Vierailija

?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (3)

Vierailija

No ainakin minun ensimmäinen provoni otettiin ihan todesta, joten oli jo ihan pakko alkaa toppuuttelemaan ja kertomaan että tää on provo.

Vierailija

Pääasiassa kirjoitan aloituksia, joita ei voi provoiksi luulla, esim jostain uutisesta tai sitten pyydän muita kirjoittajia kertomaan jotain, esim unia tai muita.

Provoja olen kirjoittanut kaksi, molempia luultiin oikeiksi kunnes itse useamman sivun jälkeen paljastin provoiksi. Kummassakaan ei yhtään provohuutelijaa :)

Muista aloituksista yhtä on luultu alussa provoksi, mutta provohuutelijat jäi ekalle sivulle. Se aloitus oli ihan sellainen, että kysyin neuvoa hankalaan asiaan, ja sain kyllä ihan asiallisia (ja toimivia) neuvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En ole ajatellut asiaa sen kummemmin. Ehkä mun aloitukset ovat olleet usein sellaisia, että joku ne voi helposti provoiksi ajatella. Elämä kun nyt kuitenkin on kaikenlaista ihmeellistä täynnä, niin aina välillä jo ärsyttää etukäteen, että kukaan ei usko asiaa todeksi. Onneksi usein edes joku vastaajista ainakin yrittää auttaa tai ymmärtää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat