Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussa tuli!!!!!!! Ihanaa!!!

15.02.2006 |

Heissan!

Äsken tein testin, nyt on pp12. Ja napsahti selkeä plussa!!!! Ukko alkoi jo epäillä, että onkohan se pregnylin jämiä, mutta pregnylistä on 17 päivää, joten ei voi olla mitenkään, eihän?! 3,5 vuotta ollaan toivottu vauvaa ja tää on eka plussa koko aikana, ei voi olla totta! Tää oli meijän toinen icsi ja kaksi siirrettiin, nyt jännätään onko yksi vai kaksi kyydissä! Kyllähän mä tiedän, että mitä vaan voi tapahtua, mutta on tää meille kuitenkin tosi mahtava juttu ja nyt ei vielä jaksa murehtia!

Terveisin onnesta soikea hessunen ja kaveri(t)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan olla, että kaksikin kaveria mukana, kun jo pp12 vahva plussa! :-) Turvallista matkaa!

Vierailija
2/12 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mieletön tunne...!! Tota tunnetta odotan! Meillä alkamassa ensimmäinen IVF ja plussan plussaa ei ole meidänkään perheeseen vielä osunut. Yritystä n 3 vuotta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uutinen!!! Plussat luo aina uskoa tähän yrittämiseen!

Vierailija
4/12 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana uutinen!

Synnytellään sit suurinpiirtein samoihin aikoihin.... :o)

Vierailija
5/12 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ajattelinkin kuinka voit, olimmehan kahdestaan samalla viikolla punktiossa ja siirrossa! Odotit siis 12 pväâ...Ja hienoja uutisia! Onnea!

Minulla on menossa kymmenes pvä siirrosta( 2 alkiota) ja olen ajatellut mennä vasta tiistaina 21.2 verikokeisiin...Olin nimittâin todella hyperstimuloitu punktion jâlkeen joten en tiedâ voisiko liuskatestiin luottaa tässâ tapauksessa...

Kaikkea hyvää sinulle ja kavereillesi,

Carole

Vierailija
6/12 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma :O) Toivotaan, että loppuvuodesta saatte ainakin yhden pienokaisen syliinne..

perässä tullaan (toivottavasti), caliendre

Vierailija
7/12 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nautit vain tästä onnesta, jonka olette ansainneet. ONNEA!

8/12 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa ja kiitos kaikille onnitteluista. Ootte mahtava tukijoukko! Tuntuu tää niin uskomattomalle, ettei tiedä, miten päin oisi! Viime yönä en malttanut edes nukkua, kun koko ajan vaan mietti vauvoja. Täytyy tehdä varmaan vielä yksi testi, ennen kuin sen uskoo oikein todeksi. Pahoinvointi on kyllä astunut jo kuvioihin mukaan, pitää ihan pöntöllä yökkiä, joten kyllä tää tuntuu melko konkreettiselta. Ultrankin ehdin jo tänään varata Väestöliittoon ja se on VASTA 10.03. Sinne on niin pitkä aika. Toivottavasti raskaus kestäisi sinne asti, saisi sitten tietää, onko mukana yksi vai kaksi kaveria.

Ei kai tässä voi muuta kuin olla onnellinen ja toivon teille kaikille samanlaista onnea kuin me saamme tällä hetkellä kokea.

Terv. Hessunen ja kaveri(t)

Vierailija
9/12 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava homma! =P Saattaapi olla kaksosetkin kun pahoinvointikin jo astunut kuvioon!! ;) Voi että! Tuntuu varmaan uskomattomalta!! =D

Pakko kysyä että onko sinulla ollut oireita tässä plussa-piinassa? =) Itellä pp 8 ja pp 5 lähtien on ollut tissikipuja ja menkkakipuja ja nippailuja munasarjoissa, pelottaa että kohta ne menkat alkaa, kun tänään oli tosi kovat menkkakivut..

10/12 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiitti onnitteluista, Charlize5! Oireista sen verran, että varmaan noin 5 päivää siirroista tuli tissit tosi kipeäksi ja ne tuntuu painavilta. Lämpöä mulla on ollut noin 37.2-37.4. Välillä tuskan hikeä pukkaa ja sitten taas seuraavana palelee. En tiedä mistä nuo kaikki oireet johtuu, saattaa johtua lugeistakin, mene ja tiedä. Mutta jotenkin noin viikko siirrosta tuli vaan semmonen olo, että nyt oli pakko tärpätä. En tiedä, mistä se sitten johtui. Ja jotenkin se pahoinvointi oli selkeä oire, mä inhoan niin oksentamista, että ajattelin, että en voi olla niin epätoivoinen, että kehittelen senkin oireiksi. Ja valkovuotoa tulee koko ajan kauheasti, tuntuu että nyt ne alkaa, vaikkei muuten ole paljon ole ollut vielä menkkamaisia tuntemuksia. Yhtenä yönä kourasi alavatsasta niin paljon, että ajattelin että nyt on tädin pakko tulla kylään, mutta onneksi ei ole vielä tullut. Alunperin mulla piti luget loppua jo lauantaina, mutta onneksi sain ruinattua niitä lisää, niin että ne riittää ekaan ultraan. Nyt ei tartte niin paljon ressata. Tässäpä näitä joitain oireita, toivottavasti teilläkin olisi tärpännyt!!!

Terveisin, Hessunen

Vierailija
11/12 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kuumetta iltaisin, kun tulen kotiin 37-37,4! :) välillä palelee, älillä kuumaa, ja muuitakin oireita on, mutta en halua toivoa liikaa, minun tuurilla nämä ovat luge-oireita :)

Kiitos vielä kerran ja todella onnellista odotusaikaa teille!!!! =D

Vierailija
12/12 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen ihanaa kuulla, kun pitkän tien kulkijoille lopulta se plussa suodaan :)

Onnellista ja turvallista odotusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi