Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen junteimmat, rumimmat ja ankeimmat paikat

Vierailija
28.01.2016 |

Mikä kaupunki/alue on niin nolo, että se on jo koomista. Ei tarvitse olla edes tuttu paikka, mielikuva ratkaisee. :D

Sana on vapaa. Itselläni on kammo monia k-kirjaimella alkavia kaupunkeja kohtaan. Tällaisia ovat esim. seuraavat:

- Kerava. Jotkut muistavat sellaisen sketsin kuin Rane ja Keravan kollit. Keravalla käydessä tajuaa, ettei se edes ole sketsi. Pisteitä ei nosta, että siinä kyljessä on Korso.

- Kouvola. En ole koskaan edes vissiin käynyt, mutta on kai tuo nyt aika kuppainen paikka. Lempinimikin on Kouvostoliitto.

- Kajaani.

Erikoismaininnat Seinäjoelle, Rovaniemelle ja Riihimäelle.

Kommentit (1024)

Vierailija
681/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Helvetti maan päällä! kirjoitti:

Orivesi! Helvetin ruma kaupunki, jonka asukkaat ovat kaikki sisäsiittoisia kehitysvammaisia, mielenterveyspotilaita ja juoppoja, jotka eivät hyväksy Orivedelle ketään ulkopuolisia, koska sinne hyväksytään asukkaiksi vain ne, joiden suku on asunut siellä vähintään 10 sukupolven ajan ja turisteja sinne ei hyväksytä ollenkaan.

Se on jännä juttu kun noilla rupualueilla olet hieno vain jos sukus on asunu siellä vä. 10 sukupolvea

Vierailija
682/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riihimäki on jotenkin pelottava. Olen siellä vain piipahtanut, mutta tulee tunne, että on päästävä äkkiä pois. 

Komppaan täysin. Olen nähnyt Riihimäkeä vain kun juna pysähtyy siellä ja ahdistaa ne näkymät että tosiaan haluaa heti pois. Köyhää, ankeaa, white trashiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Helvetti maan päällä! kirjoitti:

Orivesi! Helvetin ruma kaupunki, jonka asukkaat ovat kaikki sisäsiittoisia kehitysvammaisia, mielenterveyspotilaita ja juoppoja, jotka eivät hyväksy Orivedelle ketään ulkopuolisia, koska sinne hyväksytään asukkaiksi vain ne, joiden suku on asunut siellä vähintään 10 sukupolven ajan ja turisteja sinne ei hyväksytä ollenkaan.

:D Täällä yksi orivesiläinen.  En tunnusta kuuluvani mihinkään luettelemistasi kategorioista, en tosin ole alkuperäiskansaa :DKeskusta ei ole kummasempi kuin muissakaan pikkukylissä, mutta onhan ympäristössä paljon hienojakin maisemia.

Vierailija
684/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtimo on ehdottomasti masentavin, kun siellä olen kerran käynyt.

Vierailija
685/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä haukutaan Kuopiota ja Jyväskylää pidetään hyvänä paikkana? HAH! Räkänaurua... Kiljuin riemusta, kun pääsin pois siitä perslävestä tänne Kuopioon. Täälä on aivan ihanaa, rento ja vapaa tunnelma. Kenelläkään ei ole aivan tajuton kiire koko ajan, voi hymyillä keskustassa kävellessään ilman, että tuijotetaan kuin hullua. Täälä on paljon ystävällisiä ihmisiä (paitsi aspat on paskaa ihan sama minne menet Suomessa) ja porukoihin pääsee mukaan, kun vähän viitsii oma persettä liikuttaa ja lähtee paikkoihin. 

Jyväskylässä kaikki on harmaata, pyöräilijät sinkoilee miten sattuu ja kaupungin "keskusta", jos sitä sellaiseksi voi sanoa, on sellainen, että kerran käyt sielä yhdessä kaupassa ja lähdet samantien  pois, kun ei ole varaa pitää autoa helvetin kalliissa parkkihallissa. Live-musiikkia on kehnosti tarjolla ja jos on niin liput baareihin ja muualle on alkaen 20 euroa. Sokkarilla aina samat pervopapat istuu ovennurkassa ja tuijottelee teinityttöjä haarojaan hieroen ja tantat löyhkää halvalta hajuvedeltä kilometrien päähän, kun lyllertävät samaisen kaupan kaasu&pakkeli-osastolta ulos. Kesätyöpaikat jaetaan kaupungin johtotehtävissä oevien penskoille. Ainoat hyvät asiat Jyväskylässä ovat Ruma, Lutakko ja opiskelijat sekä kauniit yliopisto-rakennukset, mutta ei ne loppujen lopuksi paljon pelasta. Onneksi Jyväskylän lähellä on Muurame. Toivottavasti ei joudu liitetyksi Jyväskylään!

Vierailija
686/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihte oon asunu niiiiin monella paikkakunnalla ja en välttämättä edes pidä pientä paikkaa junttina:D Mutta koko hiton Sastamala, eli Vammalat ja muut Kiikonen nyt ei niin paha vaikka siellä ei asu ku sen 1200 asukasta. Lavia!!! Mouhijärvi koko alue! Nivala, Pyhäsalmi, Oulainen, Masala, Kirkkonummi tai oikeestaan koko Kirkkonummen alue, Sonkajärvi(Sukeva) Pielavesi. Nää nyt oli mitkä äkkiä tuli mieleen.

Vierailija
687/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku on suomen Pariisi, kaunis ku mikä mutta suurin osa ihmisistä töykeitä.

Vierailija
688/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vantaa, Raisio, Järvenpää, Kouvola, Riihimäki, Imatra, Lahti, Kerava, Korso, Tuusula, Mäntsälä, Orivesi, Naantali, Karkkila, Somero, Oulu, Vaasa, Turku, Porvoo, Forssa, Lohja.

mikä naantalissa mättää?

Siellä on paljon roskasakkia

Vierailija
689/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Kouvola on sanottu? On varmaan, ainakin 60 kertaa..

Vierailija
690/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Sysmä on sanottu? Se on karmee paikka.

Vierailija
691/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukaa, Äänekoski, Kerava, Korso, Kouvola, Varkaus, Kontula.

Vierailija
692/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outokumpu: kuoleva pikkukylä jossa kaikki tietää sinun asiat paremmin kuin sinä itse. Nuoriso ajelee aamu yölle asti viritetyillä mopoilla. Kaikki haukkuu toisia selän takana.

Ainoa hyvä puoli on luonto jota on paljon ja lähellä

Vierailija
693/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korso, se vantaan getto

Minä oon asunutkin Korsossa. Kamala oli. Mutta täytyy käydä pohjalla, että voi polkasta itsensä ylös. Nyt oon suht tyytyväinen.

Vierailija
694/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M A S K U!!!!!!!!

Missään en ole tavannut niin häiriintyneitä ja kieroja ihmisiä kun Maskussa!

Valehtelu, pettäminen, paskanjauhaminen, kaikki mahdollinen WT käytös on sielä niin normaalia arkea!

Mä vihaan niin paljon sielä asuvia ihmisiä ja koko paska kylää joka on niin ruma! NIIIIN RUMA!

Vierailija
695/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riihimäki ja Forssa.

Vierailija
696/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä, kuinka monen pohjoisen ihmisen mielestä joku paikkakunta on ankea, koska lestat. Kertoo aika paljon omasta ahdasmielisyydestä, vaikka yrittäisi väittää että lestat on niitä ahdasmielisiä. Itse kun muutin Ouluun, niin hämmennyin siitä kyräilystä. Varoiteltiin, että onhan tää muuten kiva paikka, mutta lestat.

Faktaan on se, että suurin osa lestadiolaisista elelee enemmistön parissa täysin tyytyväisenä ja huomaamattomana, eikä heitä paskaakaan kiinnosta uskotko SINÄ johonkin. Sen sijaan nämä ei-lestat tekee ongelman siitä että ohitse kulkeva tyyppi saattaakin uskoa eräillä tavalla tai toteuttaa eri elämäntyyliä.

Jos vaikka heräisitte elämään omaa elämäänne, niin ei tarvitsisi tehdä asiasta ongelmaa :D

En vaan ymmärrä. jos minä muutan paikkakunnalle C ja siellä on vaikkapa paljon helluntailaisia, niin paskankaan väliä sillä, jos se paikka on kiva. Ei mua liikuta se miten muut ihmiset uskoo. Pohjoisessa on kyllä ihan älyttömästi tuommoista katkeraa ja ahdasmielistä porukkaa, jotka oikein hautovat lestavihaansa vaikkei heillä oikeasti olisi mitään syytä tai kosketuspintaa. Esim. Oulussa kaikesta syytetään lestoja, oli kyseessä mikä tahansa kaupungin tekemä päätös. Ihan järkyn junttia :D

Sen sijaan etelän isoissa kaupungeissa ketään ei kiinnosta onko naapuri Jehova, helluntailainen vai lesta. Siellä kun on tajuttu, että ihmiset ovat erilaisia ja silti voivat olla ihan jees-tyyppejä.

Vierailija
697/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola. Kattokaa nyt tota kuvaa. Plus miks niillä on rumat hiukset?

http://i.imgur.com/FJeSlan.jpg

Vierailija
698/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalajoki ehdottomasti.

Vierailija
699/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en kestä, kuinka monen pohjoisen ihmisen mielestä joku paikkakunta on ankea, koska lestat. Kertoo aika paljon omasta ahdasmielisyydestä, vaikka yrittäisi väittää että lestat on niitä ahdasmielisiä. Itse kun muutin Ouluun, niin hämmennyin siitä kyräilystä. Varoiteltiin, että onhan tää muuten kiva paikka, mutta lestat.

Faktaan on se, että suurin osa lestadiolaisista elelee enemmistön parissa täysin tyytyväisenä ja huomaamattomana, eikä heitä paskaakaan kiinnosta uskotko SINÄ johonkin. Sen sijaan nämä ei-lestat tekee ongelman siitä että ohitse kulkeva tyyppi saattaakin uskoa eräillä tavalla tai toteuttaa eri elämäntyyliä.

Jos vaikka heräisitte elämään omaa elämäänne, niin ei tarvitsisi tehdä asiasta ongelmaa :D

En vaan ymmärrä. jos minä muutan paikkakunnalle C ja siellä on vaikkapa paljon helluntailaisia, niin paskankaan väliä sillä, jos se paikka on kiva. Ei mua liikuta se miten muut ihmiset uskoo. Pohjoisessa on kyllä ihan älyttömästi tuommoista katkeraa ja ahdasmielistä porukkaa, jotka oikein hautovat lestavihaansa vaikkei heillä oikeasti olisi mitään syytä tai kosketuspintaa. Esim. Oulussa kaikesta syytetään lestoja, oli kyseessä mikä tahansa kaupungin tekemä päätös. Ihan järkyn junttia :D

Sen sijaan etelän isoissa kaupungeissa ketään ei kiinnosta onko naapuri Jehova, helluntailainen vai lesta. Siellä kun on tajuttu, että ihmiset ovat erilaisia ja silti voivat olla ihan jees-tyyppejä.

Mua kans ihmetyttää tuo, että koko ajan murehditaan vaan lestoista. Tällä Oulun seudulla melkein koko ikäni asuneena lestat ei ole paskan vertaa minua vaivanneet. En minäkään kyseisestä lahkosta pidä, mutta en nyt viitsi päätäni vaivata toisten asioilla. Mulla on oma elämä.

Ei tämä Oulu kyllä mikään synkän jumalainen paikka ole, täällä on meininki joskus liiankin villiä ja päihteiden täyttämää, kiitos suurtyöttömyyden. Mutta se ihmetyttää eniten, miksi monet sanovat voivansa pahoin kun edes ajavat Oulun ohi motaria. Kertoo ennemmin ihmisestä kuin paikasta. 

Vierailija
700/1024 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkune, mut ei sitten yli settista sillasta jossa alla merivesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme