan ruttuun työnnätte vaan sinne. Kummalla tavalla vaatteita mahtuu paremmin ja kummalla tavalla tarvittavat vaatteet löytyvät paremmin.

Vierailija
20/72 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehen vaatteet mahtaa tuoksua raikkaalle kun ne on kuivuu kaapissa... Not....