En kestä ystävän WT-miestä
Mies on tietenkin pakko raahata mukaan kaikkialle, koska "he eivät salaa toisiltaan mitään"
Olen ollut tämän ystävän kanssa yli 10 vuotta ystäviä enkä olisi uskonut että tilanteemme menee tällaiseksi
Tämän miehen puheenaiheet ovat aika suppeat. Ma**t, ry**ät, tatuoinnit, kuinka aikoo vetää jotakuta turpaan, naisten rinnat tai perseet, tupakka tai viina.
Sain selville että tämä mies myös lukee kaverin viestejä. Sama syy, eivät "halua salata toisiltaan mitään" No mutta kun minä en halua että hän tietää sellaisista asioista joista kaverille olen henkilökohtaisesti avautunut. Hänelle, EN hänen miehelleen enkä varsinkaan hänen miehensä kavereille
Esim. ei ollut kauhean mukavaa kun heidän illanistujaisissaan kaikki tiesivät keskenmenostani, siis kuuden hengen joukkio esitteli suruvalittelujaan.
Luonnollisesti en kerro hänelle enää mitään. Kesällä jos pukeuduin toppiin, sitä sai aina olla kiskomassa ylöspäin tämän miehen seurassa kun häneltä meinasi tippua silmät päästä ja kuola suusta. Ystävä vain naureskeli käytökselle ja hihitteli että "Jarno" on tuollainen naistenmies.
Tyttöjen illat ei tule enää kuuloonkaan kun tämän miehen pitää olla aina mukana. Olenko menettämässä ystäväni?
Kommentit (2)
Tämän takia en laita henkilökohtaisia juttuja viestillä semmoisille ihmisille joiden tiedän tiedottavan kaikki asiat sille kultsipuppelille.
Tuo toisten viestien lukeminen on törkeää vaikka heillä olisi keskenään millainen sopimus hyvänsä. Ja varsinkin jos on niinkin arka aihe kuin keskenmeno, asiaa ei todellakaan kuuluteta muille!