Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut pitkätukkaiset naiset,kysymys.

Vierailija
28.01.2016 |

Miten pidätte hiuksianne öisin.olen itse pitänyt nutturaa jo pari vuotta ja nyt hiukseni ovat katkeilleet aika paljon pompulan kohdalta.En pysty nukkumaan hiukset auki,kuumat ja jäävät aina jonnekkin väliin.Mitä voisin tehdä? Letille olen välillä laittanut mutta tulee ne laineet.Pesen hiukset kampaamon tuotteille n.3 krt viikossa ja värjääminen n.7 vk välein.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moos! Ite pidän auki, mut heitän ne tyynystä yli. Sinne siinku tyynyn ja sängynpäädyn väliin. Olipa hyvä selitys!  :D Mut tietty jos et pysty nukkuu tukka auki ni et pysty. Ja kyl ne sieltä kainaloihin tulee viimeistää aamulla :D Ootko koittanu esim silkkihuivii tms? Oikee grannynä nukkumaa :D

Vierailija
2/13 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuttura mutta käytän pehmeää donitsia yöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset alaselkään asti ja laitan yleensä yöksi pään päälle pehmeällä donitsilla, ei ole katkeillut. Ajoittain käytän myös ihan perus lettiä. Jos jätän auki, menee hiukset ihan takkuun.

Vierailija
4/13 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letillä, päivisin usein nutturalla. Laineet eivät haittaa jos tukka on kiinni.

Vierailija
5/13 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, heitin eilen hyvästit pitkille hiuksille ja olen nyt onnellisempi ihminen. Pitkät hiukset ja juuri tuo kuumuus ja se että ne jäi selän alle öisin oli rasittavaa. Monesti pidin löysällä nutturalla pään päällä öisin, mutta piti se sotku silti aamulla selvittää ja suoristaa tai pestä koko pehko.

Vierailija
6/13 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli peppuun asti hiukset parikymppiseksi asti. Nukuin hiukset auki, mutta pidin niitä ylhäällä. Siis heitin ne tyynyn yli.

Vierailija
7/13 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mummo käytti aina hiusverkkoa. itse en ole kokeillut, vielä. se näytti niin hassulta mutta saattoi olla hyväkin keino.

mullakin on tukka öisin tyynyn yli heitettynä tai semmoisella puhelinpiuhanauhalla kiinnitetty löysälle nutturalle pään päälle. ei katkeile. värjääminen tekee kaikkein pahinta, siirryin kasvivärjäämiseen jo 4-5v sitten.

Vierailija
8/13 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pitää letillä. Joko ne jäävät jonnekin solmuun tai sitten mies makaa niiden päällä tms.

Hiukset siis ulottuvat ristiselkään.

Vierailija
9/13 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen löysän todella löysän letin yöksi. Saa sitten hieman kostuttamalla (esim yksi suihkaus pullosta tai harjan kostuttaa) ne laineet nopsaan pois. 

Vierailija
10/13 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki tai löysällä letillä

Vierailija
11/13 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pehmeellä donitsilla nutturalle tai kokeile laittaa ilman pompulaa "solmuun" päälaelle. Eli kieputat pari kiekkaa ja laitat solmuun. Mulla on suorat liukkaat hiukset, mutta hyvin pysyy silti.

Vierailija
12/13 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.Pumpula on kyllä pehmeä mutta hiukset kärsineet silti ja katkeilleet aika pahasti.Oliskohan tuo hiusverkko hyvä idea,taidan kokeilla sitä.Mulla on myös sellaista lorealin yöhoitoainetta mutta en ole kokeillut vielä.Mulla hiukset ohkaset mutta puoleen selkään asti.

Ap

Vierailija
13/13 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen löysän nutturan päälaelle. Donistsi on hyvä yöponnariksi, ei kiristä eikä katko.