Suomen junteimmat, rumimmat ja ankeimmat paikat
Mikä kaupunki/alue on niin nolo, että se on jo koomista. Ei tarvitse olla edes tuttu paikka, mielikuva ratkaisee. :D
Sana on vapaa. Itselläni on kammo monia k-kirjaimella alkavia kaupunkeja kohtaan. Tällaisia ovat esim. seuraavat:
- Kerava. Jotkut muistavat sellaisen sketsin kuin Rane ja Keravan kollit. Keravalla käydessä tajuaa, ettei se edes ole sketsi. Pisteitä ei nosta, että siinä kyljessä on Korso.
- Kouvola. En ole koskaan edes vissiin käynyt, mutta on kai tuo nyt aika kuppainen paikka. Lempinimikin on Kouvostoliitto.
- Kajaani.
Erikoismaininnat Seinäjoelle, Rovaniemelle ja Riihimäelle.
Kommentit (1024)
Vierailija kirjoitti:
Perho on rumin paikka Suomessa. Kun ajaa maantietä läpi Perhon niin luulee tulleensa kaatopaikalle... Ihme sotkusta porukkaa.
Muhos on myös todella ankea ja ruma paikka.
Muhoksella oli 20 vuotta sitten hyvinkin intomielisiä typyköitä...joskin kun katseli niitä paikallisia jannuja niin ei ihmekään että neitoset antautuivat niin helposti etelän ison kaupungin (tavalliselle) jepelle. Toisaalta, piirit oli niin pienet että kärähdin muutamassa kuukaudessa haaremin keräämisestä eikä ollut enää asiaa tuohon kylään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä Haapajärvellä!!
justimuksen pojat on sieltä joten ei kiitti..
Justimuksen pojat on Haapavedeltä.
Ankeita on Laitila, Eurajoki, Eura, Forssa, Kemi, Tornio, Huittinen, Iisalmi, Pori. Junteista paikoista en tiedä.
Tässä tulee hyvä kattaus siitä, että koko Suomi on perseestä.
Toki me monet ulkosuomalaiset tiedetään se jo ennestään. Kiitos muistin vahvistuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä Haapajärvellä!!
justimuksen pojat on sieltä joten ei kiitti..
Justimuksen pojat on Haapavedeltä.
haapajärvi/haapavesi käytännössä sama asia
Mä en ole koskaan käynyt lapissa mutta mulla on sellanen käsitys että Kemijärvi on aika kuppanen paikka. Väkiluku laskee, paljon työttömyyttä ja sen lieveilmiöitä jne. Sitten Rovaniemi on kans varmasti aika syvältä, katsoin reindeerspottingin joskus ja siinä näki ihan tarpeeksi sitä kaupunkia kun ne narkit liikkui kylillä
mun mielestä useimmat suomen kaupungit ja kylät on rumia ja ankeita... varsinkin sellaset pienten paikkakuntien keskustat, joissa on muutama kuppanen kerrostalo ja kyläkauppa, huoltoasema, pankki ja joku kulahtanut baari, jonka nurkilla pyörii pari räjähtäneen näköstä juoppoa.
Musta tuntuu, että sellasia junttikaupunkeja on Suomessa ihan pilvin pimein. Sellasia, joissa on ehkä 10 000 asukasta tai alle. Keskustasta löytyy joku 70-luvulla rakennettu rapistunut liikekeskus, jossa on S-Market, nuhjuinen, koinsyömä kampaamo, pari tyhjää liiketilaa ja joku surullinen baari. Kadulla tallustelee eläkeläisiä, perheenäitejä ja kylähulluja tyhjät katseet silmissään. Kaikki nuoret odottaa kiihkeästi aikuisuutta, jotta ne vois pakata kamppeet ja häipyä jonnekin kauas.
En mä välttämättä tarkota, et se junttius olis yksinomaan negatiivinen asia. Onhan siinä omanlaistaan kieroutunutta romantiikkaa. Mutta kun istuu bussissa matkalla jonnekin ja linjuri kaartaa tällaseen pikkukaupunkiin, niin onhan sitä helvetin tyytyväinen, ettei se mesta oo oma päätepysäkki.
Kuhmoinen. Täynnä vanhoja, läskejä, likaisia miehiä jotka haisevat hielle ja viinalle
Harjavalta. En tiiä siitä et onko juntti, mut ruma ja ankee ainakin.
Ja en kyllä pidä Lahdesta enkä Riihimäestä, et kai mä voin listata ne ainakin niihin ankeisiin
Kaikki jotka mainitsee Tampereen, niin taidatte itse olla niistä muista juntti mestoista kotoisin. Tampere on suomen parhain ja kaunein kaupunki.
Nivala ja Forssa. Samaten myös Reisjärvi. Ah tätä Pohjois-Pohjanmaata <3
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että sellasia junttikaupunkeja on Suomessa ihan pilvin pimein. Sellasia, joissa on ehkä 10 000 asukasta tai alle. Keskustasta löytyy joku 70-luvulla rakennettu rapistunut liikekeskus, jossa on S-Market, nuhjuinen, koinsyömä kampaamo, pari tyhjää liiketilaa ja joku surullinen baari. Kadulla tallustelee eläkeläisiä, perheenäitejä ja kylähulluja tyhjät katseet silmissään. Kaikki nuoret odottaa kiihkeästi aikuisuutta, jotta ne vois pakata kamppeet ja häipyä jonnekin kauas.
En mä välttämättä tarkota, et se junttius olis yksinomaan negatiivinen asia. Onhan siinä omanlaistaan kieroutunutta romantiikkaa. Mutta kun istuu bussissa matkalla jonnekin ja linjuri kaartaa tällaseen pikkukaupunkiin, niin onhan sitä helvetin tyytyväinen, ettei se mesta oo oma päätepysäkki.
Kuvailit paikat niin, että mielestäni ne muistuttavat Kingin kuvauksia jenkkien pikkukaupungeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki/alue on niin nolo, että se on jo koomista. Ei tarvitse olla edes tuttu paikka, mielikuva ratkaisee. :D
Sana on vapaa. Itselläni on kammo monia k-kirjaimella alkavia kaupunkeja kohtaan. Tällaisia ovat esim. seuraavat:
- Kerava. Jotkut muistavat sellaisen sketsin kuin Rane ja Keravan kollit. Keravalla käydessä tajuaa, ettei se edes ole sketsi. Pisteitä ei nosta, että siinä kyljessä on Korso.
- Kouvola. En ole koskaan edes vissiin käynyt, mutta on kai tuo nyt aika kuppainen paikka. Lempinimikin on Kouvostoliitto.
- Kajaani.
Erikoismaininnat Seinäjoelle, Rovaniemelle ja Riihimäelle.
Ihanaa tämä suomalaisten aina niin positiivinen asenne, etsimme toisistamme ja kotimaastamme kaikkea hyvää!
Tällä asenteella Suomi nousuun!
Tämmöselle ketjulle oli näköjään tarve kun tästä tuli nopeasti suosittu. Ehkä meillä suomalaisilla vaan on luontainen tapa haukkua muita/etsiä jotain vikaa ja siitä saa vähän paremman fiiliksen ja tavallaan se on terapeuttista kun nämä ajat on kovia ihmisille, ei töitä ja pessimistinen ilmapiiri.. Itse sanon Äänekoski, kerran autolla mennyt ohi ja tympeä kaupunki. Myös saarijärvi ja konnevesi on aika juntteja
Saarijärvi, tuo satojen järvien ja lampien kaupunki ei kyllä ole mikään junttila. Kaunis kuin mikä ja ihmiset ihania. Keskustakin todella kaunis verrattuna moniin muihin suomalaisiin pikkukaupunkeihin.
Ankeita on Laitila, Eurajoki, Eura, Forssa, Kemi, Tornio, Huittinen, Iisalmi, Pori. Junteista paikoista en tiedä.