Miksi ihmisiä ärsyttää niin paljon...
...jos jollakin on arabipuoliso ja mainitsee esim. tällä palstalla suhteesta jotain positiivista? Onko se teidän onnellisuudesta pois? Vai oletteko kateellisia? Ennen kuin sitä säälikorttia nostetaan esiin, niin sanon että ei - kaikki arabien kumppanit eivät ole epäonnellisia, kontrolloituja, kaapuun pakotettuja raukkoja. P.s. en myöskään ole lihava, olisi vaan kiva kuulla rehellisiä mielipiteitä.
Kommentit (37)
Mä en kans ymmärrä yhtään, miten ihmisillä on niin kova tarve nostaa esiin aina kaikkee ilkeitä juttuja, hirveitä stereotypioita yms. Ja ne sellaset ihmiset jotka noin tekee on varmasti monesti sellaisia, joilla ei oo ees kyseisestä asiasta kokemusta. :/
Joo, me ollaan kaikki kateellisia. Nyt sinulla on hyvä mieli, eikös juu?
Jotkut on vaan epäilyttäviä. Itse en luota kehenkään. En siis myöskään mustilaisiin, arabeihin, enkä yhteenkään mieheen joka meditoi. Noin esim. Mutta onnea sulle!
Vierailija kirjoitti:
No miksi et antanut vastausta kysymykseeni perusteluineen? Piti kuitenkin tuo kommentti kirjoittaa. Ap.
En oikein luota sellaisista kulttuureista tuleviin miehiin joissa naisen voi kivittää kuoliaaksi ja se on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et antanut vastausta kysymykseeni perusteluineen? Piti kuitenkin tuo kommentti kirjoittaa. Ap.
Olisko, että noille lähi-idän ja afrikan ihmetyksille tuntuu kelpaavan nainen kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin siksi, että tuo sinun kateuskorttisi nousi jopa ennen säälikorttia, eikä asenteesi muutenkaan kutsu hedelmälliseen keskusteluun.
No jos tällä palstalla kirjoitat niin se on palstan luonne, todella. Olisi yllätys, jos EI tulisi p*skakommentointia?
Mutta tää meditoivat miehet listalleen kirjoittanut sai mut huvittumaan, ja vähän epäuskoiseksi.
Jotenkin me kaikki ihmiset meditoimme ainakin hetkittäin. Se pitää rakennuksen kasassa, niinku.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen joskus haaveillut arabinaisesta.
Kauniita semmoiset monesti.
haaveeksi myös jää, koska musliminaiset eivät saa olla vääräuskoisten kanssa.
Eipä voisi vähempää kiinostaa...tämäkö sinua harmittaa, että sinua ei palvota toisena päivätyönä ulkomaalaisen miehen vuoksi? Oletko sinä nyt suhteessa jotenkin parempi ihminen kun sinulla on ulkomaalainen mies, että sitä pitää korostaa joka käänteessä? Ehkä tämä selvensi vähän miksi se ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin siksi, että tuo sinun kateuskorttisi nousi jopa ennen säälikorttia, eikä asenteesi muutenkaan kutsu hedelmälliseen keskusteluun.
Onko itselläsi jotenkin parempi asenne? En tarkoittanut, että ihmiset olisivat kateellisia nimenomaan ARABImiehestä, mutta usein suomalaiset tuntuvat olevan kateellisia muiden onnesta. Ap.
Huomaa taas alapeukuistakin...
En usko, että on kateellisia. Tuskin he arabipuolisoa itse haluaisivat. Luulen, että on vain niin jumissa nimenomaan noissa stereotypioissa mikä tarkoittaa, että sinä = tyhmä, sorrettu, alistettu, joka onkin sitten alapeukun arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Eipä voisi vähempää kiinostaa...tämäkö sinua harmittaa, että sinua ei palvota toisena päivätyönä ulkomaalaisen miehen vuoksi? Oletko sinä nyt suhteessa jotenkin parempi ihminen kun sinulla on ulkomaalainen mies, että sitä pitää korostaa joka käänteessä? Ehkä tämä selvensi vähän miksi se ärsyttää.
En ole parempi ihminen. Ihmettelen vaan miksi täällä aina saa pelkkää paskaa niskaan jos mainitseekin olevan arabin kanssa (jos se esim. liittyy keskustelun aloittajan kysymykseen siis). En minäkään arvostele muiden puolisoita heidän kansallisuuden perusteella. Ap.
Ehkä se on se, että luulaan olevansa jotenkin erikoisasemassa kun on ulkomaalainen mies. Tai se, että kaikki tuomitsee minut kun minulla on ulkomaalainen mies. Ja sen on ärsytettävä kaikkia. Lyhennettynä asialla huomiohuoraaminen.
Ja kuinka moni nyt tuntee/on tuntenut yhtään arabia täällä palstahoodeilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisten on edelleen niin vaikea ymmärtää, että kaikki arabit eivät ole muslimeja... hohhoijakkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännytään siis muslimiksi. Koraani käteen ja nainen kainaloon, inshallah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko itselläsi jotenkin parempi asenne? En tarkoittanut, että ihmiset olisivat kateellisia nimenomaan ARABImiehestä, mutta usein suomalaiset tuntuvat olevan kateellisia muiden onnesta. Ap.
Vai niin. Jos sitten seuraavassa aloituksessasi osaisit tarkoittaa, mitä sanot, ja sanoa, mitä tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole parempi ihminen. Ihmettelen vaan miksi täällä aina saa pelkkää paskaa niskaan jos mainitseekin olevan arabin kanssa (jos se esim. liittyy keskustelun aloittajan kysymykseen siis). En minäkään arvostele muiden puolisoita heidän kansallisuuden perusteella. Ap.
Pitäskö seurata uutisia enemmän, mitä arabit touhaa maailmalla. Tervetuloa yksinhuoltajaksi.