Suomen junteimmat, rumimmat ja ankeimmat paikat
Mikä kaupunki/alue on niin nolo, että se on jo koomista. Ei tarvitse olla edes tuttu paikka, mielikuva ratkaisee. :D
Sana on vapaa. Itselläni on kammo monia k-kirjaimella alkavia kaupunkeja kohtaan. Tällaisia ovat esim. seuraavat:
- Kerava. Jotkut muistavat sellaisen sketsin kuin Rane ja Keravan kollit. Keravalla käydessä tajuaa, ettei se edes ole sketsi. Pisteitä ei nosta, että siinä kyljessä on Korso.
- Kouvola. En ole koskaan edes vissiin käynyt, mutta on kai tuo nyt aika kuppainen paikka. Lempinimikin on Kouvostoliitto.
- Kajaani.
Erikoismaininnat Seinäjoelle, Rovaniemelle ja Riihimäelle.
Kommentit (1024)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polvijärvi
missä on polvijärvi?
Pohjois-Karjalan kaunista vaaraseutua. Sukulaisia asuu siellä.
Karvia ja Kihniö. "Kylärinki" molemmissa on huima 500m-1km suora tie, jonka molemmin puolin pankit, apteekit ja pienet ruokakaupat. Karviassa on kummallisen paljon menoa viikonloppuisin, kun 2 pientä baaria melkein vierekkäin. Itse kyllä Parkanosta, joten paljon varmaankaan voi muita kaupunkeja/kuntia mollata...
Vierailija kirjoitti:
Tampere on kyllä juntti, mutta ei mitenkään ankea ja vain muutamasta kohti ruma.
Korsossa asuin puolitoista vuotta. Ehkä olen juntti, kun viihdyin muuten ihan hyvin mutta työmatka oli pitkä (niinhän se pk-seudulla usein on). Alueen maineen takia asuminen oli halpaa joten rahaa jäi muuhunkin, palvelut olivat ainakin silloin ihan hyvät, Ankkalammen ympärillä mukavia maisemia, sieni- ja marjametsät lähellä. Mitäpä sitä vaatimaton ihminen muuta elämäänsä tarvitsisi.
- Korsolaisella onkin varaa arvioida junttiutta.
Mä en ymmärrä, miksi Kouvolaa pidetään aina junttipaikkana. En ole varsinaisessa Kouvolassa käynyt, mutta Jaalassa olen (mikä on nykyisin Kouvolaa). Mukava pikkukaupunki!
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksi Kouvolaa pidetään aina junttipaikkana. En ole varsinaisessa Kouvolassa käynyt, mutta Jaalassa olen (mikä on nykyisin Kouvolaa). Mukava pikkukaupunki!
Et kyllä tuon perusteella voi sanoa, että Kouvola on mukava pikkukaupunki, jos olet käynyt vain Jaalassa, joka nykyisin kuuluu Kouvolaan.
Tampere. Keski-ikäiset lippispäiset äijät räkivät Keskustorilla - tai no Tampereella kaikki syljeskelevät kadulle. He myös heittelevät roskia, pukeutuvat bandana-huiveihin, buutseihin ja peukalosormuksiin - naisilla on mustapunainen kananpersetukka ja vihreät rakennekynnet ja he ovat todella lihavia.
Ihmiset huutavat, fillaroivat jalkakäytävillä, kiroilevat ja äänestävät persuja. Skinejä ja Odinin sotureita jahuumehörhöjä ja alkkiksia joka paikassa. Talvella ei käytetä pipoa, koska näytetään "cooleilta"! Keskustan baareissa raikaa ZZ Top tai Eppu Normaali niin että se kuuluu kahden korttelin päähän.
En ole koskaan käynyt imatralla mutta mielikuva on sellanen et se on tosi syrjässä ja muutoinkin taantuva pieni kaupunki jossa paljon työttömyyttä
kaikki savon ja pohjanmaan kaupungit on rumia ja juntteja
Öh oliko jonkun mielestä Rauma? Ainoa raumalainen jonka tunnen on Junes Lokan kaveri! Ehkä se kertoo jotain.
kuopio. taas poliiseja katellessa näkee miten junttia aluetta se on ja ihmiset puhuu oudosti
Vantaa, Raisio, Järvenpää, Kouvola, Riihimäki, Imatra, Lahti, Kerava, Korso, Tuusula, Mäntsälä, Orivesi, Naantali, Karkkila, Somero, Oulu, Vaasa, Turku, Porvoo, Forssa, Lohja.
Vierailija kirjoitti:
Vantaa, Raisio, Järvenpää, Kouvola, Riihimäki, Imatra, Lahti, Kerava, Korso, Tuusula, Mäntsälä, Orivesi, Naantali, Karkkila, Somero, Oulu, Vaasa, Turku, Porvoo, Forssa, Lohja.
mikä naantalissa mättää?
ei tule mitään mieleen.
pieksämäen betoninen asema on kyllä ankea mutta muuten kaupunki on ihan ok.
Mun viime reisusta tuonne kehä-III:sen ympäryskuntiin on liian kauan, mutta luulisin ett hyvä niin. Ihan sen perusteella mitä olen nähnyt ja kuullut, niin koko itä-hesa vaikuttaa läpeensä helvetilliseltä.
Huittinen oli todella ankea kun vedettiin siitä läpi.
Kajaani jäi armeija-ajoista mieleen pysähtyneenä kaupunkina, jossa 70-luku voi hyvin ja paksusti.
Onko kukaan ehdottanut Ranuaa??? aivan kuollut
Seinäjoki on jämähtänyt jonnekin Kekkosen aikaan
Kuopio. Perustuen siihen mitä poliisit sarjasta oon nähnyt.... Aika junttia meininkiä