Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloja väärinymmärryksiä taas vaihteeksi

Vierailija
29.01.2016 |

Aloitan: luulin tähän päivään asti, että yv tarkoittaa ystävällistä vastausta. Sepä taitaakin olla yksityisviesti!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin sen tarkoittavan ylivoimaa.

Vierailija
2/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on noloa kum en ikinä tajua milloin pitäisi nähdä jos joku sanoo "ensi viikonloppuna". Siis jos maanantaina.sanoo että olis bileet ensi lauantaina, niin minähän olisin menossa heti lauantaina samana viikkona.

Pakko aina tarkentaa tyhmänä sitten sillai salakavalasto että puhuu ensin jotain höpöhöpöjuttuja ja sit naurahtaa "ainiin, turhaa täs höpistä kun nähdään sit niissä bileissä, oliko ne siis 6.2 vai sanoitko 13.2?".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Tälläinen tarina. Asuimme vielä jokin aika sitten varsin levottomassa luhtitalossa. Olimme miehen kanssa menossa kotiin ja kävelimme perätysten, mies edellä. Naapurit huikkaa miehelleni, että "olisko naapurilla bodia" Mies kuulee, että pameja.. Alkaa huutamaan " saatana näitä narkkareita, päästäisiinpä muuttamaan äkkiä." Jupisee vielä ovelle kävellessä narkkareista. Kävelin nolona perässä sisälle. Kerroin sitten miehelle , että kuuli väärin ja taisi sitäkin vähän rueta hävettämään..

Vierailija
4/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai ens viikonloppu on se seuraava. Mä ainaki sanon että ensiviikon viikonloppu jos tarkotan vasta seuraavan viikon loppua

Vierailija
5/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tottakai ens viikonloppu on se seuraava. Mä ainaki sanon että ensiviikon viikonloppu jos tarkotan vasta seuraavan viikon loppua

Ensiviikon viikonloppu onkin paljon selvemmin ilmaistu kuin ensi viikonloppu.

Vierailija
6/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen jatkaa vielä. Naapurit pyysivät ilmeisesti apua pihalaattojen nosteluun.

Vierailija
7/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikonloppu on heti seuraava ja ensi viikon loppu on sitä seuraava :D

Vierailija
8/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmonen jatkaa vielä. Naapurit pyysivät ilmeisesti apua pihalaattojen nosteluun.

Kiva...!

Vierailija
9/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksplussalla on käytössä se joku "huom" hymiö, naama ja kyltti jossa tuo teksti. Luulin että se on "huoh" hymiö ja toivotin yhden keskustelijan helvattiin siitä huokailemasta.

Vierailija
10/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksplussalla on käytössä se joku "huom" hymiö, naama ja kyltti jossa tuo teksti. Luulin että se on "huoh" hymiö ja toivotin yhden keskustelijan helvattiin siitä huokailemasta.

:DDD

Sen siitä saa kun menee muualle palstailemaan vaarallisten hymiöiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi