Mitä ajattelet jos näet kirjastossa duunarin työvaatteissaan?
Huomiovärit päällä ja turvakengät jalassa. Mitä mietit?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi ollakin noin vastenmielinen asenteiltaan kuin sinä aloittaja, ja entäpä sitten nämä tietyt tyhjäpäät täällä palstalla, nämä jotka lähtevät aina näihin kuorossa mukaan ilkeilemään... Mitä saat tästä mitä ikinä tuo nyt onkaan?
Esimerkiksi minun isäni oli ikänsä duunari ja työssään varsin arvostettu sellainen, ja hän on valehtelematta lukenut kilometreittäin kirjoja elämänsä aikana vapaa-ajallaan, kirjoja laidasta laitaan. Hän tietää erittäin paljon vielä vanhoilla päivilläänkin muistin jo huomattavasti pätkiessä asioista, joista tuollainen kaltaisesti ylpeä av:n ikipissis ei todennäköisesti edes lukemalla tajuaisi juuri mitään. Ihan se ja sama mikä olet koulutukseltasi, mutta arvosi ovat tältä osin syvältä. Ei se koulutuksen syytä ole, olkoon sen taso vaikka kuinka korkea, vaan tuo kumpuaa jostain perusluonteestasi. Siitähän ei mitään tiettyä alaa sovi syyttää, jos yksilötasolla löytyy noin asennevammaista meininkiä.
Ööh... Asioin vähintään kerran viikossa kirjastossa turvakengissä ja huomioväreissä. Että vähän harkintaa noihin tulkintoihin jatkossa, jooko?
aloittaja
Olen käynyt monenlaisissa paikoissa turvakengissä ja huomiovaatteissa, myös kirjastossa. N42
En oikeastaan mitään. Itsekin oon käynyt.
Mietin varmaan, että missähän se etsimäni kirja on ja löytyisiköhän suoraan hyllystä etsimällä lisää tietoa asiasta.