Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen junteimmat, rumimmat ja ankeimmat paikat

Vierailija
28.01.2016 |

Mikä kaupunki/alue on niin nolo, että se on jo koomista. Ei tarvitse olla edes tuttu paikka, mielikuva ratkaisee. :D

Sana on vapaa. Itselläni on kammo monia k-kirjaimella alkavia kaupunkeja kohtaan. Tällaisia ovat esim. seuraavat:

- Kerava. Jotkut muistavat sellaisen sketsin kuin Rane ja Keravan kollit. Keravalla käydessä tajuaa, ettei se edes ole sketsi. Pisteitä ei nosta, että siinä kyljessä on Korso.

- Kouvola. En ole koskaan edes vissiin käynyt, mutta on kai tuo nyt aika kuppainen paikka. Lempinimikin on Kouvostoliitto.

- Kajaani.

Erikoismaininnat Seinäjoelle, Rovaniemelle ja Riihimäelle.

Kommentit (1024)

Vierailija
21/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin kerran junalla korson ohi ja näin kamalia painajaisia seuraavana yönä

Vierailija
22/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon Hankasalmi. Ikinä en ole käynyt mutta usein bussilla mennyt ohi ja kun bussi on asemalla niin siinä kerkeää aistimaan kylän "eloisuuden" ja tulee fiilis et jos tääl joutus asumaan niin max. 2vkoa ja viiltäsin ranteet auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotka nyt on ihan hanurist!

Vierailija
24/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaga

Vierailija
25/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko pääkaupunkiseutu on kamalaa ghettoa ja ei kyllä vastaa mm. ulkomaalaisten kuvaa Suomesta. Heidät pitäisi aina ohjata ulos sieltä jos haluavat oikeaa Suomea nähdä. 

Vierailija
26/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamina. Siellä ei vaan ole yhtään mitään. Vielä pahempi olisi ollut Kuusankoski, mutta kuuluu nykyään jo mainittuun, pahamaineiseen Kouvolaan.

Vierailija
27/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki, Vantaa, Espoo, Valtimo, Polvijärvi ja Muhos

Vierailija
28/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan siellä käynyt, mutta on kai tuo nyt aika kuppainen paikka. Eikös tuollainen ajattelu nyt ole aika junttia?

no oon mä googlen kuvahaulla kattonu ja tosi ankean näköinen paikka kouvola on ja se lempinimi kouvostoliitto ei ole sattumaa :)

Joo, mutta mielipiteen muodostaminen pelkkien ennakkoluulojen perusteella on juuri sitä junttimaista menoa, jota tunnut karsastavan.

idea tässä oli nimenomaan myös se että millanen mielikuva on kyseisestä paikasta jossa ei ole välttämättä edes käynyt tai mennyt vaan ohi tai nähnyt kuvia yms. Kyllä mä junan ikkunastakin olen nähnyt kouvolan keskustan ja ne hemmetin rumat rakennukset siinä + paikallisia siinä asemalla... ei kuule tee edes mieli mennä käymään siellä ja tutustua kaupunkiin "murtaa" ennakkoluulojani :D

Vierailija
29/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merihaka

Korso

Tapulikaupunki

Soukka

Kouvola, Forssa, Kerava, Riihimäen Peltosaari

Kyllähän näitä helmiä löytyy...sioille.

Vierailija
30/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjavalta

Vierailija
31/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kaupunki/alue on niin nolo, että se on jo koomista. Ei tarvitse olla edes tuttu paikka, mielikuva ratkaisee. :D

Mitä ihmettä sinä tällä haet? Nolo paikka, siis millälailla, ihmiset, miljöö, atmosfääri, vai mikä?

Siis miten voi muodostaa nolon mielikuvan jostain paikasta jossa ei ole koskaan edes käynyt ja kun ei edes tiedä, mitä tällä noloudella oikein haetaan.

Täytyy sanoa, että päivä päivältä minä ymmärrän yhä vähemmän teinien aivoituksia.

Mee pois jos et osaa sanoa mitään paikkaa josta sulla on nolo käsitys :D

Vierailija
32/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Runosmäki, Majoitusmestarinkadun tienoot. Vein lapseni sinne katsomaan omia lapsuudenseutujani, vanhempi sai sellaisen "trauman" ettei halua ennen "työopiskeluita" muuttaa koskaan kerrostaloon tai sellaiseen paikkaan jossa niitä on paljon.

Vierailija
33/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa kaupungeissa on ne kamalat kerrostalolähiöt, joissa hilluu päihteidenkäyttäjät ja köyhälistö. Samoin bussi- ja juna-asemilla notkuu rikollisen oloisia hyypiöitä. Helsingin metrot on pelottavia, erityisesti Sörnäinen. Vantaan Korso on kyllä maineensa veroinen.

Vierailija
34/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikaupunki

Vierailija
35/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KORSO.

Ääni täältäkin korsolle! ikinä en oo käyny mutta näin korso-elokuvan ja traumatisoiduin. Eikö korso ookkin myös siinä koivukylän vieressä? olen koivukylässä käynyt joten ei korso hyvä paikka voi olla jos noin lähellä koivukylää on.

Myös vuosaari on aika ankea vaikka en oo koskaan käynyt siellä, vuosaari leffan näkeminen riitti :D

Vierailija
36/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuruvesi, Otanmäki

Vierailija
37/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajaani ei ole itse asiassa hassumpi, ihan kaunis paikka. Iisalmi onkin sitten toista maata. Kammosin aina Iisalmen-pysähdystä, kun matkasin bussilla Kajaanista vanhempieni luo.

Vierailija
38/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turenki.

Ainakin täällä on suomen epäpätevimmät ja tyhmimmät lääkärit.

Vierailija
39/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa on sairaan väkivaltasta sakkia, ei tänne kannata tulla, Porilaisten kanssa tulee toimeen kierot savolaiset ja hullut venäläiset, täällä on puukkomanneja. Piipaapillit huuta viis kertaa päivässä tossa tiellä. Pärjään paikallisten kanssa siistä syystä että oon asunu täällä koko ikäni

Vierailija
40/1024 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä tällä haet? Nolo paikka, siis millälailla, ihmiset, miljöö, atmosfääri, vai mikä?

Siis miten voi muodostaa nolon mielikuvan jostain paikasta jossa ei ole koskaan edes käynyt ja kun ei edes tiedä, mitä tällä noloudella oikein haetaan.

Täytyy sanoa, että päivä päivältä minä ymmärrän yhä vähemmän teinien aivoituksia.

Mee pois jos et osaa sanoa mitään paikkaa josta sulla on nolo käsitys :D

Mutta kerro nyt rakas lapsi, että mitä sinä sillä oikein tarkoitat. Miten paikka/paikkakunta voi olla nolo?