Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisiä ärsyttää niin paljon...

Vierailija
29.01.2016 |

...jos jollakin on arabipuoliso ja mainitsee esim. tällä palstalla suhteesta jotain positiivista? Onko se teidän onnellisuudesta pois? Vai oletteko kateellisia? Ennen kuin sitä säälikorttia nostetaan esiin, niin sanon että ei - kaikki arabien kumppanit eivät ole epäonnellisia, kontrolloituja, kaapuun pakotettuja raukkoja. P.s. en myöskään ole lihava, olisi vaan kiva kuulla rehellisiä mielipiteitä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Minun mieheni on Irakista. Olen nyt sairaana ja mies hoitanut kaikki siivouksesta ruoan laittoon ja passannut kysymättä. Normaalisti teemme kaiken yhdessä. Molemmat olemme vapaita vaikka baareissa käymään yksin, jos on tarve. En voi ymmärrä miten voi yleistää, että kaikki alistavat. Mieheni käyttäytyy paljon paremmin, kuin entiset suomalaiset poikaystäväni. Hän on kohtelias ja kunnioittava vanhemmilleni ja isovanhemmilleni. Hän joskus tekee heille myös ruokaa. Tämä on vain minun kokemukseni.

Vierailija
22/37 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, me ollaan kaikki kateellisia. Nyt sinulla on hyvä mieli, eikös juu?

No miksi et antanut vastausta kysymykseeni perusteluineen? Piti kuitenkin tuo kommentti kirjoittaa. Ap.

Juurikin siksi, että tuo sinun kateuskorttisi nousi jopa ennen säälikorttia, eikä asenteesi muutenkaan kutsu hedelmälliseen keskusteluun.

Onko itselläsi jotenkin parempi asenne? En tarkoittanut, että ihmiset olisivat kateellisia nimenomaan ARABImiehestä, mutta usein suomalaiset tuntuvat olevan kateellisia muiden onnesta. Ap.

Tarkoitatko, että vain ARABImiehen kanssa voi saada onnen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, minä olen kateellinen tuolle arabimiehelle kun vienyt naisen joka mahdollisesti olisi ehkä voinut olla minun vaimo. T. Katkera miesparka.

Vierailija
24/37 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen joskus haaveillut arabinaisesta.

Kauniita semmoiset monesti.

Mulla oli joskus, ja oli kyllä todella tulinen, niin hyvässä kuin pahassa mielessä.

Vierailija
25/37 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko nyt vähän liikaa itsestäsi, että se herättäisi tunteita sen enenpää, kuin mikään muukaan asia. Samaa paskaa saa jokainen niskaansa asiassa kuin asiassa.

Vierailija
26/37 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Minun mieheni on Irakista. Olen nyt sairaana ja mies hoitanut kaikki siivouksesta ruoan laittoon ja passannut kysymättä. Normaalisti teemme kaiken yhdessä. Molemmat olemme vapaita vaikka baareissa käymään yksin, jos on tarve. En voi ymmärrä miten voi yleistää, että kaikki alistavat. Mieheni käyttäytyy paljon paremmin, kuin entiset suomalaiset poikaystäväni. Hän on kohtelias ja kunnioittava vanhemmilleni ja isovanhemmilleni. Hän joskus tekee heille myös ruokaa. Tämä on vain minun kokemukseni.

Kiva kuulla että sinullakin on positiivisia kokemuksia, onnea teille :) Mulla sama juttu, mies kunnioittaa paljon enemmän kuin aiemmat poikaystäväni. Itsekin olen tällä hetkellä vähän kipeänä, pikaista paranemista sinulle. Ap.

Vierailija
27/37 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi et antanut vastausta kysymykseeni perusteluineen? Piti kuitenkin tuo kommentti kirjoittaa. Ap.

Juurikin siksi, että tuo sinun kateuskorttisi nousi jopa ennen säälikorttia, eikä asenteesi muutenkaan kutsu hedelmälliseen keskusteluun.

Onko itselläsi jotenkin parempi asenne? En tarkoittanut, että ihmiset olisivat kateellisia nimenomaan ARABImiehestä, mutta usein suomalaiset tuntuvat olevan kateellisia muiden onnesta. Ap.

Tarkoitatko, että vain ARABImiehen kanssa voi saada onnen?

Haahhah. Miten kukaan voi ymmärtää sitä noin? EN tarkoittanut xD ap.

Vierailija
28/37 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla että sinullakin on positiivisia kokemuksia, onnea teille :) Mulla sama juttu, mies kunnioittaa paljon enemmän kuin aiemmat poikaystäväni. Itsekin olen tällä hetkellä vähän kipeänä, pikaista paranemista sinulle. Ap.

miksi kaikki ulkkarien akat on kipeinä?

Vierailija
29/37 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haaveeksi myös jää, koska musliminaiset eivät saa olla vääräuskoisten kanssa.

Miksi ihmisten on edelleen niin vaikea ymmärtää, että kaikki arabit eivät ole muslimeja... hohhoijakkaa...

Taisi muutamakin ketjun kommentti sisältää jo tämänkin väärän luulon. Eli aika alkeellinen kuva (arabi)maailmasta tossa kohtaa.

Ymmärrän kyllä, että se onkin tod vierasta aluetta suomalaiselle.

No, on länsimaalaistunutta arabia, tai muslimiakin , ja sekapareja siis löytyy.

Muslimeitakin on eri asteista, tapamuslimit esim.

Vierailija
30/37 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäänsä ihmisiä kiinnostaa niin paljon toisten (vieraiden) ihmisten elämä? Päivitellään, kun joku on tai ei ole naimisissa, jos on homo tai hetero, jos on tai ei ole lapsia, jos hoitaa lapsensa kotona tai vie päiväkotiin, jos imettää tai ei imetä, jos asuu maalla tai kaupungissa... You name it! Kaikkea päivitellään ja haukutaan. Vai kannattaisiko kuitenkin vaan keskittyä elämään sitä omaa, ainoaa elämäänsä ja antaa muiden ihmisten elää omaansa?

Vierailija
31/37 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäänsä ihmisiä kiinnostaa niin paljon toisten (vieraiden) ihmisten elämä? Päivitellään, kun joku on tai ei ole naimisissa, jos on homo tai hetero, jos on tai ei ole lapsia, jos hoitaa lapsensa kotona tai vie päiväkotiin, jos imettää tai ei imetä, jos asuu maalla tai kaupungissa... You name it! Kaikkea päivitellään ja haukutaan. Vai kannattaisiko kuitenkin vaan keskittyä elämään sitä omaa, ainoaa elämäänsä ja antaa muiden ihmisten elää omaansa?

Se olisi ihanaa. Mistä puhutaan? Säästä. Ihanaa kun aurinko paistaa ja voi hymyillä kilpaa auringon kanssa tässä ihanne maailmassa jossa kaikki on niin onnelisa omassa elämässään. Voidaan vaan myötäillä toisiamme kun kaikki on niin ihanaa. Sydämiä!

Vierailija
32/37 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, koska muslimimiehet on niin päättäneet. Tätä tasa-arvoa haluaa suomalainenkin nainen tänne.

Vierailija
33/37 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki arabit eivät ole muslimeja.

Vierailija
34/37 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Ei kenenkään tasapainoisen ja terveen ihmisen tarvitse täyttää elämäänsä arvostelemalla toisten ihmisten elämää. Omassa elämässä riittää ihan tarpeeksi elämistä.

Vierailija
35/37 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Ei kenenkään tasapainoisen ja terveen ihmisen tarvitse täyttää elämäänsä arvostelemalla toisten ihmisten elämää. Omassa elämässä riittää ihan tarpeeksi elämistä.

Juuri näin. Tällaiset aloitukset voisi jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
36/37 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaikki suinkaan eivät ole kaapuun pakotettuja raukkoja. He ovat pakottaneet itsensä kaapuun, koska vapautuvat sillä tavoin siitä taakasta, minkä miehen kiinnostuksen herättäminen aiheuttaisi.Se tekee heistä vapaan. 

Eiku...

Vierailija
37/37 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kaikki suinkaan eivät ole kaapuun pakotettuja raukkoja. He ovat pakottaneet itsensä kaapuun, koska vapautuvat sillä tavoin siitä taakasta, minkä miehen kiinnostuksen herättäminen aiheuttaisi.Se tekee heistä vapaan. 

Eiku...

Ai kaikki muslimien puolisot käyttävät kaapuja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän