Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin tapa jolla "ex-joku" on ottanut yhteyttä pitkän ajan jälkeen?

Vierailija
28.01.2016 |

Yksi ex viestitteli vuosi "eron" eli tapailun loppumisen jälkeen että olikohan hän mahdollisesti unohtanut urheilusukkansa minun luokseni..?

Kävin yksillä treffeillä miehen kanssa, joka kaksi vuotta treffien jälkeen lähetti fb:ssä kaveripyynnön ja on siitä lähtien tykännyt ja kommentoinut jokaista julkaisuani. Muuten ei ole ottanut yhteyttä.

Ei kovin kummallisia, mutta vähän huvittavia.

Onko palstalaisilla parempia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja deittailukumppaneista poiketen ex-vuokranantaja otti yhteyttä n. puoli vuotta muuton jälkeen. Kyseli olinko löytänyt kivan asunnon ja kertoili oman elämänsä suurista muutoksista. Ei ole soitellut sen jälkeen vaikka turistiin lähemmäs puoli tuntia. Vähän tunnen oloni hylätyksi...

-AP-

Vierailija
2/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi pettäjä valehtelija lähetti sähköpostia ehkä vuoden suhteen loppumisen jälkeen (hän jätti) että jos haluan vielä palata yhteen. En tosiaankaan halunnut kuulla koko tyypistä mutta mielenkiintoisinta oli kun viestin vastaanottajina oli 12 tytön osoite. Kiirettä oli pitänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vuokranantaja otti yhteyttä reilu vuosi sen jälkeen kun olin muuttanut pois. Kyseli etten sattumalta ottanut suihkuseinää mukaani kun muutin pois. Öööh, en...

Vierailija
4/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksi pettäjä valehtelija lähetti sähköpostia ehkä vuoden suhteen loppumisen jälkeen (hän jätti) että jos haluan vielä palata yhteen. En tosiaankaan halunnut kuulla koko tyypistä mutta mielenkiintoisinta oli kun viestin vastaanottajina oli 12 tytön osoite. Kiirettä oli pitänyt.

voi luoja mikä ääliö :D

-AP-

Vierailija
5/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen seurustelukumppani lensi reittikoneessa matkustajana työpaikkani ylitse syntymäpäivänäni, tai aivan sen tienoilla. Oli saanut lentäjän lähettämään minulle terveisiä radiolla. Se oli jokseenkin outo tapahtuma.  

Vierailija
6/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä minä itse, kun satuin esikoisemme syntymän jälkeen kuulemaan, että nuoruuden romanssini 13 vuoden takaa oli myös perheellistynyt samoihin aikoihin. Kirjoitin hänelle hormonihuuruissani onnittelukirjeen asian johdosta ja toivotin perheellensä kaikkea hyvää. Ilmaisin siis ihan vain iloni, että hän kuten minäkin on päässyt osalliseksi vanhemmuudesta. Taisi silti miesraukka säikähtää yhteydenottoani, ei nimittäin paluupostia ole kuulunut ;D

Vierailija
7/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä minä itse, kun satuin esikoisemme syntymän jälkeen kuulemaan, että nuoruuden romanssini 13 vuoden takaa oli myös perheellistynyt samoihin aikoihin. Kirjoitin hänelle hormonihuuruissani onnittelukirjeen asian johdosta ja toivotin perheellensä kaikkea hyvää. Ilmaisin siis ihan vain iloni, että hän kuten minäkin on päässyt osalliseksi vanhemmuudesta. Taisi silti miesraukka säikähtää yhteydenottoani, ei nimittäin paluupostia ole kuulunut ;D

Ihana <3 Minä olisin voinut höyrähtää samaan tapaan :D

Vierailija
8/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus on vallan ihana! <3

Vaikka voihan siinä vanha romanssi vähän hämmentyä :)

-AP-

Vierailija
9/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen säätö viestitteli vuosi-pari "eron" (jos säädön kanssa edes voi erota?) jälkeen ja ehdotteli kahvillakäymistä. Ei koskaan tullut käytyä.

Juteltiin myös puhelimessa jokunen tovi, kun hän soitteli muutamia kertoja. Eipä tuntunut häntä haittaavan ollenkaan että olin jo uudessa vakavassa suhteessa. Itse taas en kokenut estettä kaveripohjaiselle juttelulle. Yritin lähinnä olla ystävällinen ja kuuntelin hänen huoliaan, mun huolista tyyppi ei tuntunut ikinä olevan kiinnostunut kyselemään.

Puhelut olisin vielä sietänyt, niihin kun voi aina halutessaan jättää vastaamatta. Valitettavasti hän alkoi "sattumalta" ajelemaan autollaan asuinpaikkani lähettyvillä ja pahinta oli, että kiilasi pari kertaa ajotien viereen juuri kun olin uuden kundikaverini kanssa kävelemässä ja halusi taas keskustella asioistaan. Tajusin saaneeni psykologin palveluita haluavan stalkkerin ja aloin aktiivisesti vältellä häntä.

Vierailija
10/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjeen sai vaimo ja miehelle raippaa :D

Mulle ex lähetti varmaan ekaa kertaa kahdeksaan vuoteen synttärionnittelut ja mesessä vaikka voishan sinne seinällekkin onnitella. Toisaalta ollaan perheellistyneitä :D oli ihan kiva vaihtaa kuulumisia

Vierailija
11/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta sitten, vuosi eron jälkeen (teini-iän poikaystävä) ex laittoi irc-galleriassa kommentin uuteen kuvaani että "wow että sun tissis on kasvanu!". En oikeen osannu vastata mitään olin niin hämmentynyt, varsinkaan kun se ei ollut mikään tissikuva... :D

Vierailija
12/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-poikaystävä laittoi viestiä minulle vuoden jälkeen ja kyseli että onko minulla mitään sukupuolitauteja. Hänen sukupuolielimiin oli ilmeisesti ilmaantunut jotain epämiellyttävää! Ja ei, minulla ei ollut mitään joten on tainnut tuikkasta minun jälkeeni jotain vähän likasempaa reikää :DD

Vierailija
13/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei ole mikään eksä, mutta vanhempani ostivat omakotitalon joskus 1980-luvun puolivälissä. Myyjät muuttivat pienempään asuntoon ja jättivät taloon jonkin verran tavaraa, kuten huonekaluja ja kirjoja. Noin 15 vuotta myöhemmin olin siellä talonvahtina, kun poismuuttaneen perheen poika soitti ja kysyi, oliko meillä vielä tallessa kirja, jonka hän oli jättänyt taloon. Kirja löytyi ja poika kävi hakemassa sen!

Vierailija
14/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu viikko sitten mun puhelin soi. Vastasin ja mies toisessa päässä kysyy mua tyttönimellä. Kertoo olevansa xx, kysyy muistanko. Muistan kyllä! Poikaystäväni 33-vuoden takaa. Kertoi soittaneensa nrotiedusteluun kysynyt **** nimisiä ^^^^^^ kaupungissa. Olivat vastanneet että sillä etunimellä löytyy 2000 osumaa. Sitten oli kysynyt, entä siinä kaupungissa xxx alueella. Löytyi yksi,mun nro =) Sitten otti rohkaisua ja soitti. Puoli tuntia juteltiin mukavia ja luvattiin kysellä kuulumisia joskus uudestaan. Sen pituinen se.

Vierailija
15/15 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt mitään outoja mutta yksi exä laittoi viestiä 2 vuotta eron jälkeen vkonloppuyönä ja ehdotti salaista seksisuhdetta??taisi olla känni päällä. Seuraavan kerran hän laittoi viestiä n 5 vuoden kuluttua ja kyseli kuulumisia ja niitä näitä normaalisti mutta keskustelu loppui kuin seinään kun selvisi etten ole vapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi