Vierailija

Ennen olisin kutsunut kaveriksi, nykyään en voi sanoa samaa. Hän ottaa yhteyttä harvoin, mutta niin, että juuri, kun minä olen ajatellut että okei, se kaveruus oli ja meni, niin tämä kyselee kuulumisia. Sitten minä vastaan, tulee taas hiljaisuus. Whatsapissa "kaveri" käy päivittäin, mutta ei vain vastaa. Hän ei edes ole sellainen perus ilkeä teini tai vastaavaa vaan oikein kiltti ihminen, tai sitten hyvä näyttelijä. Mutta minä en vain tajua! Selkeää on, ettei taida liikaa kiinnostaa, mutta sitten taas taitaa välillä hetken kiinnostaakin. Minä henkilökohtaisesti en jaksa enää välittää, olen kyllästynyt tähän kaavaan. Nyt olen "odotellut" vastausta kaksi viikkoa. Pitäisikö vain kadota lopullisesti ilman selityksiä? Olen mielestäni antanut tarpeeksi monta mahdollisuutta olla ystävällisempi.

• ylös 6
  • alas 10

Kommentit (16)

Vierailija

Miksi odotat niin kovasti vastausta jos asialla ei ole kiire? entä jos ihninen oikeadti ei tiedä mitä just sillon haluaa vastata, tai muuta kirjoittaa takaisin?
Itse teen täysin samalla tavoin etten aina kerkeä ikävä kyllä vastaamaan. enkä aina näe viesteissä mitään sellaista että pitäisi vastata? sulla on suu ja asia mikä selkeesti vaivaa suo. Mitä jos kysyisit ihan suoraan häneltä itseltään asiaa?
ei aina tarvitse kommunikoida watsapin kautta. treffit teekupposten äärellä ja faktat pöytään. :)

• ylös 10
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En minä mitään odottele ENÄÄ. en tarkoittanut odottelua sanan varsinaisessa merkityksessä. Tosiaan kyseessä täysin kaveri, siis ei ole mitään romantiikkaa hommassa ja olemme naisia molemmat. Mielestäni kaveruuteen kuuluu toisen viesteihin vastaaminen normaalin ajan sisällä. Etenkin kun juttelee muillekin whatsapissa. Tuskin hän käyttää aikaansa vuodesta toiseen vain klikkailemalla itseään on ja off whatsappiin.

Vierailija

Kerro suoraan tälle ystävällesi tuntemuksistasi ja että pohdit nykyistä ystävyytenne tilaa. Kysy suoraan että missä mennään. Ehkä hän ei yksinkertaisesti tiedä että sinulla on tuollaisia ajatuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aistin pientä ylidramatisointia otsikossa

Mitä ihmeen ylidramatisointia? On se nyt hieman omituista että kerta toisensa jälkeen kaveri katoilee, palaa kuvioihin, hiljenee kuin seinään ja katoaa taas ja yhtäkkiä täysin puskista ilmestyy taas. En minä jaksa sellaista, sori vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerro suoraan tälle ystävällesi tuntemuksistasi ja että pohdit nykyistä ystävyytenne tilaa. Kysy suoraan että missä mennään. Ehkä hän ei yksinkertaisesti tiedä että sinulla on tuollaisia ajatuksia.

En oikein tiedä enää... Tuntuisi helpommalta antaa vain olla ja etsiä paremmalla ajalla kaveri, jonka kanssa ei tarvitse ihmetellä näin päivänselviä asioita.

Vierailija

En tiedä olenko itse tottunut olemaan epätavallisen ystävällinen, muttei minulle tulisi mieleenkään olla vain vastaamatta viestiin koska "en nyt nähnyt siinä mitään vastaamisen aihetta." siis täh? Vastaanottajako määrittelee onko viesti tärkeä lähettäjän kannalta? Yleensä ihmiset ilmoittavat, että nyt on vaikkapa menoa paikkaan X, jatketaanko vaikka huomenna päivällä. Tai että nyt makaa voimattomana ja pahan olon kourissa sängyssä, ja palaa asiaan kun on tervehtynyt. Ei kohtelias ihminen vain päätä, että enpä vastaa tuohon, enkä tuohon, no tuohon voisin ehkä vastatakin. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aistin pientä ylidramatisointia otsikossa

Mitä ihmeen ylidramatisointia? On se nyt hieman omituista että kerta toisensa jälkeen kaveri katoilee, palaa kuvioihin, hiljenee kuin seinään ja katoaa taas ja yhtäkkiä täysin puskista ilmestyy taas. En minä jaksa sellaista, sori vaan.

Välillä vaan se elämä heittelee, eikä aina ole aikaa palvoa yhtä ystävää toisena päivätyönään.

elämä

Kuulostat narsistilta.Jätä rauhaan. Hanki elämä. Tosin narsistin elämä on sama kuin toisten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko itse tottunut olemaan epätavallisen ystävällinen, muttei minulle tulisi mieleenkään olla vain vastaamatta viestiin koska "en nyt nähnyt siinä mitään vastaamisen aihetta." siis täh? Vastaanottajako määrittelee onko viesti tärkeä lähettäjän kannalta? Yleensä ihmiset ilmoittavat, että nyt on vaikkapa menoa paikkaan X, jatketaanko vaikka huomenna päivällä. Tai että nyt makaa voimattomana ja pahan olon kourissa sängyssä, ja palaa asiaan kun on tervehtynyt. Ei kohtelias ihminen vain päätä, että enpä vastaa tuohon, enkä tuohon, no tuohon voisin ehkä vastatakin. Ap

Kyllä vastaajallakin on oikeus määrittelee itse mikä on vastaamisen arvoista. 

Vierailija

Onko mahdollista että hän kärsii esim. masennuksesta? Voi aiheuttaa tuollaista käytöstä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista että hän kärsii esim. masennuksesta? Voi aiheuttaa tuollaista käytöstä.
Tämä minullekin tuli mieleen. Omastakin kokemuksesta.

Vierailija

Inhoan koko watsappia.

Mulle tulee sinne myös työjuttuja henk.koht asioiden lisäksi. Oikeasti, saan vitutus kohtauksen kun kuulen et sinne viesti tulee.

Luen viestit ja päätän vastata sitten, kun jaksan ja on aikaa edes vähän  keskittyä asiaan.

Siinä sitten illalla väsyneenä sohvalla yritän vääntää jotain vastauksia, raivostuttavaa!!!!

Mulle tulee joka päivä n. 15-40 viestiä sinne, sen takia en jaksa aina noteerata kaverin "mitäs kuuluu?" viestejä. Varsinkaan, kun ei sillä näytä olevan mitään asiaa mulle. 

Vierailija

Mä ymmärrän ap:n pointin. Itsellänikin oli kaveri joka ensin saattoi kysyä esim. nähtäiskö huomenna? Vastasin joo nähdään vaan. Mihin aikaan sulle sopis? Sitten tyypistä ei kuulukkaan kuukauteen mitään. Että mitä vittua? Onko tässä nyt narsisti kun odotin vastausta? Ja kyllä minun mielestäni on kohteliasta vastata silloinkin, jos ensin kysyy että "mitä kuuluu?" Itse vastaat ja kertoilet kuulumisiasi, sitten kysyt että mitäs sulle? Miten meni ( esim. joku reissu/työjuttu tms. mistä on aiemmin ollut puhetta)? Taas saattaa mennä muutamasta päivästä pariin kuukauteen, että kuuluu mitään.

Itse en jaksanut, ja vastoin tapojani vaan lopetin vastaamasta siihen ekaan viestiinkään mitään. Tosin tätä ennen oli jo käyty keskustelu etten mä jaksa sellasta että ensin sovitaan ja viime tipassa perutaan jos edes perutaan. Pitäköön tunkkinsa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat