Miesystävän kaverilla pakkomielle mieheeni
Ollaan 30v. pari ja seurusteltu nyt vuoden verran. Kaikki on muuten ihanaa mutta yksi pilvi leijuu onnemme päällä nimittäin miehen lapsuudenystävä! Tämä sinkkukaveri ei kestä yhtään että mies on minun kanssani, vaan tahtoisi että mies olisi vain hänen kanssaan! Kaveri ei onneksi asu samassa kaupungissa, mutta käy 1-3 kertaa kuukaudessa ja silloin haluaa olla heti useamman päivän miehen luona! Kaveri on työtön joten tämä onnistuu, joskus notkunut paikalla jopa 8 päivää kerrallaan jona aikana en tavannut miestäni ollenkaan! Jos menen paikalle kun kaveri on siellä saan kuulla mikä ämmä ja miehenkuppaaja olen. Mies puolustaa kaveriaan vaikka tiedän että sitäkin risoo kun yksi roikkuu päiväkausia nurkissa ja syö jääkaapinkin tyhjäksi. Joskus heittää jotain ruokarahaa. Ihan kiva että on läheisiä kavereita mutta kyllä tuo on mielestäni jo aivan liian läheistä. Kaveri on riippuvainen ja mieheni ei raaski irrottaa - ja minä kärsin.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Onko kaveri mies vai nainen?
Mies. Ap
Oletko mustasukkainen? Jos vain muutaman kerran kuussa tapaa, niin ihan normaalia.
Jos miehesikin kerran pitää kaverinsa ripustautumista rasittavana, niin hänen pitäisi vain tornistautua ja sanoa asiasta tälle tyypille! Minkä ikäisiä te kaikki olette? Kuvio kuulostaa aika teinien touhulta.
No ei ole normaalia roikkua 8 päivää kaverin nurkissa!!!
Vierailija kirjoitti:
Oletko mustasukkainen? Jos vain muutaman kerran kuussa tapaa, niin ihan normaalia.
Useampi päivä kerrallaan muutaman kerran kuussa...? Ei ole normaalia aikuisten ihmissuhteissa, kuulostaa joltain pitkäksi venähtäneiltä lasten yökyläilymeiningeiltä, jossa miehen kaveri yrittää kiilata bestiksensä tyttöystävää eli "kolmatta pyörää" pois kuviosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useampi päivä kerrallaan muutaman kerran kuussa...? Ei ole normaalia aikuisten ihmissuhteissa, kuulostaa joltain pitkäksi venähtäneiltä lasten yökyläilymeiningeiltä, jossa miehen kaveri yrittää kiilata bestiksensä tyttöystävää eli "kolmatta pyörää" pois kuviosta.
Näin minäkin sen koen. En ole alkanut sen enempää riitelemään koska kaveri on aika ''reppana'' jos tiedätte mitä tarkoitan. Mies on myös antanut ymmärtää että sillä on ollut vaikeuksia elämässään, mutta nyt alkaa riittämään mun kestokyky. Jotenkin ystävällisesti kun sille saisi sanottua että mies seurustelee nyt ja me halutaan viettää aikaa enemmän kaksin ja vähemmän kavereiden kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
No on normaalia, jos asuu eri paikkakunnalla. Haloo nyt taas.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihan normaalia. Et sinä voi määritellä, mikä on "normaalia aikuisten suhteessa". Monet aikuisetk(in) tajuavat, että ystävät ovat hyvin tärkeitä ja muutama päivä kuussa on ihan normaalia. Ystäviä kuitenkin normaalistikin tavataan useita kertoja viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on normaalia, jos asuu eri paikkakunnalla. Haloo nyt taas.
No ei tosiaan ole, pitäs hankkia muutaki elämää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
Niin, voiko kertoa mitä väliä? Itsellä on tärkeä miespuolinen ystävä ja tapaan viikottain häntä vaikka alkaisin seurustelemaan.
Mikäs ressukkaa se miehesi oikein on? Jos miehen kaveri puhuu sinulle noin rumasti ja miehesi vain puolustelee häntä, niin kylläpä olet helmen löytänyt totta totisesti. :D Anna miesten jatkaa yhteiseloaan ja poistu sinä takavasemmalle.
On normaalia nähdä kavereitaan useammankin kerran viikossa. Mutta tämä mieshän tulee siis 1-3 kertaa kuussa YÖKSI ap:n miesystävän luokse, ja on jopa 8 päivää siellä YÖTÄ. Joten jos kaveri ei silloin anna tyttöystävän käydä siellä ollenkaan, ja peraäti haukkuu jos menee, niin ei todellakaan normaalia! Laskekaapa montako päivää kuussa ap saa miesystävänsä kanssa olla kuukaudessa, jos kaveri on siellä 3 kertaa 8 päivää? Niinpä. Tulee mieleen, että on säälittävä ressu, joka ei itse saa naista, ja haluaa siksi torpetoida kaverinsakin suhteen. Mä ap:nä pistäisin miesystävän lujille, että kummanko kanssa haluat seurustella.
Itse kun aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa, hällä oli kans kaveri joka jotenkin suuttui siitä. Puhui tosi törkeesti mulle. Mä en sen kummemmin asiaan puuttunut, koska miesystäväni ei kaverinsa kommentoitia hyväksynyt, ja myöskin osoitti sen että hän haluaa seurustella, ei hengata loppuikäänsä jossain baareissa poikaporukassa. Niinpä tää kaveri pikkuhiljaa jäi, muutama vuosi sitten kuoli viinaan. Että kysäisepä ap kumpi miehelle on tärkeempi, ja voiko sanoa kaverilleen, että jos sä et saa edes käydä siellä hänen paikallaollessaan, niin sit pitää viipyä vähemmän aikaa.