Suomen junteimmat, rumimmat ja ankeimmat paikat
Mikä kaupunki/alue on niin nolo, että se on jo koomista. Ei tarvitse olla edes tuttu paikka, mielikuva ratkaisee. :D
Sana on vapaa. Itselläni on kammo monia k-kirjaimella alkavia kaupunkeja kohtaan. Tällaisia ovat esim. seuraavat:
- Kerava. Jotkut muistavat sellaisen sketsin kuin Rane ja Keravan kollit. Keravalla käydessä tajuaa, ettei se edes ole sketsi. Pisteitä ei nosta, että siinä kyljessä on Korso.
- Kouvola. En ole koskaan edes vissiin käynyt, mutta on kai tuo nyt aika kuppainen paikka. Lempinimikin on Kouvostoliitto.
- Kajaani.
Erikoismaininnat Seinäjoelle, Rovaniemelle ja Riihimäelle.
Kommentit (1024)
Oulainen. Kaikkien harrastus paskanpuhuminen ja lestoja sikiää harva se päivä. .
Vierailija kirjoitti:
Kouvola on oikeasti ahdistava ankea paikka. En tiedä miksi se on tehty sellaiseksi, kai se kymenlaaksolainen hengenmaisema vaatii tuollaista ympäristöä.
Erittäin hyvin sanottu. Olen itse ottanut osaa jo kymmenen vuoden ajan ihmiskokeeseen jossa yritetään asua kymenlaaksolaisten parissa ja en voi suositella kenellekkään tätä kokemusta.
Kouvola muistuttaa Pripyattia.
Vierailija kirjoitti:
edelleen ihmettelen miten tällänen mollaus-ketju on näin suosittu :/
Suomalainen häpeää omia juuriaan. Erityisesti naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouvola on oikeasti ahdistava ankea paikka. En tiedä miksi se on tehty sellaiseksi, kai se kymenlaaksolainen hengenmaisema vaatii tuollaista ympäristöä.
Erittäin hyvin sanottu. Olen itse ottanut osaa jo kymmenen vuoden ajan ihmiskokeeseen jossa yritetään asua kymenlaaksolaisten parissa ja en voi suositella kenellekkään tätä kokemusta.
jos luet tätä keskustelua vielä niin kertoisitko millaisia kymenlaaksolaiset on verrattuna vaikka savolaisiin tai etelä-karjalaisiin? :)
Helsinki. Ihmiset täysin kylmiä.
Vantaa; työttömyys, rikollisuus, monikulttuuri ja alkoholismi kasaantuneet kaikki samaan kuntaan.
Espoo. Ylivoimainen ykönen tässä kisassa.
Lähiöt karmeita kirjoitti:
Mun mieheltä jos kysytään niin Imatra, koska opiskeli siellä ja sen jälkeen ei ole suostunut sinne menemään:). Itse sanoisin Espoossa asuneena että Espoossa ei ole oikeastaan yhtään miellyttävää paikkaa missä viihtyisi ja melkein 30 vuoden kokemus Espoosta. Vantaalla nämä normilähiöt ja Helsingissä Jakomäki, Maunula ym.. lähiöt.
Onko Espoo kaupunki? Missä sen keskusta on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos luet tätä keskustelua vielä niin kertoisitko millaisia kymenlaaksolaiset on verrattuna vaikka savolaisiin tai etelä-karjalaisiin? :)
Sisäänpäin kääntyneitä, puolisot valitaan suvusta, umpimielisiä, epäluuloisia kaikkia muita kohtaan ja melko tylyjäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäänpäin kääntyneitä, puolisot valitaan suvusta, umpimielisiä, epäluuloisia kaikkia muita kohtaan ja melko tylyjäkin.
:D Pliis sano että tuo oli jo liioittelua? kuulostaa aikamoiselta :o
Vierailija kirjoitti:
Lähiöt karmeita kirjoitti:
Mun mieheltä jos kysytään niin Imatra, koska opiskeli siellä ja sen jälkeen ei ole suostunut sinne menemään:). Itse sanoisin Espoossa asuneena että Espoossa ei ole oikeastaan yhtään miellyttävää paikkaa missä viihtyisi ja melkein 30 vuoden kokemus Espoosta. Vantaalla nämä normilähiöt ja Helsingissä Jakomäki, Maunula ym.. lähiöt.
Onko Espoo kaupunki? Missä sen keskusta on?
Niin, periaatteessa Helsinki, Espoo, Vantaa ja Kauniainen ovat samaa kaupunkia.
Lahtelaiset teinit ainakin av-palstan perusteella vaikuttavat vastenmielisimmiltä otuksilta koskaan.
Hyvä ketju! tämän ansiosta osaan vähän varoa mihin ei ainakaan kannata muuttaa :D
Vierailija kirjoitti:
Seinäjoessa on jotain ankeaa
Kepukulttuuri
imatra on persereikä täällä ei poliisitkaan kunnioita ihmisoikeuksia ,eletään kun venäjällä ei mitään lakia jos oot vähänkään erillainen joko venäläiset tai niinsanotut uskovaiset häätävät sinut pois . pikku tuppukylässä loput kaikki sukua keskenään niin jos et lähde vapaaehtoisesti pois elämästäsi tehdään helvetti.
itä-helsinki siellä asuu maahantunketujia
Eka joka tulee mieleen rumimpana kaupunkina on Kemi.
tää perustuu mihin?