Suomen junteimmat, rumimmat ja ankeimmat paikat
Mikä kaupunki/alue on niin nolo, että se on jo koomista. Ei tarvitse olla edes tuttu paikka, mielikuva ratkaisee. :D
Sana on vapaa. Itselläni on kammo monia k-kirjaimella alkavia kaupunkeja kohtaan. Tällaisia ovat esim. seuraavat:
- Kerava. Jotkut muistavat sellaisen sketsin kuin Rane ja Keravan kollit. Keravalla käydessä tajuaa, ettei se edes ole sketsi. Pisteitä ei nosta, että siinä kyljessä on Korso.
- Kouvola. En ole koskaan edes vissiin käynyt, mutta on kai tuo nyt aika kuppainen paikka. Lempinimikin on Kouvostoliitto.
- Kajaani.
Erikoismaininnat Seinäjoelle, Rovaniemelle ja Riihimäelle.
Kommentit (1024)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seinäjoki
Tuntuu olevan ikisuosikki Kouvolan ohella.
Kuulopuheen perusteella päätelmiä tekeviä laumasieluja on helppo vetää mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seinäjoki on jämähtänyt jonnekin Kekkosen aikaan
Olen asunut 10:llä eri paikkakunnalla mm. kainuussa, Pirkanmaalla ja nyt etelä-pohjanmaalla. Suosittelen käymään esim. Paltamossa tai Hyrynsalmella niin noiden jälkeen Seinäjoki on todellakin mukava paikka asua. Seinäjoki on ruma joo mutta olin yllättynyt miten paljon seinäjoella on kokoonsa nähden tapahtumia: Provinssi, tangot, Solarit, HIp HOp tapahtuma nuorille ja joku metallifestari oli viime syksynä ja Vauhtiajot. Minusta näin ei-eteläpohjalaisena tuo osoittaa todella hienoa yrittäjä henkeä. On totta että etelä-pohjalaisiin on vaikea tutustua ja osa seinäjokisista ei ole vissiin koskaan missään muualla asunut, asenne on välillä hieman "erikoinen". Mutta se mitä halusin sanoa että ankeimpia ja kamalampia paikkoja on kuin Seinäjoki.
Komppaan tätä!!! Suosittelen reissaamaan laajemmalti suomessa!
Vauhtiajot ja Tangomarkkinat avaa kyllä silmät:)
Kouvola on ulkonäöltään kieltämättä hieman ankea kylä, mutta siellä asuu paljon mukavia ihmisiä.. Mikkelissä asuu huolestuttavan paljon töykeitä ihmisiä. Kokonaisvaltaisesti rumimpia paikkakuntia (huomio että tämä on vain minun mielipiteeni) ovat Iisalmi, Varkaus ja Kajaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka joka tulee mieleen rumimpana kaupunkina on Kemi.
Kemi ja Seinäjoki. Henkinen 70-luku
Kemissä on sitä jotain
Ypäjä on pieni ja ankea paikka
Kemi, Kouvola, Pori, Seinäjoki
Vierailija kirjoitti:
Ypäjä on pieni ja ankea paikka
juu ja ammattivalittaja on syntyny siellä :o
Lappeenranta . paha haju, venäläisiä ja juoppoja!
asuin 2v opiskelujen takia, ei ikinä enää
Mikkelille ääni myös! kävin siellä yhtenä su-päivänä, kauppakeskuksen ovet olivat auki itse mutta liikkeet kiinni! :O ihmeteltiin muutaman venäläisturistin kanssa tilannetta..
pienellä, autiolla torilla muutama juoppo huusi pullot kädessä ja Amarillon myyjä muuttui törkeäksi kun tilasin pelkän kahvin.
Ähtäri. pystyynkuollut paikka, joka ylpeilee eläinpuistolla
Tuntuu olevan ikisuosikki Kouvolan ohella.