Kaikki miehet, lukekaa tämä! (vain miehille!)
Miehet, olette ihania. Arvostan ja kunnioitan teitä! Mulla on maailman upein isä, mahtava veli, ihana ja rakastava aviomies ja kaksi niin mielettömän hienoa poikaa. Miehet, te olette tärkeitä! Suojelette, puolustatte, kannustatte, rakastatte. Jatkakaa samaan malliin huolimatta joistain katkerista tai hankalista naisista. Ne hormonit, kyllä te tiedätte ja ymmärrätte. Tsemiä teille kaikille, jaksatte meitä naisia!
Kommentit (34)
Mun isäni oli naistenmies joka petti äitiäni ja lähti niille teilleen. Ja veli oli kännissä ja rähjäsi ja oli muutenkin ilkeä. Vihaan myös itseäni, nuorempana viiltelin ja joskus meinasin tappaa itseni, mutta kun olin pelkuri niin tässä sitä ollaan. Perhe on mulle tärkein (muita miehiä arvostan vähemmän).
Vierailija kirjoitti:
Tsemiä teille kaikille, jaksatte meitä naisia!
Argh. Järkky seksistinen oletus, että naisten lajtyypilliseen käyttäytymiseen kuuluu sietämätön, irrationaalinen käyttäytyminen, jota fiksujen ja järkevien mies kuuluu sietää hyvää hyvyyttään. 50-luvun lojaali kotirouva soitti ja haluaa asenteensa takaisin.
No joo, itse kunnioitan henkilöä, en sukupuolta. Joten en voi mitenkään sanoa, että kunnioittaisin kaikkia miehiä (tai naisia).
En ymmärrä, miten jotkut (ainakin ap, joka saattaa tosin olla trolli) vieläkin kuvittelevat hormonitoimintaan tai kuukautisiin viittaamisen olevan älykäs tapa kumota naisen argumentit tai mitätöidä tämän tunteet.
Jotkut naiset jopa käyttävät hormoneja tekosyynä kärttyisyydelleen ja ilkeydelleen tehden samalla hallaa itselleen ja koko sukupuolelleen.
ei saa sanoo sitä m-sanaa. femmarit tuohtuu
Miksi ihmeessä ap. muka olisi mies, jos hän kerran halusi (periaatteessa siis,muutenhan täällä ei voi halutakaan,tai esittää mitään vaatimuksia sille kuka viestin lukee ) ...mutta kuitenkin siis , vain miesten lukevan hänen viestinsä ?
Eli hän ei siis kuitenkaan halunnut viestillään täällä naislukijoita tavoittaakaan,vaan oli osoittanut sen pelkästään miehille.
Sitten joku jänkkääjä vain väitti hänen kuitenkin ja kaikesta huolimatta,kivenkovaan ja sitkeästi joka kommentin perään olevan -mies?
Aivan outoa minusta tuo tuommoinen.
Ikäänkuin jotkut arvovaltaiset av-mammat täällä päättäisivät jossain näkymättömässä köörissään ja neuvostossaan millaisia naisia saa olla olemassa !
Eiköhän joku tyypillinen palstalle ja reviirille tunkeutuva macho olisi vain kysynyt naisilta jotain intiimiä juttua ( vaikka kuppikokoa tms.) ja sitten kihissyt yksikseen lukiessaan siitä ,että naiset hänelle täällä vastailevat ja suovat huomiotaan hänelle(jos eivät sitä hänelle missään oikeassa elämässä suokaan )
Tuskinpa hänellä nyt ainakaan olisi mitään tarvetta esittää kehuja siitä "miten ihania miehet ovat "...
Tännehän oli naisten hyvä hyökätä haukkumaan kun tiesivät että miehet lukee tämän. Mutta en ota haukuista itseeni kun mitään pahaa en ole kellekään tehnyt vaan aina koittanut olla kiva kaikille, oli ne sitten naisia tai miehiä.
Ap. Viestisi alkoi hyvin. Suurin osa miehistä on ihania.
Mutta miksi piti lopussa dissata naisia? Siitä naisten dissaamisesta alapeukku.
Ihaniahan naisetkin on. Jotkut vähän vittumaisia. Ihan niinkuin jotkut miehetkin on mulkkuja. Ei niitä kuitenkaan kannata yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me laasaslaisetkin ihania?
Ketkä? Ap
Tämä viimestään paljasti 😃. Moi vaan lassukka!
Alan olla jo kurkkuani myöten kyrpiintynyt koko av-palstaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me laasaslaisetkin ihania?
Ketkä? Ap
Tämä viimestään paljasti 😃. Moi vaan lassukka!
Pienoiset paljastukset ? Joo,yhtä paljastusleikkiähän tää vaan on koko juttu!
Kiitos kauniista sanoista, ap. Muiden kommentteja luettuani ymmärrän yhä paremmin miksi naisia ei voi ymmärtää.
Katkerat tussukat tulevat heti kiihkoissaan pilaamaan miehille tarkoitetun ketjun.