Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ihannepaino (ÄÄNESTYS)

Vierailija
29.01.2016 |

Vastapainoksi tuolla miesten ihannepituus äänestykselle:
http://strawpoll.me/6674060

Vain miehet äänestää! Naiset pitävät sormensa poissa pelistä niin saadaan realistinen tulos.

Kommentit (32)

21/32 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserimies kirjoitti:

Haha, naiset alapeukuttavat täällä, mutta esittävät epärealistisia pituus- ja muita vaatimuksia miehille toisessa ketjussa :D

AV:lla on paljon naisia, jotka ovat kuin me palstamiehet: runkkareita. Ei ole mitenkään mahdollista, että kaikilla naisilla olisi yli 180 cm miestä. Koska naisia on helvetisti, mutta 180 cm on yli miesten keskipituuden.

Pitäs olla pitkä, rikas ja komea.

Vierailija
22/32 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Luuserimies kirjoitti:

Haha, naiset alapeukuttavat täällä, mutta esittävät epärealistisia pituus- ja muita vaatimuksia miehille toisessa ketjussa :D

AV:lla on paljon naisia, jotka ovat kuin me palstamiehet: runkkareita. Ei ole mitenkään mahdollista, että kaikilla naisilla olisi yli 180 cm miestä. Koska naisia on helvetisti, mutta 180 cm on yli miesten keskipituuden.

Pitäs olla pitkä, rikas ja komea.

Niin pitäisi.

Mutta mieleeni ei tule edes montaa julkkismiestä, jotka olisivat av-mammojen speksien mukaisia. Viihdemaailmaan valikoituu keskimääräistä viehättävämpiä ihmisiä, joten jos ne ovat harvassa julkkiksissa, on ne vielä harvemmassa taviksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/32 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin paljon ruumiinrakenteesta. Pitkä/pätkä, siro/roteva, ylä-/alapainotteinen? Poliittisesti korrekti vastaus on: se paino johon itse on tyytyväinen ja terve, se säteilee ulospäin :)

Vierailija
24/32 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jerbo kirjoitti:

Riippuu niin paljon ruumiinrakenteesta. Pitkä/pätkä, siro/roteva, ylä-/alapainotteinen? Poliittisesti korrektisti sanon: se paino johon itse on tyytyväinen ja terve, se säteilee ulospäin :)

Käännetäänpä tuo toisin päin, eli koskemaan miehiä:

Poliittisesti korrektisti sanon: se pituus johon itse on tyytyväinen ja terve, se säteilee ulospäin :)

Eikö kuulostakin niin utopistiselta, että kuulostaa suorastaan tyhmältä?

Vierailija
25/32 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus-115 t. Nainen

Tuo vaatii jo melko pitkän naisen. 150/35 ei ole hyvä yhdistelmä, mutta 175/60 on jo ihan sopusuhtainen jos on muuten siro rakenteeltaan.

26/32 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserimies kirjoitti:

jerbo kirjoitti:

Riippuu niin paljon ruumiinrakenteesta. Pitkä/pätkä, siro/roteva, ylä-/alapainotteinen? Poliittisesti korrektisti sanon: se paino johon itse on tyytyväinen ja terve, se säteilee ulospäin :)

Poliittisesti korrektisti sanon: se pituus johon itse on tyytyväinen ja terve, se säteilee ulospäin :)

Itsevarmat miehet on seksikkäitä ja yleensä se näkyy ulospäin.

Vierailija
27/32 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jerbo kirjoitti:

Luuserimies kirjoitti:

jerbo kirjoitti:

Juuh, muttei naiset sitä ääneen sano noissa haukkumisketjuissa.

Toki me kaikki tiedämme ns. oikeasta elämästä, että naiset mesoaa  "vain parasta minulle", mutta 90% niistä jotka nussii lähtee ihan perus "karhulippismiehen" pusseja tyhjentämään. Kaukana on ne jäbät kalsarimalleista.

28/32 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserimies kirjoitti:

jerbo kirjoitti:

Ei se ole niin verrattavissa. Pituuteen ei voi vaikuttaa. Pitää vaan olla tyytyväinen siihen pituuteen mihin kasvaa. Painoon taas voi vaikuttaa ja täten painoon voi olla joko tyytyväinen, tai sitten voi laihduttaa tai lihottaa.

Vierailija
29/32 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Luuserimies kirjoitti:

jerbo kirjoitti:

Ei se ole niin verrattavissa. Pituuteen ei voi vaikuttaa. Pitää vaan olla tyytyväinen siihen pituuteen mihin kasvaa. Painoon taas voi vaikuttaa ja täten painoon voi olla joko tyytyväinen, tai sitten voi laihduttaa tai lihottaa.

Pointti olikin siinä, ettei kukaan nainen sano miehille "olette hyviä sen pituisena kuin olette, säteilette kun olette tyytyväisiä itseenne".  Vaikkei siihen tosiaan voi vaikuttaa, kuten totesitkin.

30/32 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserimies kirjoitti:

jerbo kirjoitti:

Luuserimies kirjoitti:

jerbo kirjoitti:

Juuh, muttei naiset sitä ääneen sano noissa haukkumisketjuissa.

Toki me kaikki tiedämme ns. oikeasta elämästä, että naiset mesoaa  "vain parasta minulle", mutta 90% niistä jotka nussii lähtee ihan perus "karhulippismiehen" pusseja tyhjentämään. Kaukana on ne jäbät kalsarimalleista.

Musta tuntuu, että se johtuu siitä, että osa naisista uskoo maagiseen pillunvoimaan (kaikki miehet haluu mua!!) tai sitten ne on uhriutunut, koska nähdään vaan naisten epärealistiset kauneusihanteet eivätkä kykene asettumaan miehen osaan.

Tai sit ne sanoo vaan mielipiteensä pitempään miettimättä, eikä jeesustele kuin minä :D

31/32 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserimies kirjoitti:

mammanpoika kirjoitti:

Luuserimies kirjoitti:

jerbo kirjoitti:

Pointti olikin siinä, ettei kukaan nainen sano miehille "olette hyviä sen pituisena kuin olette, säteilette kun olette tyytyväisiä itseenne".  Vaikkei siihen tosiaan voi vaikuttaa, kuten totesitkin.

Totta. Naisten kliseinen tsemppaus onkin aina jotain että "olet kyllä hyvä mies (jollekkin muulle kuin itselleen) ja varmasti löydät jonkun!" Pitää varmaan itsekin alkaa käyttää tota, jos joku katkera nainen tulee tilittämään että miten on jäänyt sinkuksi ja ei löydy miestä mistään.

Vierailija
32/32 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ettei ole roikkuvaa läskiä vyötäröllä.

Roikkuvaksi läskiksi ei lasketa niitä ihopoimuja joita tulee laihoillekin jos istuu tietyllä tavalla.

SSSS saa laskea ne nahkapomutkin läskiksi, koska päästään vinksahtaneet tekevät kumminkin sillä viisiin.

Eh...? Erotan ihon ja läskini toisistaan. Laihalle ei tosin tule minkäänlaisia ihopoimuja.

No just joo. Minulla tuli kyllä "ihopoimuja", vaikka painoin 40kg (olen 161cm). Onneksi nykyään painan 8 kiloa enemmän. Mutta toisaalta, ehkä en ollut sinun mielestä laiha edes 40-kiloisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan